Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:37 schreef alors het volgende:
Heerenveen, als die een goede wedstrijd tegen een topclub spelen, dan is het de week erna tegen een laagvlieger gegarandeerd puntverlies.
Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Meer ik zag net het smoelenboek, dus dat kijk ik ondertussen ook ff door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#hartstikkeleukomtehorenikvindhetgezellig
In een kolkende Kuip vulden Derksen en Gijpie standaard een 1 in als het bierteam onderaan de ranglijst op bezoek kwam. Maar nu zijn de verhoudingen aan het veranderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood en zwart, dat past niet bij Heerenveen.
quote:
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?quote:
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Wat dacht je anders van Groen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Geen groen zonder roodquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van Groen?
Koerdisch groen, mrstylo vindt dat leuk.
Houd je bekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.
Iets met dat de bal rond is enzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?
Ik vroeg nog zo: geen hints.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |