Daar gaat het niet omquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof hij het serieus bedoelde.
graag uitleg via dmquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedank heer Ambrosius maar
Wat heeft ie gedaan?quote:
In de winterstop met Messi onderhandelenquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Falcao, alsof die komt. Pak 'm beet Eto'o zou ook nooit naar Ajax gaan, dus waarom Falcao wel?
daar hebben de vrouwen kort haar en een broek aanquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Sjek heeft nog nooit zoveel chagrijnige mensen gezien.
Het lijkt me duidelijk dat hij nog nooit in Oss is geweest.
Volgens mij is iedereen die uit Oss komt, voor Top.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Caland het volgende:
Sjek heeft nog nooit zoveel chagrijnige mensen gezien.
Het lijkt me duidelijk dat hij nog nooit in Oss is geweest.
quote:
en in de Arena mocht de grote Sjek geen sigaren roken.quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek gaat nooit naar Ajax normaal gesproken. Hij is namelijk een AFC supporter.
ALS JE UIT OSS KOMTquote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen die uit Oss komt, voor Top.
Volgens mij heb je gelijk, ik kan niks vinden.quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit supporter genoemd volgens mij
We zien het , toppiequote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Overmars heeft groot gelijk dat je geen geld moet investeren in B-aankopen
Joh.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Evertjan het volgende:
Overmars heeft groot gelijk dat je geen geld moet investeren in B-aankopen
Ik support jou.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, ik kan niks vinden.
Gelukkig maar.
quote:
Misschien haat hij je.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij kan hem gewoon app'n als je hem mist.
Jammer dat hij mij zijn nummer niet wil sturen.
Geen probleem, ik stuur zijn nummer wel even doorquote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel een vervelende manier om erachter te komen dat iemand je niet magquote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En dus ook Ajax?![]()
Ik support jou
En dus ook Heerenveen.
Je bent zelf beperkt.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?
Of is dat beperkt tot Michael de Leeuw?
heeft hem wel goed gedaan die uitleenperiodequote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
107/112
Wat een god.
Valt te merken dat hij bij Groningen heeft gespeeld.
Nee dat nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
En dus ook Ajax?![]()
Ik support jou
En dus ook Heerenveen.
Ik heb Groningen vandaag keihard uitgelachen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Groningen?
Of is dat beperkt tot Michael de Leeuw?
Die rotjeknorder moet een toontje lager gaan zingenquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
Van Persie zo snel mogelijk op de bank.
Ik heb een beetje moeten huilen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb Groningen vandaag keihard uitgelachen.
De Leeuw is wel een god.
Niet best.quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat was dat nou weer vandaag met groningen
aan zijn oog toch ooit eens bij Ajaxquote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Frank heeft nog nooit een operatie gehad. Geen idee in welk opzicht dat te maken had met zowel Ronald als Van persie maar toch.
You tell 'em girl!quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Syntix het volgende:
Waarom WEER die archiefbeeldendonder gvd eens op met je kutarchiefbeelden KUT NOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |