Yep, geen slecht woord over hemquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Gun het Ali overigens wel. Echt een zeer sympathieke jongen, die door passie en techniek zichzelf in de picture heeft gespeeld.
Tot zover jouw anonimiteit nu je op FB hetzelfde postquote:Op maandag 3 augustus 2015 15:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Balen dat hij gaat! Had gehoopt dat Ali tot minimaal in de winterstop bij NEC zou blijven. We gaan het zonder Ali erg lastig krijgen voorin. Er moet echt een goede rechtsvoor bijkomen.....
Gun het Ali overigens wel. Echt een zeer sympathieke jongen, die door passie en techniek zichzelf in de picture heeft gespeeld. Hier gaat AZ enorm veel plezier aan beleven en geld mee verdienen. Ben benieuwd wat de transfersom is en of NEC een doorverkoop percentage krijgt.
Volgens de Gelderlander wou van Ingen eerst een getekend contract voordat er details naar buiten komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik las net op de Facebook pagina van NEC, dat NEC vandaag meer info over de transfer naar buiten gaan brengen. Ik ben benieuwd.
1944 all over againquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 11:38 schreef Mark het volgende:
Huh, aan de verkeerde kant van de Waal geparachuteerd?
En net als toen is het hier beter toevenquote:
dat is nooit anders geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:13 schreef Mark het volgende:
[..]
En net als toen is het hier beter toeven
Gaat naar wo 12 augquote:Op donderdag 6 augustus 2015 10:01 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens Van Ingen gaat de wedstrijd zondag waarschijnlijk niet door...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
De traditie wil dat het tot en met de thuiswedstrijd tegen vitesse boven verwachting gaat en dat het daarna in elkaar klapt.
Zie vorig seizoen.
Tsja. Voetbalfans hebben een wonderlijke logica.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:21 schreef egeltje1985 het volgende:
Supporters hebben vandaag het keizer kapellen bezet:
http://www.omroepgelderla(...)en-twee-aanhoudingen
Niet degraderen is wat mij betreft een geslaagd seizoen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:37 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat verwachten we dit seizoen van NEC? Wordt het een degradatiestrijd of kunnen we iets anders verwachten?
En winnen van Vitesse, natuurlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:09 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Niet degraderen is wat mij betreft een geslaagd seizoen.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En winnen van Vitesse, natuurlijk.
Potdomme hoe kan ik dat nou vergetenquote:Op maandag 10 augustus 2015 21:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En winnen van Vitesse, natuurlijk.
Nog 10 keer zo'n uitslag en we blijven er inquote:Op woensdag 12 augustus 2015 23:29 schreef BasNijmegen het volgende:
Geen mooie wedstrijd met goed voetbal, maar wel de drie punten!
Niet heel mooi.quote:
Dat zou heel mooi zijn!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Dinsdag 9.30 wordt Ritzmaier gekeurd. Clubs zijn er nog niet uit maar er is volop vertrouwen dat het binnen drie dagen rond is.
Dak was nog niet helemaal af, maar qua uitvak kun je niet klagen. Klantvriendelijk uitzicht wel. Die linksback van jullie trouwensquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet heel mooi.
Het doet een beetje Engels aan en dat is niet positief bedoeld. Natuurlijk is het fijn dat er meer supporters kunnen komen, maar vind de 2e ring lelijk en hetzelfde geldt voor het dak.
Sorry.
Ik brand niet snel eigen spelers af, maar die Buijsse had idd niet zijn beste wedstrijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dak was nog niet helemaal af, maar qua uitvak kun je niet klagen. Klantvriendelijk uitzicht wel. Die linksback van jullie trouwens
Mooie uitspraak, die ik nog nergens heb teruggevonden. Ik hoop dat het vandaag of morgen rond zal komen (of dat het uberhaupt rond gaat komenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Dinsdag 9.30 wordt Ritzmaier gekeurd. Clubs zijn er nog niet uit maar er is volop vertrouwen dat het binnen drie dagen rond is.
Maar wel huur.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Locadia krijgen we er dan voor terug...
Heeft een gescheurde kruisband.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |