We kijken nu al uit naar zijn mailquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:51 schreef Doublepain het volgende:
HMF 4 mod..
Maar ik kan geen mod meer worden dus al mijn steun naar HMF
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?quote:
Nee. En nee, dat is er volgens mij ook niet geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Grifte het volgende:
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?
Karina is overgestapt naar TV, maar freelancet af en toe nog wat in VBL.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Karina is toch ook nog mod, of heb ik een afscheidsbericht gemist?
Verder succes met het vinden van een geschikte mod, ik zou zo niemand weten die en kwalitatief wat bijdraagt, én actief is. Het is vaak het een of het ander hier.
Tering jullie zetten wel heel laag in.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
denk je dat je een nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Moeten mods sws niet 18+ zijn trouwens?
Ait. Al zal ik als ik überhaupt zou mailen toch niet worden uitgekozenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.
Een betere mod dan GGMM is er niet.quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
nóg betere mod zou kunnen zijn dan een GGMM
Of jij Noberquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, als je kan typen mag je moderen. Jij dus ook.
Niet op VBL.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij wil toch mod zijn... je moet ergens beginnen.
Dit betreuren wij enormquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Ik zou zeer geschikt zijn al zeg ik het zelf, maar helaas voor jullie stel ik mij niet beschikbaar
quote:
Dan val ik helaas af.quote:
Je mag die van mij wel lenen.quote:
Wie kopt hem in, jongens?quote:Op woensdag 22 april 2015 01:00 schreef Adames het volgende:
Ik wil wel de rol van guitarist op me nemen
Ik kan je vertellen dat dit érg in je voordeel zou werkenquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zal mijn cv persoonlijk langs komen brengen, Johannes.
Ik neem nasi mee
Het is dat jij het bent, anders had ik gemeld dat je omkoopbaar bent.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat dit érg in je voordeel zou werken![]()
Ik ben een mens van vlees en bloed en ook ik heb mijn zwakke plekken.quote:Op woensdag 22 april 2015 01:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders had ik gemeld dat je omkoopbaar bent.
Daarom maak ik er ook geen melding vanquote:Op woensdag 22 april 2015 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een mens van vlees en bloed en ook ik heb mijn zwakke plekken.
Nu wordt het wel heel verleidelijk om te solliciterenquote:Op woensdag 22 april 2015 01:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat Sierd je.
Stuur gerust een sollicitatie op
quote:
Afrikaanse bootvluchteling gespotquote:
Lange Lans was de mast.quote:Op woensdag 22 april 2015 09:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
[..]
Afrikaanse bootvluchteling gespot
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?quote:Op woensdag 22 april 2015 10:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lange Lans was de mast.
Bepalen de mods wie de nieuwe mod wordt of hebben de FA's ook een stem hier in?
Wie?quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?
Ja, die komen nooit in VBL. Iemand die regelmatig in VBL zou komen zou nooit aan hem gedacht hebben.quote:Op woensdag 22 april 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat de FA's Guitarist hebben bedacht?
FA's. Forum Admins.quote:
Status he.quote:Op zondag 26 april 2015 01:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Vraag me wel eens af waarom iemand mod zou willen worden.. het levert niks op en je krijgt alleen maar gezeur op je nek
We voelen ons idd enorm stoer.quote:
En de snoepreisjes!quote:Op zondag 26 april 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet de auto van de zaak niet.
overnachten bij Villa?quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit jaar gaan wel alweer naar de New York, gelukkig gaat dat nooit vervelen.
Moet je dat serieus doen?quote:Op zondag 26 april 2015 19:16 schreef Smoofie het volgende:
ID inleveren maar niet betaald krijgen. In en in triest.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jojoortje komt uit die goede oude tijd.
We zien je sollicitatie met erg veel plezier tegemoetquote:
zonder of met volleybalquote:Op zondag 26 april 2015 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We zien je sollicitatie met erg veel plezier tegemoet
Het is geen vereiste maar een fotootje van jezelf zou ik persoonlijk wel leuk vinden.
Toen we nog met die houten euro betaalden!quote:Op zondag 26 april 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jojoortje komt uit die goede oude tijd.
leuk dat wel collega's wordenquote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel weet wat mijn voorkeur heeft
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.quote:
Wie is Guitarist?quote:Op zondag 26 april 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.
quote:Op zondag 26 april 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent toch die jongen die zo van gifjes houdt?
Ik ook.
Ik ben van de oude garde. Ik kreeg een tijdje terug ineens een levenquote:Op zondag 26 april 2015 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb ook geen interesse. Maar ik zie je hier nooit dus je zou zo maar Guitarist de tweede kunnen worden.
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.quote:Op zondag 26 april 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jojoortje lijkt mij een uitstekende mod.
Als je maar tieten hebt.quote:Op zondag 26 april 2015 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.
We organiseren wel even een VBL crewvergadering om dat te verifiëren.quote:Op zondag 26 april 2015 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar dan moet ik m'n IDgegevens achterlaten en dan weet iedereen dat ik een 47-jarige man ben.
Voor intimi heet hij "witte".quote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Er is maar 1 kandidaat en hij luistert naar de naam Klaasweetalles.
Klaas voor intimi.
Opeens iedereen een leven potverdikkeme!quote:Op zondag 26 april 2015 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben van de oude garde. Ik kreeg een tijdje terug ineens een leven
Behalve jijquote:Op maandag 27 april 2015 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Opeens iedereen een leven potverdikkeme!
quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een openlijke sollicitatie van mijn favoriete user Klaasweetalles.
quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op een openlijke sollicitatie van mijn favoriete user Klaasweetalles.
Dit natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Er is maar 1 kandidaat en hij luistert naar de naam Klaasweetalles.
Klaas voor intimi.
Bij voorbaat is niks uit te sluiten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 10:44 schreef superniger het volgende:
Mij zullen jullie toch nooit kiezen als mod.
Het zou je sieren om Klaas in DM te overtuigen een sollicitatie op te sturen. Take one for the team witte.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:14 schreef Buitendam het volgende:
Doe gewoon Klaas. De rest weet niet waar ze het over hebben, dus dan is de keus zo gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |