Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft een gescheurde kruisband.
Beetje hard wel, de waarheid van Ars.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef -J-D- het volgende:
En Ars is weg. Heeft niets te zoeken in de eredivisie.
Vroeger was dat een rondje langs de voetbalvelden van Groesbeek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Locadia mag niet weg, is er een back up plan?
Niet geheel onverwachts natuurlijk. Voor beide partijen een prima uitkomst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Conboy heeft een aanbieding voor een jaar gekregen
lijkt me ook onzinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die heeft niets getweet.
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van dit seizoen? Vind het lastig te voorspellen onderin
Zou goed kunnen. Wordt spannend met Roda en Cambuur denk ik. Heracles is toch net te goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.
Eens met de vermoedelijke uitslag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Kunnen we het vandaag niet schriftelijk afdoen.... Dan wordt het slechts 0-3.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Eens met de vermoedelijke uitslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.quote:
Is rond hoor ik net. Mooi. 3 jaar naar NEC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.
Na de pot tegen Heracles keek ik even op jullie forum. Zelden zo'n negatief publiek gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:21 schreef -J-D- het volgende:
NIET
Andersen
Conboy
WEL
Ritzmayer tot eind van het seizoen gehuurd.
Sleegers (gekocht voor 3 jaar)
MISSCHIEN
Woudenberg
Ik mis Conboy niet. En Andersen vind ik heel matig.
Al met al ben ik niet ontevreden. Die spits komt nog wel. En Limbombe zal voor een hoog bedrag gaan.
Ben wel klaar met al het genuil van de supporters. Wanbeleid, voor de gek gehouden en al dat jaarlijks geneuzel. Jaja nuilen is leuk maar wel heel triest.
Nou ja, publiek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na de pot tegen Heracles keek ik even op jullie forum. Zelden zo'n negatief publiek gezien.
Aiiight!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Mark het volgende:
Dit zijn de potjes die je moet pakken, hoe maakt niet uit
Hoe deed hij het bij jullie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Tom Daemen weg naar Go Ahead Eagles.
Twee teams die vooral niet willen verliezen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:13 schreef BasNijmegen het volgende:
Het is nog niet best.... Hopelijk speelt NEC een betere 2e helft of schiet Foor op het eind de winnende weer binnen.
Had vooraf wel getekend voor een gelijkspel.....wederom de 0 gehouden, maar ook weer weinig gecreerd. Waarom Faber Foor eruit haalde ipv Santos snap ik eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Puntje bij de Angstgegner is eigenlijk best prima, maar het vertoonde spel was bedenkelijk.
De verdubbelaar ingezet, inderdaad.quote:
Halldorsson vond ik ook top vandaag.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef -J-D- het volgende:
Zo, was weer eens in de Goffert. Viel me niets tegen. Kane en Bikel zijn de helden.
Bikel ben ik echt gecharmeerd vanquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef -J-D- het volgende:
Zo, was weer eens in de Goffert. Viel me niets tegen. Kane en Bikel zijn de helden.
Stond een stuk over hem in De Gelderlander vandaag, geen makkelijke jeugdquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bikel ben ik echt gecharmeerd van
Hoe speelde Lucas 'de Witte Keniaan' Woudenberg?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:28 schreef -J-D- het volgende:
Gretig en met meerwaarde.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe speelde Lucas 'de Witte Keniaan' Woudenberg?
Was zeer alert idd. En voor de 4e keer de nul!quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halldorsson vond ik ook top vandaag.
Niet echt op gelet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij werd goed gecoached door Golla. Metertje naar binnen gaan saan, tikkie terug op de keeper, buitenspelval scherp zetten, eceteraquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Insgelijks: knappe start, niet verwacht, gezien de laatste matige jarenquote:Op zondag 20 september 2015 11:20 schreef hafcfan het volgende:
Knappe start. Had ik niet verwacht. Vond jullie in Almelo zeer matig.
Vorig jaar na de 0 uit 7 gewoon subtop gedraaid.... Lijn wordt nu doorgetrokken dus zo heel onverwacht is het ook niet.quote:Op zondag 20 september 2015 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Insgelijks: knappe start, niet verwacht, gezien de laatste matige jaren
Laatste jaren: 12, 12, 14, 14 vind ik niet echt subtop. Maar goed, we kletsen hier over Nijmegens trotsquote:Op zondag 20 september 2015 11:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar na de 0 uit 7 gewoon subtop gedraaid.... Lijn wordt nu doorgetrokken dus zo heel onverwacht is het ook niet.
Ik heb het over Heracles onder Stegeman, maar maakt niet uit.quote:Op zondag 20 september 2015 11:26 schreef Mark het volgende:
[..]
Laatste jaren: 12, 12, 14, 14 vind ik niet echt subtop. Maar goed, we kletsen hier over Nijmegens trots
0-3 winnen van Noordwijk. Hopelijk kunnen we nog een keer gunstig loten.quote:Op zondag 20 september 2015 11:32 schreef BasNijmegen het volgende:
Owja dinsdag eerst nog in de beker tegen Noordwijk
Luuk de Jong aan banden leggen zal een uitdaging worden, en die Belgische blondinequote:Op woensdag 23 september 2015 00:58 schreef Gijscoman het volgende:
Als Cambuur kan scoren tegen PSV, dan moet NEC dat ook kunnen. En als Cambuur niet volledig ingemaakt kan worden tegen PSV, dan kan NEC ook wel de nul houden.
Er is hoop voor dit weekend.
Met Golla is alles mogelijk!quote:Op woensdag 23 september 2015 01:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Luuk de Jong aan banden leggen zal een uitdaging worden, en die Belgische blondine
jinxed it...quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat een verzorgd spel. Valt me niets tegen. Nog een kwartiertje. Hup NEC.
-edit- en gelijk 2-1. Grmbl
Dat eerste heeft Ritzmaier wel aardig gedaanquote:Op woensdag 23 september 2015 01:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Luuk de Jong aan banden leggen zal een uitdaging worden, en die Belgische blondine
Ik ben er wel blij mee. Ik raakte altijd mijn muntjes kwijt, kon ik iedere week weer in de rij gaan staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
Alweer een pasje erbij...
Ook zo handig voor de niet-seizoenkaarthouders, die ohra's nxp's
Nu sta je bij de verkoop in de rij. Als je met een groepje bent gaf je er één je bestelling en je muntjes en kon hij alles tegelijk bestellen en betalen. Nu moet hij voor elke persoon apart diens pasje op het apparaat leggen en bestellen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 09:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Ik raakte altijd mijn muntjes kwijt, kon ik iedere week weer in de rij gaan staan.
Gewoon bij toerbeurt een rondje gevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu sta je bij de verkoop in de rij. Als je met een groepje bent gaf je er één je bestelling en je muntjes en kon hij alles tegelijk bestellen en betalen. Nu moet hij voor elke persoon apart diens pasje op het apparaat leggen en bestellen.
Behalve dat de groep vaak steeds anders is....Waarom zou je? Als je eenmaal aan de beurt bent maakt het niets meer uit. Het wachten tot je aan de beurt bent kost meer tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 01:00 schreef Mark het volgende:
[..]
Gewoon bij toerbeurt een rondje geven
Wanneer je voor de wedstrijd of in de rust iets gaat bestellen sta ik altijd in de rij. Ik loop meestal 10 min voor de rust, zodat er geen rij staat en ik binnen 2 minuten weer op mijn plek zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nu sta je bij de verkoop in de rij. Als je met een groepje bent gaf je er één je bestelling en je muntjes en kon hij alles tegelijk bestellen en betalen. Nu moet hij voor elke persoon apart diens pasje op het apparaat leggen en bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |