Bron?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heeft een gescheurde kruisband.
Beetje hard wel, de waarheid van Ars.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:19 schreef -J-D- het volgende:
En Ars is weg. Heeft niets te zoeken in de eredivisie.
Vroeger was dat een rondje langs de voetbalvelden van Groesbeek.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Locadia mag niet weg, is er een back up plan?
Niet geheel onverwachts natuurlijk. Voor beide partijen een prima uitkomst.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:53 schreef -J-D- het volgende:
Conboy heeft een aanbieding voor een jaar gekregen
lijkt me ook onzinquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die heeft niets getweet.
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat verwachten jullie van dit seizoen? Vind het lastig te voorspellen onderin
Zou goed kunnen. Wordt spannend met Roda en Cambuur denk ik. Heracles is toch net te goed.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
14e. Spannend tot 4 wedstrijden voor het eind.
Eens met de vermoedelijke uitslag.quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:15 schreef BasNijmegen het volgende:
Kunnen we het vandaag niet schriftelijk afdoen.... Dan wordt het slechts 0-3.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:00 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Eens met de vermoedelijke uitslag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.quote:
Is rond hoor ik net. Mooi. 3 jaar naar NEC.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sleegers draaide vorig jaar echt een heel goed jaar bij Eindhoven, zou een prima speler zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |