http://www.geenstijl.nl/m(...)er_kankergoed_o.htmlquote:Niemand in Nederland zó stoer als Rachel(le/la), de corpulente bemoeial met de losse handjes uit 't bovenstaande filmpje. Rachel kan er-rug hard slaan dankzij een hoop extra kilootjes aan haar lijf. Het liefst mishandelt ze kleine meisjes, maarrr alleen als de camera drrraait en het slachtoffer even niet oplet. Dan seint mevrouw haar cameraman in, geeft hij nog een paar laatste instructies ("niet door het beeld lopen") en creëren ze samen het 'perfecte' filmpje ("[alles] staat er kankergoed op"). Een geplande aanslag op een tenger kind. Bah. Eigenlijk is 't spijtig dat haar compagnon niet even z'n gezicht laat zien in 't ronduit misselijkmakende fragment. Zo'n knaap verdient immers minstens evenveel heat als Rachel, die haar prooi stiekempjes besluipt en onverwacht keihard in het gezicht ramt. Zó hard dat het meisje ogenschijnlijk knock-out tegen de grond klapt. Niemand grijpt in natuurlijk, omdat de show must go on. Hoe in GODSNAAM is het mogelijk, zo'n stelletje lafaards bijeen…
Wie zegt dat het tengere kind iets te verwijten valt? Voor hetzelfde geld word zij gewoon iedere keer geplaagd op school en kan ze niks terugdoen. Er was in ieder geval geen enkele dreiging van haar uit.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:53 schreef Grunge. het volgende:
Dit soort wijven. Gadverdamme. Gelukkig lost het zichzelf allemaal wel op meestal middels een loverboy of een paar mokkakinderen. Dan zijn ze in ieder geval van de straat. Sorry hoor, maar echt. Die bontkraagjes ook.
Ik ben wel blij dat dit soort pestgedrag met naam en toenaam tegenwoordig op het internet staat. Dat is dan weer de bright side van dat alles gefilmd wordt. Het 'slachtoffer' zal zelf wellicht/vast ook niet onschuldig zijn in de verhaal, maar dat je daar dan met z'n allen tegenover één meisje staat en dat zo'n reuzin haar nog eens zo'n mep geeft ook. Stelletje losers.
Ik zeg niet dat het tengere kind iets te verwijten valt, ik nam de optie even mee en zei dat het dan alsnog erg is.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie zegt dat het tengere kind iets te verwijten valt? Voor hetzelfde geld word zij gewoon iedere keer geplaagd op school en kan ze niks terugdoen. Er was in ieder geval geen enkele dreiging van haar uit.
Wat ik nog veel erger vind is dat het ook voorkomt dat iemand op zo'n manier doodgeslagen wordt. Dan roept de advocaat van de dader dat "er vast een zwakke plek in de hersenen was", of wanneer het slachtoffer met het hoofd op een stoeprand valt "De dader heeft deze stoep toch niet aangelegd". En loze termen als "Waar er twee vechten, hebben er twee schuld". Op dit filmpje kun je zien dat de agressie van één kant kwam en dat er echt zo hard mogelijk uitgehaald werd.
Was dit nu niet gefilmd en was het tengere meisje gewoon doodgeslagen, dan had de dader en de omstanders vast een heel ander verloop gezworen en was dit meisje gezien haar minderjarige leeftijd er relatief soepel vanaf gekomen. Daarom is naming and shaming goed, al voorkomt het maar één dode bij dit soort incidenten.
quote:Op maandag 4 mei 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld. Dit is gewoon iemand aan de digitale schandpaal nagelen. Wagelijk, hele toekomst van haar weg door een vechtpartij.
Ik zie geen twee vechten?quote:Op maandag 4 mei 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Waar twee vechten hebben twee schuld. Dit is gewoon iemand aan de digitale schandpaal nagelen. Wagelijk, hele toekomst van haar weg door een vechtpartij.
De modepolitie alleen al kan haar zo bekeuren voor een keur aan overtredingen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
Het geslagen meisje was ruzie aan het maken met een ander meisje. Ik geloof daar ongetwijfeld dat beide partijen schuld hebben, dat valt niet te beoordelen.quote:Op maandag 4 mei 2015 21:28 schreef Jahr00n het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |