doen we liever niet, perrin kan het zelf doen als daar behoefte aan isquote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Of de TT van dit topic kan worden aangepast omdat deze tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend is.
NWS / Moslimorganisaties vrezen dat het fout gaat
Dat vind ik tof van je.quote:Op woensdag 6 mei 2015 19:42 schreef Perrin het volgende:
Nou vooruit. Zo?
NWS / Moslimorganisaties vrezen dat het fout gaat
Dat is toch geen antwoord op de vraag. Vind jij valse quotes gebruiken goed of niet? Er is geen "goed genoeg".quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:33 schreef sp3c het volgende:
Er staat enkel dat ik deze prima (goed genoeg iig) vind, meer niet
de volgende bekijken we de volgende keer wel weer
Technisch gezien is het wel antwoord op je vraag, geen antwoord is meer als je helemaal niets zegtquote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:34 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op de vraag. Vind jij valse quotes gebruiken goed of niet? Er is geen "goed genoeg".
Waarom wil je het niet beantwoorden? Volgens mij was het helemaal geen moeilijke vraag. Is het tegen de forumregels om een valse quote te gebruiken of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2015 13:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Technisch gezien is het wel antwoord op je vraag, geen antwoord is meer als je helemaal niets zegt
mogelijk was het een slecht antwoord maar het kan ook een ongewenst antwoord zijn geweest
of een prima antwoord, daar neig ik zelf naar
of het was een slechte vraag
U moet het er iig mee doen
Geen idee, ik vond het niet zo'n sterk topic.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:12 schreef deedeetee het volgende:
Kloon of Idioot ??? NWS / vervolging fuck de koning van de baan
( de TS bedoel ik )
NWS / fuck de koningquote:Op zaterdag 9 mei 2015 14:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, ik vond het niet zo'n sterk topic.
Kun je beter een TR maken.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
NWS / Oud couppleger Evren (87) overleden - Turkije.
87 moet 97 zijn, jongens.
Thx..
Oke doei.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou nee want de feedback zie ik altijd wel in mijn AT.
Met je advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |