Door dat soort zaken te laten staan krijg je vooral het effect dat men steeds meer van dat soort ellende gaat spuien. De moderatie hier vindt het immers wel prima.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik gaf alleen aan waarom het er nog staat.
Weet ik.quote:Op maandag 4 mei 2015 10:40 schreef Janneke141 het volgende:
X meent dan ook niet serieus dat de joden de holocaust over zichzelf hebben afgeroepen maar gebruikt het als een discussietechniek.
Als dat zo is, vervalt je argument om de moslimpost te laten staan omdat je de jodenpost ook laat staan. Het zijn namelijk twee compleet verschillende postings.quote:
Daarmee vervalt dat argument helemaal niet.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat zo is, vervalt je argument om de moslimpost te laten staan omdat je de jodenpost ook laat staan. Het zijn namelijk twee compleet verschillende postings.
en toch is dat wel een reden waarom ik niet meer op fok het nieuws bijlees. Ik open nu alleen nog een topic als het me aanspreekt en ik de laatste nieuwtjes ervan wil weten. Want die heeft fok vaak supersnel bij elkaar gevonden. Maar om de discussies hoef ik het niet te doen.quote:
99999 maakt het weer persoonlijk, terwijl je dat niet verwacht.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:36 schreef 99.999 het volgende:
Maar Specularium, is dit echt de kant die je op wilt met dit forum?
Dan moet je voor jezelf beslissen welke topics je wel en niet de moeite waard vindt.quote:Op maandag 4 mei 2015 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
en toch is dat wel een reden waarom ik niet meer op fok het nieuws bijlees. Ik open nu alleen nog een topic als het me aanspreekt en ik de laatste nieuwtjes ervan wil weten. Want die heeft fok vaak supersnel bij elkaar gevonden. Maar om de discussies hoef ik het niet te doen.
Er is toch echt een inhoudelijke vraag gesteld. Die negeer je maar dat maakt het verder niet persoonlijk hoor. Het is toch best goed om te weten welke kant je op wilt met NWS. Is dat inderdaad in de richting dat de achterlijke racisten vrij spel hebben en houden?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
99999 maakt het weer persoonlijk, terwijl je dat niet verwacht.
Is het ook niet te overwegen om in dergelijke topics wat actiever te modereren?quote:Op maandag 4 mei 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet je voor jezelf beslissen welke topics je wel en niet de moeite waard vindt.
Moslimtopics hebben over het algemeen weinig nieuwe discussies, dan kun je die beter vermijden.
Nee hoor, dit is een grensgeval en heb besloten het te laten staan.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het ook niet te overwegen om in dergelijke topics wat actiever te modereren?
Het gaat mij niet zozeer om dit geval hoor. Maar ik keek even in een paar moslimtopics en was verwonderd wat daar blijkbaar allemaal mag tegenwoordig. Dat is anders dan voorheen, daarom vroeg ik of er wat veranderd was en of dit echt de richting is die jullie op willen.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een grensgeval en heb besloten het te laten staan.
Kun jij wel weer gelijk in een racisme-stuip schieten maar daar heb ik niet zoveel mee te maken.
Stuur anders een sollicitatie.
Je begon er zelf mee hoor, net zoals in al die andere topics waar je dan weer gaat lopen huilen als je weerwoord krijgt.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat jij vervolgens elke keer op de man speelt snap ik vanuit jouw perspectief wel, dan ontwijk je namelijk de inhoudelijke reactie. Wel een tikje flauw natuurlijk.
Wat deed ik dan Specu? ik stelde een vraag, daar gaf jij een antwoord op wat daar niet over ging.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je begon er zelf mee hoor, net zoals in al die andere topics waar je dan weer gaat lopen huilen als je weerwoord krijgt.
Doei.
Heb het opgeruimd.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:00 schreef Houtenbeen het volgende:
NWS / Dodenherdenking Bergen op Zoom bruut verstoord door twee jongens
Mag wel weer dicht gaat nergens meer over
Heb haar achternaam uit de TT gehaald.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:26 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Rachella uit Haarlem slaat tenger kind knock-out
Fok! werkt tegenwoordig ook mee aan publieke schandpalen?
Ga je het filmpje ook nog verwijderen?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb haar achternaam uit de TT gehaald.
Waarom? Daar gaat het hele bericht over.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ga je het filmpje ook nog verwijderen?
Omdat je consequent moet zijn. Of je wil je forum niet lenen voor publieke lynchpartijen, en dan verwijder je iedere verwijzing naar de naam van dat kind. Of je vindt dat het prima is, en dan laat je het staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom? Daar gaat het hele bericht over.
Youtube heeft het inmiddels wel verwijderd.
De inhoud van het topic kan gewoon blijven staan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je consequent moet zijn. Of je wil je forum niet lenen voor publieke lynchpartijen, en dan verwijder je iedere verwijzing naar de naam van dat kind. Of je vindt dat het prima is, en dan laat je het staan.
De link naar dat filmpje is prive-info.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
De inhoud van het topic kan gewoon blijven staan.
Ik zie daar ook geen publieke lynchpartij, als er verdere prive-info gepost gaat worden gaat dat vanzelf wel weg.
Complimenten, jongen. Goed gedaan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:24 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het goed.
Tot zover, tot morgen!
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 00:26 schreef Janneke141 het volgende:
NWS / Rachella uit Haarlem slaat tenger kind knock-out
Fok! werkt tegenwoordig ook mee aan publieke schandpalen?
dat is niet iets van tegenwoordig, volgens mij doen we dat al sinds het beginquote:Op dinsdag 5 mei 2015 01:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat je consequent moet zijn. Of je wil je forum niet lenen voor publieke lynchpartijen, en dan verwijder je iedere verwijzing naar de naam van dat kind. Of je vindt dat het prima is, en dan laat je het staan.
inderdaad, prima opgelost ... snel, consequent, netjes hoorquote:
En in de OP van het Fok! Topic ...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 04:48 schreef sp3c het volgende:
de achternaam vind ik echter alleen terug in de comments op geenstijl net als facebook en twitterpagina's dus dat kan wel weg want het is lullig als je het over de verkeerde hebt tijdens de digitale heksenjacht
Bedankt voor je reactie; ook al ben ik het niet eens met het standpunt, jij geeft in ieder geval een eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 04:48 schreef sp3c het volgende:
dat is niet iets van tegenwoordig, volgens mij doen we dat al sinds het begin
zolang de naam gewoon overal bekend is gaan wij niet Roomser dan de Paus doen en er "F. de herzenloze kippenslachter" van maken ofzo
nu is de naam gewoon in het filmpje zelf te horen dus dat kan gewoon blijven staan, de achternaam vind ik echter alleen terug in de comments op geenstijl net als facebook en twitterpagina's dus dat kan wel weg want het is lullig als je het over de verkeerde hebt tijdens de digitale heksenjacht
quote:Wij willen niet verantwoordelijk worden gehouden voor welke vorm van escalatie.'
Dat ís een verkapte dreiging.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Moslimorganisaties dreigen met escalatie
TT is volslagen onjuist. Deze organisaties dreigen in het geheel niet met escalatie. Integendeel zelfs, ze laten weten daar helemaal niet op te zitten wachten:
[..]
Ze laten weten niet verantwoordelijk gehouden te willen worden voor escalatie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 08:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Moslimorganisaties dreigen met escalatie
TT is volslagen onjuist. Deze organisaties dreigen in het geheel niet met escalatie. Integendeel zelfs, ze laten weten daar helemaal niet op te zitten wachten:
[..]
Vanaf 'Dus' is interpretatie, want dat staat er niet.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze laten weten niet verantwoordelijk gehouden te willen worden voor escalatie.
Dus als er iets gebeurt is het de schuld van de overheid.
Dat is dus precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vanaf 'Dus' is interpretatie, want dat staat er niet.
Ik lees iets anders, namelijk dat ze zich zorgen maken over de situatie en dat ze waarschuwen dat als mensen als groep voortdurend als tweederangs burgers worden behandeld, dat tot (ook in hun ogen) ongewenste escalaties kan leiden.
Nou nee, dat zeg ik niet. Brandbrief =/= dreigement.quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik zeg.
Gewoon verkapte bedreiging.
"We moeten de omzet iets aanscherpen anders draaien we op termijn verlies!"quote:Op woensdag 6 mei 2015 10:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nou nee, dat zeg ik niet. Brandbrief =/= dreigement.
TT bepaalt de toon.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:37 schreef Specularium het volgende:
'Jullie moeten iets doen anders anders is het jullie schuld dat een van ons straks iets doet.'
Indirecte bedreiging.
Wat dacht je nou dat het doel van dat topic was?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
TT bepaalt de toon.
Iets als 'Moslimorganisaties vrezen escalatie door verhardde toon', lijkt mij meer op z'n plaats.
Nu is de elke discussie bij voorbaat kansloos omdat de insteek negatief is, waardoor het gemiddelde FOK!ker-brein weer direct op tilt slaat en sommige users direct de aanval kiezen. 'Die moslims, zus en zo'.
Tig pagina's kankeren op moslims.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat dacht je nou dat het doel van dat topic was?
Gebak eten? Na een woordelijke matpartij met andersdenkenden?quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat dacht je nou dat het doel van dat topic was?
Jij bent echt zo fucking grappig hè. Hoe vaak heb je deze grap nu gemaakt? Een keer of dertien?quote:Op woensdag 6 mei 2015 16:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gebak eten? Na een woordelijke matpartij met andersdenkenden?
Optimist.quote:Op woensdag 6 mei 2015 15:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tig pagina's kankeren op moslims.
Je zou denken dat men dat wel een keertje zat wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |