Dit is geen vage hint. Ik post altijd waarheidsgetrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?
Ik vroeg nog zo: geen hints.
Owh sorry, had je post niet gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?
Ik vroeg nog zo: geen hints.
Het gras is ook groen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef DeLuna het volgende:
8 keer beginnen met 1-0 voorsprong.
[..]
Iets met dat de bal rond is enzo.
Zelfs dit kan in Heerenveen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Hij kan dit hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen DNP-Old.
Goed punt. Hier kan ik niets tegenin brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs dit kan in Heerenveen...
[ afbeelding ]
Hey blijf eens van mijn station afquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik sil 't net dwaan hjer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik vertrouw alle users in dit topic.
Heerenveen gaat dit niet meer weggeven
Wist je dat ik nog nooit bij het trein gedeelte van het station ben geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent in Heerenveen geweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik nog nooit bij het trein gedeelte van het station ben geweest?
Alleen bij het bus gedeelte.
Zijn er wegen in Groningen danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Maar leuk om te weten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat mag. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Binnenkort gooi ik er een bom op en ontwerp ik iets nieuws.
Alles om jou een leuke en leerzame avond te bezorgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Maar leuk om te weten.
Serieus?? Welke lijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben elke twee weken daar te zien in een bus #spotdefokker
Ik denk dat je wel te herkennen bent aan een fles melk en een koekoeksklok onder je arm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben elke twee weken daar te zien in een bus #spotdefokker
Dat is je zeker gelukt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles om jou een leuke en leerzame avond te bezorgen
He balen. Ik wilde mij al aanmelden als groupiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet online zetten uit angst voor groupies.
Ook al een goede filmtip #onfirequote:
Ondanks alle hints ging het toch een hele andere kant op!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes en ik hadden dit niet aan zien komen.
Je hebt me al een keer gezien dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel te herkennen bent aan een fles melk en een koekoeksklok onder je arm.
Dat soort verzoeken gaan via Paxcon, mijn notaris.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
He balen. Ik wilde mij al aanmelden als groupie
Nee Stevequote:
twitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 21:35:04Prachtige zaterdagochtend ... http://t.co/GnjHdg43jJ reageer retweet
Genee is al zover heen dat hij met zijn vies dikke vingers niet kan tikken op een mobieltwitter:wilfredgenee twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 22:49:24Sorry, altijd lastig die woordcorrectie. Maar morgenochtend nog minstens zo mooi... Over twee weken Friese derby! reageer retweet
wat kan jij dat goed bijhouden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was het vandaag niet je laatste korfbal-dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |