abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152362139
quote:
Heel Hoorn walgt van de geweldsexplosie tijdens het bevrijdingsfestival, die toe te schrijven is aan de broers Ben en Jamie Saunders. Vandaag komt zelfs de gemeenteraad met een verklaring waarin zij zullen melden dat de maat nu vol is.

Hoorn is duidelijk klaar met de getatoeëerde geweldsmaniak Ben. In het havenstadje staat een flinke bries. Meerdere jachten meren aan voor de oud-Hollandse VOC-gevels. Het vreedzame karakter wordt sinds de komst van de familie Saunders ernstig bedreigd.

Het laatste incident vond tijdens het bevrijdingsfestival plaats. De zanger, de eerste winnaar van het tv-programma The Voice of Holland in 2011, zou vanuit zijn tattooshop aan het Kerkplein naar buiten zijn gestormd toen zijn vader werd tegengehouden door een verkeersregelaar. Het is niet de eerste keer dat zijn losse handjes gingen wapperen.

Saunders (31) ontstak dinsdag wederom in woede en sloeg een verkeersregelaar zó hard, dat diens gebit zowat doormidden is gespleten. De man moest naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Kort daarvoor reed de vader van Ben in op de uit Zwaag afkomstige organisator.
Niet alleen heel Hoorn walgt van deze aso-familie, heel de wereld walgt van dit tuig.
Ben Saunders :') om nog maar te zwijgen van dat schandknaapbroertje Dean. Die is de rechterhand van dat vleesgeworden stuk vuilnis. Volgens mij trekt hij als het moet Ben nog af met een glimlach.

Typisch gevalletje weer van een aantal personen die helemaal niets kunnen / gepresteerd hebben maar wel onder de BN' ers vallen.

Poll: Wat vind jij van de familie Saunders?
Tuig van de richel
Wie ?
Die man met gebroken kaak is aansteller
Aardig hardwerkende goedlachse mensen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
U MAD?
pi_152362227
Volgens mij worden ze gewoon niet goed begrepen. Het zijn jongens met een gouden hart. Sterker, ik vind het racistisch zoals ze momenteel bejegend worden.
pi_152362252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij worden ze gewoon niet goed begrepen. Het zijn jongens met een gouden hart. Sterker, ik vind het racistisch zoals ze momenteel bejegend worden.
Only@FOK
U MAD?
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:39:15 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152362269
Eens een pikey, altijd een pikey hé.
pi_152362355
Ohja en het is ergelijk hoe men die naam uitspreekt;

Ben Sauwwwwwwwwndrsssssss.
U MAD?
pi_152362424
Klopt.

Groetjes uit Hoorn.
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:45:30 #7
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152362459
Klopt.

Groetjes uit de buurt van Hoorn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152362471
Eigenlijk wel jammer, op het eerste gezicht vanaf het water gezien een vriendelijk havenstadje met oude pittoreske gebouwtjes en grachtjes, na 10 meter houd dat open en realiseer je dat je in west-Friesland bent.

[ Bericht 54% gewijzigd door Frutsel op 07-05-2015 11:47:57 ]
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')