Net zo truttig als Maartje vroeger.quote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Astrid was echt slecht, kinderachtige teksten
Daar kom je niet onderuit, tenzij de koning naar Arnhem komt om mee te hakken bij Beat the Bridge ofzoquote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Karina het volgende:
Wat ik ervan gezien heb vond ik nog steeds truttig.
Astrid neem ik sinds "Om 16h00 gaan we naar het wielrennen, Parijs tegen Nice" niet meer serieus.quote:Op maandag 27 april 2015 23:11 schreef tralalala het volgende:
Astrid was echt slecht, kinderachtige teksten
Haha serieus?quote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Astrid neem ik sinds "Om 16h00 gaan we naar het wielrennen, Parijs tegen Nice" niet meer serieus.
Ik moet bekennen dat ik 'ik voel me sexy als ik dans' wel leuk vondquote:Op maandag 27 april 2015 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar kom je niet onderuit, tenzij de koning naar Arnhem komt om mee te hakken bij Beat the Bridge ofzo
Krijg een erectie als ik dansquote:Op maandag 27 april 2015 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 'ik voel me sexy als ik dans' wel leuk vondmaar verder zag ik alleen tuttige dansjes en zo.
Viezerikquote:Op maandag 27 april 2015 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg een erectie als ik dans
Zal wel tandartsfobie ofzo hebben...quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Echt he. Je zou toch denken dat hij geld zat heeft voor een goede tandarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |