In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Hij is erg scherp, hij is namelijk leraar geweest dus kan feilloos vertellen hoe positiespel gespeeld moet worden.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb trouwens het begin gemist.
Hoe goed is Jan Joost tot nu toe?
Jan Maat.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eigenlijk was het dus allemaal heel positief wat Janmaat deed.
Huh, zit die ook aan tafel?quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rijkaard was een succes. Van Basten deed het vrij goed, zeker in de kwalificatie. Onder de ervaren Van Gaal misten we WK 2002, met Dick was het ook niet veel, met penalties halve finale WK 2004 gehaald met een onnodig verlies tegen Tsjechië. Wat is je punt?quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja laten we een onervaren trainer bondscoach maken.
Ah, vandaar.quote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hij is erg scherp, hij is namelijk leraar geweest dus kan feilloos vertellen hoe positiespel gespeeld moet worden.
Niks gemist dus.quote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Al dertig minuten saai oranje gezwets.
Jij bent een debiel.quote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rijkaard was een succes. Van Basten deed het vrij goed, zeker in de kwalificatie. Onder de ervaren Van Gaal misten we WK 2002, met Dick was het ook niet veel, met penalties halve finale WK 2004 gehaald met een onnodig verlies tegen Tsjechië. Wat is je punt?
Och, is inhoudelijk reageren weer te moeilijk voor je?quote:
Met jou valt dat niet te doen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Och, is inhoudelijk reageren weer te moeilijk voor je?
Joeri Mulderquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Marijnissen
Jim Morrison
Reageer dan gewoon niet op mijquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met jou valt dat niet te doen.
puur genotquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
QFTquote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed advies. Deed iedereen dat maar.
Hij ontwikkelt zich heel erg snel.quote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, Memphis was er niet klaar voor. 4 dagen later ineens wel.
Ik ook ja, maar nu is eindelijk het mysterie rondom het flamboyante, geraffineerde gedrag van Janmaat ontrafeld.quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb gewoon al die tijd gedacht dat Janmaat hem doelbewust in eigen doel wilde koppen.
Gelukkig is daar dan Co Adriaanse.
Sjek noemde hem vandaag gewoon weer Depay. Het kan dus weerquote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, Memphis was er niet klaar voor. 4 dagen later ineens wel.
Niet handig gedaan ook door die vader. Die had mooi kunnen profiteren nu.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjek noemde hem vandaag gewoon weer Depay. Het kan dus weer
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het lek bij Twente boven? Zeg het maar.
Wat heeft die vent gedaan dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niet handig gedaan ook door die vader. Die had mooi kunnen profiteren nu.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Syntix het volgende:
haten op Veltmankut NOS
ga anders even naar BMI en De Vrij kijken
Wij kunnen dat veel beter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was helemaal geen smash.
Bij Heerenveen en Feyenoord gespeeld.quote:
Gras is groen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
Allemaal kampioenskandidaten, en aan het einde staat Ajax weer gewoon met de schaal.
nee, jans is een provincietrainerquote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Ron Jans gaat Oranje wereldkampioen maken tijdens het EK 2016
Eens.quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Kopsterk het volgende:
Joost Broerse is een onderschatte speler
Zulke terugvallen gaan die echt niet meer beleven.quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
PEC begon vorig seizoen ook zo goed. Werden uiteindelijke 11e.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik trap niet in zulke playertjes.
Jij keek naar Feyenoord v Willem IIquote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef GGMM het volgende:
PSV werd vernederd. Het was gewoon zielig.
Nou, ik denk het wel. Het lijkt wel of ze net als vorig jaar getraind hebben op een piek vroeg in het seizoen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zulke terugvallen gaan die echt niet meer beleven.
Klopt. En heb later de samenvatting van Zwolle - PSV gezien.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij keek naar Feyenoord v Willem II
Samen met Tim Immers en Toornstraquote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Rienstra in Oranje oh oh oh oh
Een samenvatting vertelt niet het hele verhaal.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. En heb later de samenvatting van Zwolle - PSV gezien.
Is goed Stijn.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een samenvatting vertelt niet het hele verhaal.
en Barcelonaquote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ronald Koeman heeft bij PSV, Ajax én Feyenoord gespeeld.
Het is niet te geloven.
Hij heeft ook PSV, Ajax én Feyenoord getrained.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het is niet te geloven.
En trainer geweest.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het is niet te geloven.
marc netto xd xd xd xd xd xdxd xdxd xdxdquote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Voor Overmars is dit de beste selectie van Ajax in jaren. Lekker goedkoop.
hahaha hier is een leuk topic overquote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Kopsterk het volgende:
Voor Overmars is dit de beste selectie van Ajax in jaren. Lekker goedkoop.
Niks mis met Akersloot stijn. Zijn broertje heeft trouwens bij feyenoord gespeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Akersloot, wat een woonplaats.
Woon jij soms in Akersloot?quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks mis met Akersloot stijn. Zijn broertje heeft trouwens bij feyenoord gespeeld.
Walchelijk jongquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks mis met Akersloot stijn. Zijn broertje heeft trouwens bij feyenoord gespeeld.
Schaam je kapot ole ole vond ik ook mooi.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
Dit jaar fluiten ze in de kuip hun eigen spelers uit.
Was dat nadat ze Immers gingen toejuichen? #10quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schaam je kapot ole ole vond ik ook mooi.
Supporters aanzetten tot het bedreigen van die gekke directeur.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Roy(Nee niet echt, zijn steun aan Cruijff was legendarisch!)
Woon jij in Akersloot? Je weet toch waar ik woon homoquote:
Akkersloot dus?quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Woon jij in Akersloot? Je weet toch waar ik woon homo
Dat werd niet gezongenquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Schaam je kapot ole ole vond ik ook mooi.
misschien moet hij harder schreeuwen dat werkt bij Jan Mulder altijdquote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jan Joost komt er niet tussen.
Natuurlijk weet ik dat wel, viswijf.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn is helemaal geen homo!!!quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zo te lezen in Kudelstaart.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Europees kampioen waarin? Bloemschikken?quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Evertjan het volgende:
Henk de Jong gaat Oranje Europees kampioen maken in 2018
Dit had ik al gezegd, dus dit verdient maar een tekst: BEDANKT HANSquote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Mag ik even zeggen dat Kieftenbeld een teringmongooltje is. Nou bij deze.
Volgens mij niet of nauwelijks. Maar ik heb ook niet gekekenquote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Werd Vermeer uitgefloten trouwens?
Waarom zou je een hekel hebben aan zo'n gemiddelde, willekeurige voetballer?quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Paaldansenquote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Europees kampioen waarin? Bloemschikken?
het is maar waar je druk over kan makenquote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
Nick van der Velden ook.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Caland het volgende:
En dat noemt zich een Feyenoord supporter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet of nauwelijks. Maar ik heb ook niet gekeken
http://nos.nl/video/698099-vermeer-ovatie-deed-me-goed.htmlquote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dat noemt zich een Feyenoord supporter.
Rusnakquote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur gaat winnen van PSV mits Streekje speelt
quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/698099-vermeer-ovatie-deed-me-goed.html
Vermeer: "Ovatie deed me goed."
Ik heb mezelf nog nooit supporter genoemd volgens mijquote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En dat noemt zich een Feyenoord supporter.
Mod onwaardig.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek brengt Feyenoord alleen maar aan de kaart als ze verloren hebbenMet zijn jodenneus.
Je bent niet objectiefquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek brengt Feyenoord alleen maar aan de kaart als ze verloren hebbenMet zijn jodenneus.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Je verwacht het niet.quote:
Daarom komen ze zo vaak aan bodquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Hierbij suggereer je dat je het voorheen wel plezierig vond. Ik neem even aan dat het hier om een vergissing gaat.quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds dat 'ge-hè' van Ronald de Boer mij opvalt, vind ik het een stuk minder plezierig om naar hem te luisteren.
door hem 2e keeper te maken.quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
De Boer heeft Vermeer extreem veel vertrouwen gegeven.
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof hij het serieus bedoelde.
graag uitleg via dmquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedank heer Ambrosius maar
Wat heeft ie gedaan?quote:
In de winterstop met Messi onderhandelenquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Falcao, alsof die komt. Pak 'm beet Eto'o zou ook nooit naar Ajax gaan, dus waarom Falcao wel?
daar hebben de vrouwen kort haar en een broek aanquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Sjek heeft nog nooit zoveel chagrijnige mensen gezien.
Het lijkt me duidelijk dat hij nog nooit in Oss is geweest.
Volgens mij is iedereen die uit Oss komt, voor Top.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Sjek heeft nog nooit zoveel chagrijnige mensen gezien.
Het lijkt me duidelijk dat hij nog nooit in Oss is geweest.
quote:
en in de Arena mocht de grote Sjek geen sigaren roken.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek gaat nooit naar Ajax normaal gesproken. Hij is namelijk een AFC supporter.
ALS JE UIT OSS KOMTquote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die uit Oss komt, voor Top.
Volgens mij heb je gelijk, ik kan niks vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit supporter genoemd volgens mij
We zien het , toppiequote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Overmars heeft groot gelijk dat je geen geld moet investeren in B-aankopen
Joh.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Overmars heeft groot gelijk dat je geen geld moet investeren in B-aankopen
Ik support jou.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, ik kan niks vinden.
Gelukkig maar.
quote:
Misschien haat hij je.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon app'n als je hem mist.
Jammer dat hij mij zijn nummer niet wil sturen.
Geen probleem, ik stuur zijn nummer wel even doorquote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een vervelende manier om erachter te komen dat iemand je niet magquote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En dus ook Ajax?![]()
Ik support jou
En dus ook Heerenveen.
Je bent zelf beperkt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?
Of is dat beperkt tot Michael de Leeuw?
heeft hem wel goed gedaan die uitleenperiodequote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
107/112
Wat een god.
Valt te merken dat hij bij Groningen heeft gespeeld.
Nee dat nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En dus ook Ajax?![]()
Ik support jou
En dus ook Heerenveen.
Ik heb Groningen vandaag keihard uitgelachen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?
Of is dat beperkt tot Michael de Leeuw?
Die rotjeknorder moet een toontje lager gaan zingenquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
Van Persie zo snel mogelijk op de bank.
Ik heb een beetje moeten huilen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb Groningen vandaag keihard uitgelachen.
De Leeuw is wel een god.
Niet best.quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat was dat nou weer vandaag met groningen
aan zijn oog toch ooit eens bij Ajaxquote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank heeft nog nooit een operatie gehad. Geen idee in welk opzicht dat te maken had met zowel Ronald als Van persie maar toch.
You tell 'em girl!quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Waarom WEER die archiefbeeldendonder gvd eens op met je kutarchiefbeelden KUT NOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |