HJ?quote:
Hertog Jannetie?quote:
Jaja, straks maar evenquote:
M'n vriendin heeft Heineken meegenomenquote:
Ai..quote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2015 20:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft Heineken meegenomen![]()
Eigenlijk wel man :Squote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk uitmaken als ik jou was
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ai..
Ach, op zich wel te drinken, beter dan Amstel iig.
Amstel halve litersquote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.quote:
Als ik thuis bier drink dan zijn het meestal halve liters.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hij weet jongen 69 cent per blik for days.
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee vriend, toen ik net begon. ALTIJD Amstel halve liters knallen.
Heb ik geen last van gehad, maar ik snap het.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Amstel heeft echt een vieze smaak als je het nooit drinkt.
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:36 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, op GutterFM - Live from prison
grgr
Moet je goede verzoekjes doenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?quote:Op donderdag 23 april 2015 20:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen klap aan soz, elke week zelfde muziek en zo.
begint btje oud te worden
Zeker, en het is weg.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
Surge, heb je mijn TR al afgevinkt in het Beosystem-topic in V&A?
Apart was het wel.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goede zaak.
Die man, ook echt een account daar voor aanmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |