Dat zou heel mooi zijn!quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Dinsdag 9.30 wordt Ritzmaier gekeurd. Clubs zijn er nog niet uit maar er is volop vertrouwen dat het binnen drie dagen rond is.
Dak was nog niet helemaal af, maar qua uitvak kun je niet klagen. Klantvriendelijk uitzicht wel. Die linksback van jullie trouwensquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Niet heel mooi.
Het doet een beetje Engels aan en dat is niet positief bedoeld. Natuurlijk is het fijn dat er meer supporters kunnen komen, maar vind de 2e ring lelijk en hetzelfde geldt voor het dak.
Sorry.
Ik brand niet snel eigen spelers af, maar die Buijsse had idd niet zijn beste wedstrijdquote:Op zondag 16 augustus 2015 23:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dak was nog niet helemaal af, maar qua uitvak kun je niet klagen. Klantvriendelijk uitzicht wel. Die linksback van jullie trouwens
Mooie uitspraak, die ik nog nergens heb teruggevonden. Ik hoop dat het vandaag of morgen rond zal komen (of dat het uberhaupt rond gaat komenquote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Dinsdag 9.30 wordt Ritzmaier gekeurd. Clubs zijn er nog niet uit maar er is volop vertrouwen dat het binnen drie dagen rond is.
Maar wel huur.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 10:38 schreef -J-D- het volgende:
Locadia krijgen we er dan voor terug...
Heeft een gescheurde kruisband.quote:Op zondag 16 augustus 2015 22:09 schreef -J-D- het volgende:
Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft een gescheurde kruisband.
Beetje hard wel, de waarheid van Ars.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef -J-D- het volgende:
En Ars is weg. Heeft niets te zoeken in de eredivisie.
Vroeger was dat een rondje langs de voetbalvelden van Groesbeek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Locadia mag niet weg, is er een back up plan?
Niet geheel onverwachts natuurlijk. Voor beide partijen een prima uitkomst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Conboy heeft een aanbieding voor een jaar gekregen
lijkt me ook onzinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die heeft niets getweet.
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van dit seizoen? Vind het lastig te voorspellen onderin
Zou goed kunnen. Wordt spannend met Roda en Cambuur denk ik. Heracles is toch net te goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.
Eens met de vermoedelijke uitslag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Kunnen we het vandaag niet schriftelijk afdoen.... Dan wordt het slechts 0-3.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Eens met de vermoedelijke uitslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |