Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Meer ik zag net het smoelenboek, dus dat kijk ik ondertussen ook ff door.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#hartstikkeleukomtehorenikvindhetgezellig
In een kolkende Kuip vulden Derksen en Gijpie standaard een 1 in als het bierteam onderaan de ranglijst op bezoek kwam. Maar nu zijn de verhoudingen aan het veranderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit van Feyenoord kan winnen, dan kan je wat.
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Rood en zwart, dat past niet bij Heerenveen.
quote:
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?quote:
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laagvlieger doe je Willem II tekort mee.
Wat dacht je anders van Groen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Geen groen zonder roodquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je anders van Groen?
Koerdisch groen, mrstylo vindt dat leuk.
Houd je bekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Vreemd om zoiets te zeggen als je zelf Willem II als zekere degradant hebt genoteerd.
Iets met dat de bal rond is enzo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Dit zijn toch geen vage hints dat Heerenveen het mogelijk weg geeft he?
Ik vroeg nog zo: geen hints.
Dit is geen vage hint. Ik post altijd waarheidsgetrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Owh sorry, had je post niet gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Het gras is ook groen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef DeLuna het volgende:
8 keer beginnen met 1-0 voorsprong.
[..]
Iets met dat de bal rond is enzo.
Zelfs dit kan in Heerenveen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mijn nagels zijn vaak rood of zwart, dat kan best in Heerenveen.
Hij kan dit hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen DNP-Old.
Goed punt. Hier kan ik niets tegenin brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs dit kan in Heerenveen...
[ afbeelding ]
Hey blijf eens van mijn station afquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs dit kan in Heerenveen...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |