quote:
Ja, maar niet voor niets. Zie DM.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:42 schreef gertjana het volgende:
Bedankt voor je link Nick. Is het mogelijk?
Neuh.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:45 schreef gertjana het volgende:
Heb het gezien maar kan niet reageren. Dus als je je nr kan dmen app ik je
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef RadioSlut het volgende:
Wat de neuk, waarom schrijft hij jou dan aan
Via Google gevonden ofzoquote:Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef jodelahity het volgende:
Omdat drnick er uitziet als een crimineel
AIVD ingelichtquote:Op donderdag 23 april 2015 18:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Neuh.
Het is goedkoper om je enkele reis te betalen naar Geldermalsen, en dan voor de terugweg "vergeten" uit te checken. Je kan dan later nog aangeven uitgechekt te hebben te Hardinxveld - Giessendam.
Krimmeneelquote:Op donderdag 23 april 2015 18:48 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Via Google gevonden ofzo
Heb het zelf eerder gedaan wel, kan zijn dat ik het ergens gepost heb.
Wat is zijn stereotype crime dan?quote:Op donderdag 23 april 2015 18:46 schreef jodelahity het volgende:
Omdat drnick er uitziet als een crimineel
Sowieso, weekend vrij de bestequote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef DrNick het volgende:
Maar het was steeds tyfusveel werk om die e-tickets aan te passen, dus heb ik een abonnement gekocht
Waarom neem je dit te serieusquote:Op donderdag 23 april 2015 18:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach wanneer had ik dat grammetje gekocht, vorige week ergens?Is nog niet op.
Autistquote:Op donderdag 23 april 2015 18:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
En toch is er voor iedereen wel een hokje
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:53 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je houdt je weekend vrij en pakt studenten OV week?
Weekend vrij kost 50 per maand toch? Daar heb ik 2 tanken benzine voor, wat me zo'n 500 km verder brengt op de motor. Parkeren is geen issue, onderhoud valt ook wel mee. Dat is mijn weekend Vrijquote:Op donderdag 23 april 2015 18:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weekend vrij loopt sowieso nog door tot december.
Vind het vermakelijk, maar niet goed.. maar dat komt omdat ik dat net als met rap vindt, dat werkt niet goed livequote:
45quote:Op donderdag 23 april 2015 18:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weekend vrij kost 50 per maand toch? Daar heb ik 2 tanken benzine voor, wat me zo'n 500 km verder brengt op de motor. Parkeren is geen issue, onderhoud valt ook wel mee. Dat is mijn weekend Vrij
Why don't presidents fight the war, why do they always send the POOOOOR!!!!quote:
Dat ga ik afleggen als je in Groningen bent geweestquote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
45
Ik ga eens tellen hoeveel km ik deze maand gereisd heb.
Hij zoekt het maar uit met zijn mening.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:55 schreef DrNick het volgende:
inb4 Moebs die zijn mening uit over SOAD
Ik ga gewoon in de spits rijden, kun je in de eerste klas zittencals het druk isquote:
Dat is dan nog een deel van de lyrics waar ik wat mee kan, maar verderquote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Why don't presidents fight the war, why do they always send the POOOOOR!!!!
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij zoekt het maar uit met zijn mening.
30 euro voor de 2e klasquote:Op donderdag 23 april 2015 18:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Weekend vrij kost 50 per maand toch? Daar heb ik 2 tanken benzine voor, wat me zo'n 500 km verder brengt op de motor. Parkeren is geen issue, onderhoud valt ook wel mee. Dat is mijn weekend Vrij
Je wilt echt niet mijn bro zijn. Dat betekent o.a. dat we samen moeten chillen op Pink Floyd.quote:Op donderdag 23 april 2015 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
30 euro voor de 2e klas
Als je alleen met de trein reist ben je een heel stuk goedkoper uit
En noem me geen sis, bro is toffer
quote:Op donderdag 23 april 2015 18:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat ga ik afleggen als je in Groningen bent geweest
Eigenlijk best cheap dan, weekend vrij. En eersteklas boeit me niet dus 30 euro per maand. Jammer dat ik alleen niet zo veel reis naar verre oorden.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is sowieso meer dan 2000 km
Maar, ga je nu wel iets doen in die steden?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Peter's pecker picked anotherquote:
Zekerquote:Op donderdag 23 april 2015 19:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk best cheap dan, weekend vrij. En eersteklas boeit me niet dus 30 euro per maand. Jammer dat ik alleen niet zo veel reis naar verre oorden.
Wtf deed je in Maassluis west en waarom liet je me dat niet wetenquote:Op donderdag 23 april 2015 19:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb daar nog een keer Donald Ducks aan een FOK!ker verkocht.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wtf deed je in Maassluis west en waarom liet je me dat niet weten
Ja.. dat dusquote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper,
Peter's pecker picked another
Pickle bearing pussy pepper, why?
Meeting John Dale Jr.
Winked an eye and point a finger,
Meeting John Dale Jr.
Winked an eye and point a finger, why?
A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered,
A former cop, undercover,
Just got shot, now recovered, why?
Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter,
Fighting crime, with a partner,
Lois Lane, Jimmy Carter, (siren).
Twee meets, keer chillen en een shirt kopen op Schiphol, foto's maken bij Zandvoort aan Zee. Bij die laatste was de dag nog niet om, dus ben ik eens met de ICE geweest.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar, ga je nu wel iets doen in die steden?Of nog steeds.. hoi station en terug?
Verjaardagspelletjesmeet.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wtf deed je in Maassluis west en waarom liet je me dat niet weten
Dat is wel beterquote:Op donderdag 23 april 2015 19:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Twee meets, keer chillen en een shirt kopen op Schiphol, foto's maken bij Zandvoort aan Zee. Bij die laatste was de dag nog niet om, dus ben ik eens met de ICE geweest.
Alleen Rotterdam Centraal, Amsterdam Centraal, en Schiphol. Werd er een keer op Rotterdam Centraal op aangesproken door een brigadier, die mij wist te vertellen dat het een terrorismegevoelig gebied was ofzo, dus dat het eigenlijk niet mocht ofzoquote:Op donderdag 23 april 2015 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel beter
Je had er een foto project van kunnen maken, maar op sommige stations doen ze moeilijk over foto's maken
Cool man.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey man, look at me rocking out, i'm on the radio
Die heb ik niet nodig gehad afgelopen weekend.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze keer na het stappen wel je OV kaart terug gestopt in je portomonnee trouwens?
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig gehad afgelopen weekend.
Beterquote:Op donderdag 23 april 2015 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee nachten bij maat blijven slapen.
Groepsbeslissing. Geven en nemen, je kent het wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter
Wel jammer dat je zondag zo snel naar huis was.
Feestje goed gevierd ja?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee nachten bij maat blijven slapen.
Nee, ik verlaat de groep en split op in een kleinere fractie.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Groepsbeslissing. Geven en nemen, je kent het wel.
Oh, ging jij mee?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:13 schreef DrNick het volgende:
Geo, je ging ook mee naar Pukkelpop toch?
fokking druk ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mooi. Zag al dat het flink druk was in de stad.
Nog wilde plannen dit weekend?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik verlaat de groep en split op in een kleinere fractie.
Oh, dacht dat het juist een beetje jouw stijl wasquote:Op donderdag 23 april 2015 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
RadioSlut ik vond deze werkelijk niets aan.
Ik was van plan om rustig aan te doen, maandag naar de stad met fototoestel beetje mensen fotograferen en beetje muziek luisteren maar LB wilt ook op stap, dus we gaan ook op stapquote:
San Franciscoquote:
ik vind niet alles van rap leukquote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het juist een beetje jouw stijl was
Dus je gaat maandag op stap of bedoel je nou zaterdag?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was van plan om rustig aan te doen, maandag naar de stad met fototoestel beetje mensen fotograferen en beetje muziek luisteren maar LB wilt ook op stap, dus we gaan ook op stap![]()
Maar ik wil ff kijken bij het lichtplein, de markt of het wilhelminaplein oid, stratum lijkt mij veeeeeel te druk.
Nee zaterdag moet ik foto's bewerken van een bruiloft.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je gaat maandag op stap of bedoel je nou zaterdag?
Aha.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee zaterdag moet ik foto's bewerken van een bruiloft.
Koningsnacht opstap, dat is zondag.
Maandag overdag ook in de stad.
Al gaat het blijkbaar regenen..
PUSHING LITTLE CHILDREN! WITH THEIR FULL AUTOMATICS!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Pull the tapeworm out of your ass.. HEY!
Wist ik wel.quote:
THEY LIKE TO PUSH THE WEAK AROUND!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PUSHING LITTLE CHILDREN! WITH THEIR FULL AUTOMATICS!
LP?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ik wel.![]()
Maar er is nog niks rond.
Maar ik ben van plan om de donderdag te gaan. LP en LB.
Linkin Park & Limp Bizkitquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
LP?
LB denk ook alleen donderdag. Ik ook wel.
Niet je tijd verdoen op FOK! dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zoveel series te kijken, zo weinig avonduren.
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel mn rijbewijs heb, hopelijk dan ook een auto.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
LP?
LB denk ook alleen donderdag. Ik ook wel.
Oh, wel handig.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel mn rijbewijs heb, hopelijk dan ook een auto.
Multitasken nigga.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet je tijd verdoen op FOK! dan.
Vanaf waar tot waar allemaal?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, wel handig.
Trein zit wel inbegrepen bij de prijs tho.
Dat weet ik, maar leek een beetje op wat jij stuurde (wat ik dan weer niks vondquote:
Oh daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar leek een beetje op wat jij stuurde (wat ik dan weer niks vond)
Dan nietquote:Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het niet mee eens.
Nog geen tijd gehad sorry.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
FL nog mijn hiphop muziek lijst geluisterd?
Oh, da's wel neat ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf waar tot waar allemaal?![]()
Camping zit er ook in, dat is wel nice.. als je dan met de auto bent kun je de volgende dag een stuk minder dronken naar huis.
Hmm oke, dan alleen betalen tot aan de belgische grens, ook nicequote:Op donderdag 23 april 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, da's wel neat ja.
Treinreis is heel Belgïe geloof ik.
Such a lonely day.quote:
quote:
Dat kan.quote:
Wat heb je gedaan.quote:
Yoquote:
SOAD is up.quote:
Zie post #135quote:
Alwetend.quote:
Ik weet.quote:
HJ?quote:
Hertog Jannetie?quote:
Jaja, straks maar evenquote:
M'n vriendin heeft Heineken meegenomenquote:
Ai..quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Eigenlijk wel man :Squote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou was
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ai..
Ach, op zich wel te drinken, beter dan Amstel iig.
Amstel halve litersquote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.quote:
Als ik thuis bier drink dan zijn het meestal halve liters.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Heb ik geen last van gehad, maar ik snap het.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
grgr
Moet je goede verzoekjes doenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Zeker, en het is weg.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?
Apart was het wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goede zaak.
Die man, ook echt een account daar voor aanmaken
oh okequote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef DrNick het volgende:
Was geen kloon trouwens. Geloof van niet.
Meteen je kat inlaten slapenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat had mijn hand weer eens te pakken.
Nee, het is mijn kat.quote:
quote:
quote:
Hij heeft ook een dark side.quote:
Ah, ik ben niet zo'n gamer.quote:
Ik ook nietquote:
Ik keek net voetbal maar er was rust en nu kijk ik darts.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar wat doe jij? Plaatjes draaien?
KUT.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek net voetbal maar er was rust en nu kijk ik darts.
Er is geen darts op tv. Misschien op een betaalzender.quote:
Voetbal nog bezig, toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is geen darts op tv. Misschien op een betaalzender.
Ja, op rtl 7. Lens kreeg net rood.quote:
Mis alles gvdquote:Op donderdag 23 april 2015 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op rtl 7. Lens kreeg net rood.
Altijd goed, kan je weer spullen kopen die niet nodig hebtquote:
Whatever.quote:
quote:
Dat maakt het een stuk gezelligerquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier mogen we tieten posten.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iedereen een leven op donderdagavond?
Beetje achter een laptop zitten zeker.quote:
Dit is het voorproefje.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit het grote vrijdagmiddag lesbische tienertopic?
Ach nee, zei de dominee.quote:
Ken je de Fagget Fairys? Vind ik ook wel wat voor jou.quote:
Ja, als het lukt.quote:
Ik wil ook maar niemand wilt meequote:
Dat is toch geen reden om niet te gaanquote:Op donderdag 23 april 2015 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook maar niemand wilt mee![]()
Mja mja idkquote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om niet te gaanGewoon gaan en met mensen om je heen gaan praten
Je kan elkaar tijdens het concert toch niet verstaan, dus daarvoor heb je niemand nodig.quote:
Met iemand mee is toch wel leuker, ik durf dat niet alleenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan elkaar tijdens het concert toch niet verstaan, dus daarvoor heb je niemand nodig.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met iemand mee is toch wel leuker, ik durf dat niet alleen
quote:
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.quote:
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.
Moshpit!!quote:Op donderdag 23 april 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.quote:
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?
Nope, die niet.quote:
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit hequote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:18 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit he
Toe maarquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.
Ik heb nou al stress.quote:
Ik ookquote:
Wow.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga voor het eerst dan naar een groot concert
Yepquote:
Dit zijn al mijn concerten:quote:Op donderdag 23 april 2015 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel naar tig kleine concertjes geweest en paar festivals.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
shit mainquote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vandaag even bovenaan de dagcijfers pronken.
Ja, die moet ik dus nog zien.quote:
Is alweer een tijd geleden hoorquote:
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan bovenaan ook nog kiezen om alleen de bands te zien of de venues.
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerdquote:
Waar heb je hem gezien?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerd
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadingesquote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zienquote:
En dat is erg? Of is het ver?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Ik naar Rotterdamquote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Apart.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadinges
Vanuit Den Helder.quote:
Als ik hem wil zien jaquote:
Ik kom vaak genoeg buiten Den Helder, kijk maar bij mijn concerten.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is ver weg vanuit Den Helder. Behalve Texel, yaaaaayyyyy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |