We kijken nu al uit naar zijn mailquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
HMF 4 mod..
Maar ik kan geen mod meer worden dus al mijn steun naar HMF
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?quote:
Nee. En nee, dat is er volgens mij ook niet geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Grifte het volgende:
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?
Karina is overgestapt naar TV, maar freelancet af en toe nog wat in VBL.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?
Verder succes met het vinden van een geschikte mod, ik zou zo niemand weten die en kwalitatief wat bijdraagt, én actief is. Het is vaak het een of het ander hier.
Tering jullie zetten wel heel laag in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
denk je dat je een nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Moeten mods sws niet 18+ zijn trouwens?
Ait. Al zal ik als ik überhaupt zou mailen toch niet worden uitgekozenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.
Een betere mod dan GGMM is er niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM
Of jij Noberquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.
Niet op VBL.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil toch mod zijn... je moet ergens beginnen.
Dit betreuren wij enormquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou zeer geschikt zijn al zeg ik het zelf, maar helaas voor jullie stel ik mij niet beschikbaar
quote:
Dan val ik helaas af.quote:
Je mag die van mij wel lenen.quote:
Wie kopt hem in, jongens?quote:Op woensdag 22 april 2015 01:00 schreef Adames het volgende:
Ik wil wel de rol van guitarist op me nemen
Ik kan je vertellen dat dit érg in je voordeel zou werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal mijn cv persoonlijk langs komen brengen, Johannes.
Ik neem nasi mee
Het is dat jij het bent, anders had ik gemeld dat je omkoopbaar bent.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit érg in je voordeel zou werken![]()
Ik ben een mens van vlees en bloed en ook ik heb mijn zwakke plekken.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders had ik gemeld dat je omkoopbaar bent.
Daarom maak ik er ook geen melding vanquote:Op woensdag 22 april 2015 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een mens van vlees en bloed en ook ik heb mijn zwakke plekken.
Nu wordt het wel heel verleidelijk om te solliciterenquote:Op woensdag 22 april 2015 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Sierd je.
Stuur gerust een sollicitatie op
quote:
Afrikaanse bootvluchteling gespotquote:
Lange Lans was de mast.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
[..]
Afrikaanse bootvluchteling gespot
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lange Lans was de mast.
Bepalen de mods wie de nieuwe mod wordt of hebben de FA's ook een stem hier in?
Wie?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?
Ja, die komen nooit in VBL. Iemand die regelmatig in VBL zou komen zou nooit aan hem gedacht hebben.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?
FA's. Forum Admins.quote:
Status he.quote:Op zondag 26 april 2015 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me wel eens af waarom iemand mod zou willen worden.. het levert niks op en je krijgt alleen maar gezeur op je nek
We voelen ons idd enorm stoer.quote:
En de snoepreisjes!quote:Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de auto van de zaak niet.
overnachten bij Villa?quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit jaar gaan wel alweer naar de New York, gelukkig gaat dat nooit vervelen.
Moet je dat serieus doen?quote:Op zondag 26 april 2015 19:16 schreef Smoofie het volgende:
ID inleveren maar niet betaald krijgen. In en in triest.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jojoortje komt uit die goede oude tijd.
We zien je sollicitatie met erg veel plezier tegemoetquote:
zonder of met volleybalquote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zien je sollicitatie met erg veel plezier tegemoet
Het is geen vereiste maar een fotootje van jezelf zou ik persoonlijk wel leuk vinden.
Toen we nog met die houten euro betaalden!quote:Op zondag 26 april 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jojoortje komt uit die goede oude tijd.
leuk dat wel collega's wordenquote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat mijn voorkeur heeft
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.quote:
Wie is Guitarist?quote:Op zondag 26 april 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.
quote:Op zondag 26 april 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch die jongen die zo van gifjes houdt?
Ik ook.
Ik ben van de oude garde. Ik kreeg een tijdje terug ineens een levenquote:Op zondag 26 april 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.quote:Op zondag 26 april 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jojoortje lijkt mij een uitstekende mod.
Als je maar tieten hebt.quote:Op zondag 26 april 2015 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.
We organiseren wel even een VBL crewvergadering om dat te verifiëren.quote:Op zondag 26 april 2015 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.
Voor intimi heet hij "witte".quote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Er is maar 1 kandidaat en hij luistert naar de naam Klaasweetalles.
Klaas voor intimi.
Opeens iedereen een leven potverdikkeme!quote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben van de oude garde. Ik kreeg een tijdje terug ineens een leven
Behalve jijquote:Op maandag 27 april 2015 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Opeens iedereen een leven potverdikkeme!
quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een openlijke sollicitatie van mijn favoriete user Klaasweetalles.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een openlijke sollicitatie van mijn favoriete user Klaasweetalles.
Dit natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Er is maar 1 kandidaat en hij luistert naar de naam Klaasweetalles.
Klaas voor intimi.
Bij voorbaat is niks uit te sluiten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:44 schreef superniger het volgende:
Mij zullen jullie toch nooit kiezen als mod.
Het zou je sieren om Klaas in DM te overtuigen een sollicitatie op te sturen. Take one for the team witte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:14 schreef Buitendam het volgende:
Doe gewoon Klaas. De rest weet niet waar ze het over hebben, dus dan is de keus zo gemaakt.
Best wel wat ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er veel aanmeldingen voor nieuwe mod van vbl?
vaduzquote:Op woensdag 29 april 2015 08:35 schreef vaduz het volgende:
Ik doe hierbij een open sollicitatie.
gr gr
quote:
quote:
Verraaaiijerr!quote:
Ik wilde gewoon mijn postcount omhoog brengen. Ik ben een serieuze bedreiging aan het worden voor Tong.quote:
Maar dit betekent dat je hebt gesolliciteerd? Want natuurlijk ben jij mijn nummer 1 pick.quote:
Nee Rickert, ik heb eergevoel.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Laat die Ajacied422 het maar worden, die zit hier namelijk dag en nacht
Ja. In natura. Van Yvonne.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb even een vraag namens Ajacied422, hij durft het namelijk niet zelf te vragen dus moet het van hem doen. Hij zit namelijk te zeiken via DM.
Krijg je betaald als mod? Dan biedt Ajacied422 zich namelijk aan, kan ie eindelijk uit de uitkering.
Ga nu een mail de deur uit doenquote:
quote:
quote:aantal posts: 328.574 (gemiddeld 201 per dag)
Is wel een type politie agent dus ik stem voorquote:Op dinsdag 5 mei 2015 23:24 schreef Rickertman96 het volgende:
Laat die Ajacied422 het maar worden, die zit hier namelijk dag en nacht
Ik verwacht dat Rickertman spoedig blauw isquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:47 schreef DonRaja het volgende:
We hebben verschillende sollicitaties binnen en zijn ze nu aan het bekijken. In elk geval bedankt alvast aan de geïnteresseerden.
Eerste post in VBL?quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verwacht mij ieder moment bij mijn grote vriend Johannes Vermeer te voegen in het blauw.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik verwacht mij ieder moment bij mijn grote vriend Johannes Vermeer te voegen in het blauw.
Heb al in dit topic 1 eerdere post, en een handjevol in de Ajax-reeks.quote:
Tenzij het trollposts zijn, is dat een minpunt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb al in dit topic 1 eerdere post, en een handjevol in de Ajax-reeks.
Wauw.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:47 schreef DonRaja het volgende:
We hebben verschillende sollicitaties binnen en zijn ze nu aan het bekijken. In elk geval bedankt alvast aan de geïnteresseerden.
Yep en van jouzelf. Leuke solli.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wauw.
Van superniger, Davy en opperkleurder zeker?
Stijn opende vroeger nog wel eens een speculatie topic, inclusief poll. De eerste keer dat ik mod werd, was ik niet eens opgenomen in zijn poll...quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:08 schreef KingRoland het volgende:
ik zet mijn geld op davy of mex of haags
Wat voor argument had Stijn dat hij jou niet had opgenomen in zijn poll? valt me een beetje tegen van hem nu ik dit hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn opende vroeger nog wel eens een speculatie topic, inclusief poll. De eerste keer dat ik mod werd, was ik niet eens opgenomen in zijn poll...
Ik heb geen idee. Ik zal eens zien of ik het topic kan terugvinden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat voor argument had Stijn dat hij jou niet had opgenomen in zijn poll? valt me een beetje tegen van hem nu ik dit hoor.
Wat kwalijk van mequote:Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stijn opende vroeger nog wel eens een speculatie topic, inclusief poll. De eerste keer dat ik mod werd, was ik niet eens opgenomen in zijn poll...
Klopt ja, toen was je een beetje een buttnertje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Interessante vergelijking, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt ja, toen was je een beetje een buttnertje.
en ik danquote:Op donderdag 7 mei 2015 17:08 schreef KingRoland het volgende:
ik zet mijn geld op davy of mex of haags
Sorry Stijn, ik heb jou ten onrechte beschuldigd. Het was onlogisch in een topic van Yvonne:quote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:59 schreef onlogisch het volgende:
Als ik je vergeten ben. Ga je maar ergens in een hoekje huilen ofzo![]()
Poll: Wie o wie worden de nieuwe vbl mods?
• stevenmac26
• sjaakbauer
• jordiiii
• mrstylo
• Caland
• hmf
• onlogisch
• kapiteintje
• Ajacied422
• doublepain
• Dekatria
• Littlerabbit
• ACFNiels
• Dr.Mikey
• inZanity
• tong80
• De_kromme
• TwenteFC
• Geo4kant
• Dj_Day-V
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mag ik wel zelf kiezen welk hoekje?
Heb je gesolliciteerd dan?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:58 schreef Overrun het volgende:
Hebben jullie nog mods nodig? Ik ben supergoed.
Soon.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wanneer wordt onze nieuwe held bekend gemaakt?
Ik ben er bijna uit met Danny over de leasebak, daarna stelt hij de aandeelhouders op de hoogte, en daarna komt de MED.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wanneer wordt onze nieuwe held bekend gemaakt?
Alle vertrouwen dat onze held Klaas mod gaat worden, dat regel jij welquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Heb je de mijne ook ontvangen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:47 schreef DonRaja het volgende:
Ja, en Drizzt stelt het op prijs als je voortaan geen afgehakte koeienkoppen meestuurt als bedreiging.quote:
Bijna moest ik mijn beeldscherm koffie vrijmaken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en Drizzt stelt het op prijs als je voortaan geen afgehakte koeienkoppen meestuurt als bedreiging.
Betekent dit dat ik een serieuze kandidaat ben?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en Drizzt stelt het op prijs als je voortaan geen afgehakte koeienkoppen meestuurt als bedreiging.
Was jij niet de eigenaar van fok?quote:Op donderdag 7 mei 2015 17:58 schreef Overrun het volgende:
Hebben jullie nog mods nodig? Ik ben supergoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was jij niet de eigenaar van fok?
gr.gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens zijn er totaal geen hints gedropt in dit topic.Heb je de mijne al gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens zijn er totaal geen hints gedropt in dit topic.Een Hagenees mod makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Hey. Waar is Phillip gebleven? Moest je daar niet nog 30 weken mee rond lopen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Opperkleurder voor zijn doen opvallend stil vandaag.
IK WEET GENOEG JONGENS.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey. Waar is Phillip gebleven? Moest je daar niet nog 30 weken mee rond lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Nepautist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte autisten hadden gewoon vol gehouden.
Zwak hoor![]()
Ik ben een fake-autist.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nepautist.
Echte autisten hadden gewoon vol gehouden.
Zwak hoor
Nou ja. Ik hoop maar dat ik de nieuwe mod wordquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben een fake-autist.
Godverdomme, diepe belediging dit.
Ik weet alleen dat hij heel hard kan rennen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was Doublepain niet een Turk?
Alleen weten we niet of het een Aziatische/Europese Turk is.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij heel hard kan rennen.
Hoezo was? Is hij opeens veranderdquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Haagsquote:Op donderdag 7 mei 2015 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Shit, helemaal vergeten te solliciteren
Welkom!quote:
Welkom!quote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Ik hoop maar dat ik de nieuwe mod word
Ik ben geen turk, bezemquote:Op donderdag 7 mei 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even had ik een licht euforisch momentje, totdat ik zag dat je Doublepain ook mee nam in de quote.quote:
Ik ben dan ook voor de lange termijn, jij voor de kortequote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even had ik een licht euforisch momentje, totdat ik zag dat je Doublepain ook mee nam in de quote.
Lange afstandloper hé.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben dan ook voor de lange termijn, jij voor de korte
Je maakt toch geen kans.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het wel ontzettend spannend hoor. Ik hoop echt echt ik het word
Ik ben een realist.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bemoedigende woorden.
Onlogisch is 5 koppen groter dan ik en kan mij met 1 klap 2 meter de grond in rammen. Dat voldoet perfect aan het functieprofiel...quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat er andere kandidaten zijn die beter aansluiten bij het functieprofiel.
Deze opmerking geeft de burger weer wat moed. Ik wacht gespannen afquote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlogisch is 5 koppen groter dan ik en kan mij met 1 klap 2 meter de grond in rammen. Dat voldoet perfect aan het functieprofiel...
Ik hoop het wel, misschien dat ik een deel van de eerste helft moet missen. Kan pas op z'n vroegst om 16.00 uur vertrekken uit Brussel.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze opmerking geeft de burger weer wat moed. Ik wacht gespannen af
Er nog bij maandag trouwens?
Aha.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, misschien dat ik een deel van de eerste helft moet missen. Kan pas op z'n vroegst om 16.00 uur vertrekken uit Brussel.
Ik denk dat ze deze keer echt voor een kwaliteitsmod gaan. En dat kost wat tijd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha.
Wanneer wordt mijn benoeming de nieuwe mod bekend gemaakt?
Wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze keer echt voor een kwaliteitsmod gaan. En dat kost wat tijd.
#TEAMGUITARIST
Zelfgeile users worden doorgaans niet bij voorbaat genomineerd.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Kreator het volgende:
Ben ik bij voorbaat al genomineerd? Neem aan van wel.
Nee, er is al een Twente mod.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Kreator het volgende:
Je hebt bij voorbaat al een achterstand op de rest, helaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:15 schreef Kreator het volgende:
Ik zie weinig problemen met een tweede Twentemod. Zoiets gaf namelijk ook geen gedoe toen er twee Ajacieden of Feyenoorders waren.quote:
Ik vind dat Twentefans zouden moeten bedanken als ze een troostprijs krijgen als het moderatorschap. Mod wordt je toch enkel als je nummer 1 staat in het goed gedrag klassement.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie weinig problemen met een tweede Twentemod. Zoiets gaf namelijk ook geen gedoe toen er twee Ajacieden of Feyenoorders waren.
Niet echt, er zijn in het verleden mods geweest die meer op hun kerfstok hadden dan ikquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind dat Twentefans zouden moeten bedanken als ze een troostprijs krijgen als het moderatorschap. Mod wordt je toch enkel als je nummer 1 staat in het goed gedrag klassement.
Dat is nooit goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie weinig problemen met een tweede Twentemod. Zoiets gaf namelijk ook geen gedoe toen er twee Ajacieden of Feyenoorders waren.
Nóg meer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet echt, er zijn in het verleden mods geweest die meer op hun kerfstok hadden dan ik
Die deur heeft een user met de naam de_kromme keihard dicht gegooid.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Een Haagse mod zou het goed doen.
Terwijl hij doorgaans goede ideeën had. Tweede ringquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die deur heeft een user met de naam de_kromme keihard dicht gegooid.
Ik ben een vrij brave jongen met maar 95 notes in 11 jaar tijd op dit accountquote:
Welke accounts heb je nog meer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben een vrij brave jongen met maar 95 notes in 11 jaar tijd op dit account
Happelquote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet echt, er zijn in het verleden mods geweest die meer op hun kerfstok hadden dan ik
Nog twee anderen, maar die zijn van 2001 en 2002 en log ik nooit meer op inquote:
Ik heb er 16, waarvan maar 4 echte.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben een vrij brave jongen met maar 95 notes in 11 jaar tijd op dit account
Minus positieve notes voor Alba gifs heb ik er maar 10, dus opperkleurder kletst maar wat.quote:
Dat werkt vaak toch het beste. Anders krijg je van die nobuddies met geen enkel gevoel voor dit subforum. Zoals jij bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie.quote:
Dan moet er na een week weer een nieuwe komenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Succes met je sollicitatie.Ik hoop dat jij het wordt. (omdat ik ook geen idee heb wie er verder allemaal gesolliciteerd heeft)
Hoezo, gaat hij dood?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet er na een week weer een nieuwe komen
Kun je niet lezenquote:
Nooit meer bans voor mijn negerquote:
AU, nee echt. Au.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt vaak toch het beste. Anders krijg je van die nobuddies met geen enkel gevoel voor dit subforum. Zoals jij bijvoorbeeld.
Ik zie dit als een compliment.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt vaak toch het beste. Anders krijg je van die nobuddies met geen enkel gevoel voor dit subforum. Zoals jij bijvoorbeeld.
Hoi René. Wat leuk dat je weer terug bent.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dit als een compliment.
Ja, anders krijg ik nooit eens een complimentje van jou.
Als ik gevraagd wordt doe ik het.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoi René. Wat leuk dat je weer terug bent.
#heintjedavids #ggmm4mod
Dat zal wel niet. Wat was de deal ook alweer?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik gevraagd wordt doe ik het.
Door Danny.
Hopen dat Kazim in 2 wedstrijden niet 4 keer scoort trouwens.
Iets met Tijl Beckand meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Wat was de deal ook alweer?
Tussen eind augustus en eind september.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
Heel VBL is uit Google gehaald godverdomme.
Ik zoek wel een keer als ik niets te doen heb.
In het NOS eredisvisietopic.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tussen eind augustus en eind september.
Dit is het sollicitatietopic, geen theekransje.quote:
Je bent zelf een theekransje.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is het sollicitatietopic, geen theekransje.
dat jullie een open sollicitatietopic nodig hebben zegt al genoeg, niemand wil jullie vieze werk opknappen. Alleen GGMM, maar die heeft ook geen leven en zit diep in de dikke mount everest reet van Yvonne.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit is het sollicitatietopic, geen theekransje.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minus positieve notes voor Alba gifs heb ik er maar 10, dus opperkleurder kletst maar wat.
#TeamOnlogisch
Heb jij nog tips voor als ik straks mod word?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet is dit crewbash.
Ik heb daar een keer een topic over geopend. Nooit een reactie op gekregenquote:Op vrijdag 8 mei 2015 20:06 schreef GGMM het volgende:
Heel VBL is uit Google gehaald godverdomme.
Ik zoek wel een keer als ik niets te doen heb.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij nog tips voor als ik straks mod word?Heb je gesolliciteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou jou best een goede keus vinden.
Een tip; hengel je nooit postende of helemaal nooit aanwezig zijnde vriendjes niet binnen als moderator.Je zou zeggen dat het voor zich spreekt, maar hier is iemand in het verleden flink de mist in mee gegaan.
J Albaquote:
Van wie was Morpheus dan zo'n goede vriend?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je gesolliciteerd?Ik zou jou best een goede keus vinden.
Een tip; hengel je nooit postende of helemaal nooit aanwezig zijnde vriendjes niet binnen als moderator.Je zou zeggen dat het voor zich spreekt, maar hier is iemand in het verleden flink de mist in mee gegaan.
Bonaire toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wanneer komt LittleRabbit terug van Aruba?
LOLquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zwaar Antillen.
HAHAHAquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het leven heeft weer zin. Dankjewel.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je bent laat met mijn billboard.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:08 schreef GGMM het volgende:
Als je toch op diegene wacht start dan geen sollicitatieronde. :S
Jij zou de meest logische keus zijn.quote:
Was je billboard maar zo mooi als je bemoedigende woordenquote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou de meest logische keus zijn.
Dit meen ik serieus, ondanks de flauwe referentie naar je naam.
Een goed billboard vergt tijd.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je billboard maar zo mooi als je bemoedigende woorden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |