Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt er wel kijk op. Wat denk je van Pelle?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Altijd al gezegd, zonder Pelle is Feyenoord niks.
quote:
Jazeker, alle vertrouwen in. Dit is slechts een tussenstap, ik zie hem wel bij een topclub als Arsenal eindigen.quote:
Ik vertrouw erop dat jij hier altijd al van overtuigd bent geweest. Wat een zienerquote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker, alle vertrouwen in. Dit is slechts een tussenstap, ik zie hem wel bij een topclub als Arsenal eindigen.
Pelle en de Leeuw, dodelijk duo.quote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker, alle vertrouwen in. Dit is slechts een tussenstap, ik zie hem wel bij een topclub als Arsenal eindigen.
Nieuwe Luca Toni volgens Caland.quote:Op zondag 28 september 2014 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat doet mij deugdquote:Op zondag 28 september 2014 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nieuwe Luca Toni volgens Caland.
En hem neem ik altijd wel serieus.
serieus.
Hij vond die Kazim ook al een goede spits.quote:Op zondag 28 september 2014 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Nieuwe Luca Toni volgens Caland.
En hem neem ik altijd wel serieus.
serieus.
Gaat er gewoon 15 tot 20 inleggen dit seizoen joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vond die Kazim ook al een goede spits.
Hahahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat er gewoon 15 tot 20 inleggen dit seizoen joh.
Oke. Als hij er 15 of meer maakt neem jij een jaar lang een UI van Tijl Beckand.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Als hij er minder dan 15 maakt neemt Caland een jaar lang een Giel Beelen UI.
Deal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke. Als hij er 15 of meer maakt neem jij een jaar lang een UI van Tijl Beckand.
Aan welk doelpunt was hij schuldig dan? (6-1 niet meer meegemaakt moet ik eerlijkheidshalve bekennen). Dat hij nou een geestelijk beperkte debiel voor zich heeft staan kan hij ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
Die Hansen kan er echt helemaal niks van.
Een bepaalde moderator op dit forum deed mij eerst nog geloven van wel.
Hij bleef gewoon staan bij een penalty.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aan welk doelpunt was hij schuldig dan? (6-1 niet meer meegemaakt moet ik eerlijkheidshalve bekennen). Dat hij nou een geestelijk beperkte debiel voor zich heeft staan kan hij ook weinig aan doen.
Krul terughalen naar Den Haag voor de strafschoppen dan maar. Verder blijft Hansen een betrouwbare, klemvaste keeper in mijn optiek. Dat het allemaal wat minder spectaculair is dan in zijn eerste wedstrijden staat helaas wel vast.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bleef gewoon staan bij een penalty.
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Heerenveen, als die een goede wedstrijd tegen een topclub spelen, dan is het de week erna tegen een laagvlieger gegarandeerd puntverlies.
Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Meer ik zag net het smoelenboek, dus dat kijk ik ondertussen ook ff door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#hartstikkeleukomtehorenikvindhetgezellig
In een kolkende Kuip vulden Derksen en Gijpie standaard een 1 in als het bierteam onderaan de ranglijst op bezoek kwam. Maar nu zijn de verhoudingen aan het veranderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood en zwart, dat past niet bij Heerenveen.
quote:
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?quote:
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Wat dacht je anders van Groen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Geen groen zonder roodquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van Groen?
Koerdisch groen, mrstylo vindt dat leuk.
Houd je bekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.
Iets met dat de bal rond is enzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?
Ik vroeg nog zo: geen hints.
Dit is geen vage hint. Ik post altijd waarheidsgetrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Owh sorry, had je post niet gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het gras is ook groen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef DeLuna het volgende:
8 keer beginnen met 1-0 voorsprong.
[..]
Iets met dat de bal rond is enzo.
Zelfs dit kan in Heerenveen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Hij kan dit hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen DNP-Old.
Goed punt. Hier kan ik niets tegenin brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs dit kan in Heerenveen...
[ afbeelding ]
Hey blijf eens van mijn station afquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sil 't net dwaan hjer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik vertrouw alle users in dit topic.
Heerenveen gaat dit niet meer weggeven
Wist je dat ik nog nooit bij het trein gedeelte van het station ben geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent in Heerenveen geweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik nog nooit bij het trein gedeelte van het station ben geweest?
Alleen bij het bus gedeelte.
Zijn er wegen in Groningen danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Maar leuk om te weten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Binnenkort gooi ik er een bom op en ontwerp ik iets nieuws.
Alles om jou een leuke en leerzame avond te bezorgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Maar leuk om te weten.
Serieus?? Welke lijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben elke twee weken daar te zien in een bus #spotdefokker
Ik denk dat je wel te herkennen bent aan een fles melk en een koekoeksklok onder je arm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben elke twee weken daar te zien in een bus #spotdefokker
Dat is je zeker gelukt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles om jou een leuke en leerzame avond te bezorgen
He balen. Ik wilde mij al aanmelden als groupiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet online zetten uit angst voor groupies.
Ook al een goede filmtip #onfirequote:
Ondanks alle hints ging het toch een hele andere kant op!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes en ik hadden dit niet aan zien komen.
Je hebt me al een keer gezien dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel te herkennen bent aan een fles melk en een koekoeksklok onder je arm.
Dat soort verzoeken gaan via Paxcon, mijn notaris.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
He balen. Ik wilde mij al aanmelden als groupie
Nee Stevequote:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 21:35:04Prachtige zaterdagochtend ... http://t.co/GnjHdg43jJ reageer retweet
Genee is al zover heen dat hij met zijn vies dikke vingers niet kan tikken op een mobieltwitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 22:49:24Sorry, altijd lastig die woordcorrectie. Maar morgenochtend nog minstens zo mooi... Over twee weken Friese derby! reageer retweet
wat kan jij dat goed bijhouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het vandaag niet je laatste korfbal-dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |