Voetbal nog bezig, toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is geen darts op tv. Misschien op een betaalzender.
Ja, op rtl 7. Lens kreeg net rood.quote:
Mis alles gvdquote:Op donderdag 23 april 2015 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, op rtl 7. Lens kreeg net rood.
Altijd goed, kan je weer spullen kopen die niet nodig hebtquote:
Whatever.quote:
quote:
Dat maakt het een stuk gezelligerquote:Op donderdag 23 april 2015 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier mogen we tieten posten.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 23 april 2015 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iedereen een leven op donderdagavond?
Beetje achter een laptop zitten zeker.quote:
Dit is het voorproefje.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit het grote vrijdagmiddag lesbische tienertopic?
Ach nee, zei de dominee.quote:
Ken je de Fagget Fairys? Vind ik ook wel wat voor jou.quote:
Ja, als het lukt.quote:
Ik wil ook maar niemand wilt meequote:
Dat is toch geen reden om niet te gaanquote:Op donderdag 23 april 2015 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook maar niemand wilt mee![]()
Mja mja idkquote:Op donderdag 23 april 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om niet te gaanGewoon gaan en met mensen om je heen gaan praten
Je kan elkaar tijdens het concert toch niet verstaan, dus daarvoor heb je niemand nodig.quote:
Met iemand mee is toch wel leuker, ik durf dat niet alleenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan elkaar tijdens het concert toch niet verstaan, dus daarvoor heb je niemand nodig.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Met iemand mee is toch wel leuker, ik durf dat niet alleen
quote:
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.quote:
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 23 april 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.
Moshpit!!quote:Op donderdag 23 april 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.quote:
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?
Nope, die niet.quote:
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit hequote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:18 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit he
Toe maarquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.
Ik heb nou al stress.quote:
Ik ookquote:
Wow.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga voor het eerst dan naar een groot concert
Yepquote:
Dit zijn al mijn concerten:quote:Op donderdag 23 april 2015 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel naar tig kleine concertjes geweest en paar festivals.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
shit mainquote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vandaag even bovenaan de dagcijfers pronken.
Ja, die moet ik dus nog zien.quote:
Is alweer een tijd geleden hoorquote:
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan bovenaan ook nog kiezen om alleen de bands te zien of de venues.
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerdquote:
Waar heb je hem gezien?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerd
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadingesquote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zienquote:
En dat is erg? Of is het ver?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Ik naar Rotterdamquote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Apart.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadinges
Vanuit Den Helder.quote:
Als ik hem wil zien jaquote:
Ik kom vaak genoeg buiten Den Helder, kijk maar bij mijn concerten.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is ver weg vanuit Den Helder. Behalve Texel, yaaaaayyyyy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |