Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft een gescheurde kruisband.
Beetje hard wel, de waarheid van Ars.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef -J-D- het volgende:
En Ars is weg. Heeft niets te zoeken in de eredivisie.
Vroeger was dat een rondje langs de voetbalvelden van Groesbeek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Locadia mag niet weg, is er een back up plan?
Niet geheel onverwachts natuurlijk. Voor beide partijen een prima uitkomst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Conboy heeft een aanbieding voor een jaar gekregen
lijkt me ook onzinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die heeft niets getweet.
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van dit seizoen? Vind het lastig te voorspellen onderin
Zou goed kunnen. Wordt spannend met Roda en Cambuur denk ik. Heracles is toch net te goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.
Eens met de vermoedelijke uitslag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Kunnen we het vandaag niet schriftelijk afdoen.... Dan wordt het slechts 0-3.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Eens met de vermoedelijke uitslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.quote:
Is rond hoor ik net. Mooi. 3 jaar naar NEC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.
Na de pot tegen Heracles keek ik even op jullie forum. Zelden zo'n negatief publiek gezien.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:21 schreef -J-D- het volgende:
NIET
Andersen
Conboy
WEL
Ritzmayer tot eind van het seizoen gehuurd.
Sleegers (gekocht voor 3 jaar)
MISSCHIEN
Woudenberg
Ik mis Conboy niet. En Andersen vind ik heel matig.
Al met al ben ik niet ontevreden. Die spits komt nog wel. En Limbombe zal voor een hoog bedrag gaan.
Ben wel klaar met al het genuil van de supporters. Wanbeleid, voor de gek gehouden en al dat jaarlijks geneuzel. Jaja nuilen is leuk maar wel heel triest.
Nou ja, publiek.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Na de pot tegen Heracles keek ik even op jullie forum. Zelden zo'n negatief publiek gezien.
Aiiight!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Mark het volgende:
Dit zijn de potjes die je moet pakken, hoe maakt niet uit
Hoe deed hij het bij jullie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:44 schreef BasNijmegen het volgende:
Tom Daemen weg naar Go Ahead Eagles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |