quote:Op donderdag 23 april 2015 23:45 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga vandaag even bovenaan de dagcijfers pronken.
Ja, die moet ik dus nog zien.quote:
Is alweer een tijd geleden hoorquote:
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
Je kan bovenaan ook nog kiezen om alleen de bands te zien of de venues.
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerdquote:
Waar heb je hem gezien?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt een aanrader, als je ook nog wat hebt met fotografie, videografie en animatie hebt is het helemaal smullen. Zijn tekstenu uit dagboeken en zijn kunst zijn echt ontzettend goed geanimeerd
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadingesquote:Op donderdag 23 april 2015 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar is de optie voor non-amerifag datumnotatie?
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zienquote:
En dat is erg? Of is het ver?quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Ik naar Rotterdamquote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moet dus naar Amsterdam als ik hem wil zien
Apart.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, in mijn originele bestand heb ik gewoon NL-datadinges
Vanuit Den Helder.quote:
Als ik hem wil zien jaquote:
Ik kom vaak genoeg buiten Den Helder, kijk maar bij mijn concerten.quote:Op donderdag 23 april 2015 23:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alles is ver weg vanuit Den Helder. Behalve Texel, yaaaaayyyyy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |