Moshpit!!quote:Op donderdag 23 april 2015 23:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Altijd, maar als ik tickets ga krijgen ga ik die dag al vroeg heen natuurlijk, en ik ga eerste rij in het midden staan.
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.quote:
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met QotSA in Ziggo Dome stond ik vooraan in het midden, met Neil Young iets rechts van het midden vooraan, met The Black Keys tweede rij in het midden met allemaal chicks om me heen.
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
En met hoeveel van die chicks heb je gepraat?
Nope, die niet.quote:
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit hequote:Op donderdag 23 april 2015 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nul, wat denk jij nou, dat ik zelfvertrouwen heb ofzo. Kon ook geen drank halen want ik stond vooraan.
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:18 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zou ook niks gedaan krijgen daar maar je weet het nooit he
Toe maarquote:Op donderdag 23 april 2015 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had op dat moment een vriendin trouwens.
Ik heb nou al stress.quote:
Ik ookquote:
Wow.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga voor het eerst dan naar een groot concert
Yepquote:
Dit zijn al mijn concerten:quote:Op donderdag 23 april 2015 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Wel naar tig kleine concertjes geweest en paar festivals.
quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
shit mainquote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn al mijn concerten:
https://docs.google.com/s(...)cz5d2xB2-1Kc/pubhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |