Aha.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee zaterdag moet ik foto's bewerken van een bruiloft.
Koningsnacht opstap, dat is zondag.
Maandag overdag ook in de stad.
Al gaat het blijkbaar regenen..
PUSHING LITTLE CHILDREN! WITH THEIR FULL AUTOMATICS!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:20 schreef Geo4kant het volgende:
Pull the tapeworm out of your ass.. HEY!
Wist ik wel.quote:
THEY LIKE TO PUSH THE WEAK AROUND!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
PUSHING LITTLE CHILDREN! WITH THEIR FULL AUTOMATICS!
LP?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ik wel.![]()
Maar er is nog niks rond.
Maar ik ben van plan om de donderdag te gaan. LP en LB.
Linkin Park & Limp Bizkitquote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
LP?
LB denk ook alleen donderdag. Ik ook wel.
Niet je tijd verdoen op FOK! dan.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
Zoveel series te kijken, zo weinig avonduren.
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel mn rijbewijs heb, hopelijk dan ook een auto.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
LP?
LB denk ook alleen donderdag. Ik ook wel.
Oh, wel handig.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga er vanuit dat ik tegen die tijd wel mn rijbewijs heb, hopelijk dan ook een auto.
Multitasken nigga.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet je tijd verdoen op FOK! dan.
Vanaf waar tot waar allemaal?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, wel handig.
Trein zit wel inbegrepen bij de prijs tho.
Dat weet ik, maar leek een beetje op wat jij stuurde (wat ik dan weer niks vondquote:
Oh daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar leek een beetje op wat jij stuurde (wat ik dan weer niks vond)
Dan nietquote:Op donderdag 23 april 2015 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het niet mee eens.
Nog geen tijd gehad sorry.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
FL nog mijn hiphop muziek lijst geluisterd?
Oh, da's wel neat ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanaf waar tot waar allemaal?![]()
Camping zit er ook in, dat is wel nice.. als je dan met de auto bent kun je de volgende dag een stuk minder dronken naar huis.
Hmm oke, dan alleen betalen tot aan de belgische grens, ook nicequote:Op donderdag 23 april 2015 19:31 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, da's wel neat ja.
Treinreis is heel Belgïe geloof ik.
Such a lonely day.quote:
quote:
Dat kan.quote:
Wat heb je gedaan.quote:
Yoquote:
SOAD is up.quote:
Zie post #135quote:
Alwetend.quote:
Ik weet.quote:
HJ?quote:
Hertog Jannetie?quote:
Jaja, straks maar evenquote:
M'n vriendin heeft Heineken meegenomenquote:
Ai..quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Eigenlijk wel man :Squote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou was
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ai..
Ach, op zich wel te drinken, beter dan Amstel iig.
Amstel halve litersquote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.quote:
Als ik thuis bier drink dan zijn het meestal halve liters.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Heb ik geen last van gehad, maar ik snap het.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
grgr
Moet je goede verzoekjes doenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Zeker, en het is weg.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?
Apart was het wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goede zaak.
Die man, ook echt een account daar voor aanmaken
oh okequote:Op donderdag 23 april 2015 21:08 schreef DrNick het volgende:
Was geen kloon trouwens. Geloof van niet.
Meteen je kat inlaten slapenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn kat had mijn hand weer eens te pakken.
Nee, het is mijn kat.quote:
quote:
quote:
Hij heeft ook een dark side.quote:
Ah, ik ben niet zo'n gamer.quote:
Ik ook nietquote:
Ik keek net voetbal maar er was rust en nu kijk ik darts.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar wat doe jij? Plaatjes draaien?
KUT.quote:Op donderdag 23 april 2015 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek net voetbal maar er was rust en nu kijk ik darts.
Er is geen darts op tv. Misschien op een betaalzender.quote:
Voetbal nog bezig, toch?quote:Op donderdag 23 april 2015 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er is geen darts op tv. Misschien op een betaalzender.
Ja, op rtl 7. Lens kreeg net rood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |