Cool man.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey man, look at me rocking out, i'm on the radio
Die heb ik niet nodig gehad afgelopen weekend.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze keer na het stappen wel je OV kaart terug gestopt in je portomonnee trouwens?
quote:Op donderdag 23 april 2015 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig gehad afgelopen weekend.
Beterquote:Op donderdag 23 april 2015 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee nachten bij maat blijven slapen.
Groepsbeslissing. Geven en nemen, je kent het wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter
Wel jammer dat je zondag zo snel naar huis was.
Feestje goed gevierd ja?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee nachten bij maat blijven slapen.
Nee, ik verlaat de groep en split op in een kleinere fractie.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Groepsbeslissing. Geven en nemen, je kent het wel.
Oh, ging jij mee?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:13 schreef DrNick het volgende:
Geo, je ging ook mee naar Pukkelpop toch?
fokking druk ja.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Mooi. Zag al dat het flink druk was in de stad.
Nog wilde plannen dit weekend?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, ik verlaat de groep en split op in een kleinere fractie.
Oh, dacht dat het juist een beetje jouw stijl wasquote:Op donderdag 23 april 2015 19:15 schreef FL_Freak het volgende:
RadioSlut ik vond deze werkelijk niets aan.
Ik was van plan om rustig aan te doen, maandag naar de stad met fototoestel beetje mensen fotograferen en beetje muziek luisteren maar LB wilt ook op stap, dus we gaan ook op stapquote:
San Franciscoquote:
ik vind niet alles van rap leukquote:Op donderdag 23 april 2015 19:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Oh, dacht dat het juist een beetje jouw stijl was
Dus je gaat maandag op stap of bedoel je nou zaterdag?quote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik was van plan om rustig aan te doen, maandag naar de stad met fototoestel beetje mensen fotograferen en beetje muziek luisteren maar LB wilt ook op stap, dus we gaan ook op stap![]()
Maar ik wil ff kijken bij het lichtplein, de markt of het wilhelminaplein oid, stratum lijkt mij veeeeeel te druk.
Nee zaterdag moet ik foto's bewerken van een bruiloft.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dus je gaat maandag op stap of bedoel je nou zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |