Nee hoor, maar als jij dat wil, mag dat wel, iets met paprika's mag ook, dat schijnt ook grappigquote:Op maandag 20 april 2015 19:43 schreef sacha het volgende:
[..]
dus ik hoef hem niet te veranderen in 'ik ga de droger leeghalen?'
heel grappigquote:Op maandag 20 april 2015 19:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als jij dat wil, mag dat wel, iets met paprika's mag ook, dat schijnt ook grappig
te zijn
ah... die smilie bedoel jequote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig![]()
wanneer stop je met deze?![]()
ik ga hem namelijk nooit begrijpen
Radijsjes mag ook ...quote:
Sas heeft logica van ....? Pff hoe heet die ook al weer....quote:Op maandag 20 april 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... die smilie bedoel je![]()
ik kan er niks aan doen Sas, voor mij betekent hij meligheid, maar ik zal proberen te dimmen
met dezealleen voor jou dan
awquote:[b]Op maandag 20 april 2015 19:50 schreef FANN het volgende:
ik zal proberen te dimmen
met dezealleen voor jou dan
Lik me vestje?quote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas heeft logica van ....? Pff hoe heet die ook al weer....
nou?quote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms wel soms niet ... Maar er wordt daar idd meer ge-SC-eed dan waar ook... ALlemaal of topic... Zoals beestjes en biertjes in het grasquote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ben jij trouwens nog niet bij de radio? ik dacht dat iedereen tegenwoordig daaro zat
Weet ikquote:Op maandag 20 april 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms wel soms niet ... Maar er wordt daar idd meer ge-SC-eed dan waar ook... ALlemaal of topic... Zoals beestjes en biertjes in het gras
Ik ga er weer geen FB topic over openen.... Wordt toch weer gelijk gesloten.... stelletje ...quote:Op maandag 20 april 2015 19:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet ikdat is nou de grap eigenlijk, maar ja, ga ik het maar niet over hebben, ik ben blij dat jij
het zegt, als ik het zeg is het oorlog
Ja, maar skattie waarom maak je je dan ook zo druk om zulke dingen?quote:Op maandag 20 april 2015 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er weer geen FB topic over openen.... Wordt toch weer gelijk gesloten.... stelletje ...
Doe ik ook niet meer, maar vond het wel leuk om eens te stangen..... Wel gelijk een notitiequote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar skattie waarom maak je je dan ook zo druk om zulke dingen?
nou en, gewoon (quote:Op maandag 20 april 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
SOms wel soms niet ... Maar er wordt daar idd meer ge-SC-eed dan waar ook... ALlemaal of topic... Zoals beestjes en biertjes in het gras
een note bedoel je? ghehehehequote:Op maandag 20 april 2015 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, maar vond het wel leuk om eens te stangen..... Wel gelijk een notitie
ja, we zijn totáál niet versnippert zoquote:Op maandag 20 april 2015 19:58 schreef sacha het volgende:
[..]
nou en, gewoon () posten waar je posten kan, dat gaat de versnippering tegen
Nee weet ik ...quote:Op maandag 20 april 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
een note bedoel je? ghehehehedie stellen ook niks voor, dus maak je niet druk...
Gek zijn we allemaal al dus versnipperen zal wel mee vallen ... Maar posten daar waar het kan... Na ik doe ff rustig aanquote:
het is ook wel zo makkelijk hèquote:Op maandag 20 april 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
Je zegt gewoon in de ene SC goedemorgen en in de andere SC Welterusten, is wel zo overzichtelijk
en gezellig
Jij kan er nooit veel hebben toch?quote:
Ik 6 met dit enige accountquote:Op maandag 20 april 2015 20:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij kan er nooit veel hebben toch?
ik heb er 9 (met dit account dan) die andere weet ik niet eens ....
Die andere heb ik al een tijd niet meer gebruikt hoor, die vanheteersteuur weet ik het paswoordquote:
nou?quote:Op maandag 20 april 2015 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
oh ja, dat mag ook niet gebruikt worden.. er zijn wel véél regelsquote:Op maandag 20 april 2015 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo'n 40+ woord![]()
gezwellig
lees maar terug want anders kan ik niet slapen en moet ik weer een topic openen in R&Pquote:Op maandag 20 april 2015 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist niet dat je boos werd... Weet niet eens meer waar het over ging
helemaal géén regels joh!quote:Op maandag 20 april 2015 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
oh ja, dat mag ook niet gebruikt worden.. er zijn wel véél regels
Jullie maken het vaak laat zeker?quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Beetje brak, maar dat gaat wel weer over..
teveel bakboter gegeten?quote:Op maandag 20 april 2015 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor
Beetje brak, maar dat gaat wel weer over..
Hebben we een relatie dan?quote:Op maandag 20 april 2015 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
lees maar terug want anders kan ik niet slapen en moet ik weer een topic openen in R&P
Paprihihika's En de zon schijntquote:Op maandag 20 april 2015 19:48 schreef sacha het volgende:
[..]
heel grappig![]()
wanneer stop je met deze?![]()
ik ga hem namelijk nooit begrijpen
Was dt groot feest?quote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
het was de top 100 afterparty
oe afterparty.... dat klink wel spannendquote:Op maandag 20 april 2015 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat doe ik nooit
het was de top 100 afterparty
vind je wel leuk dat de zon schijnt ja?quote:
Nou ja het was gewoon tof ende gezelligquote:Op maandag 20 april 2015 20:16 schreef FANN het volgende:
[..]
oe afterparty.... dat klink wel spannend
quote:Op maandag 20 april 2015 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
vind je wel leuk dat de zon schijnt ja?
Ik vind het ook héél fijn voor jullie allemaal![]()
als je me op die manier wil raken ga je wel laag
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedachtquote:Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja het was gewoon tof ende gezellig
lekker druk in het topic en sixties muziek is best geinig
Gelukkig is er maar één zon Chufquote:Op maandag 20 april 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt je toch niet druk om een zonnetje meer of minder..
Ja heb ik ook hoor Fann... Stond nu nog aan, maar wat een herrie op de achtergrond dus uit getiefdquote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedacht![]()
maar ik heb niet zo'n zin om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat naar de radio te luisteren
hoor, dat zeg ik eerlijk....
een uurtje is ook leuk hoorquote:Op maandag 20 april 2015 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat sixties muziek festijn heb ik gemist, ik had andere dingen en ook niet meer aan gedacht![]()
maar ik heb niet zo'n zin om van 's morgens vroeg tot 's avonds laat naar de radio te luisteren
hoor, dat zeg ik eerlijk....
tot half 9 moet ik mijn aandacht verdelenquote:Op maandag 20 april 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
jeetje Sas je loopt achter... dat was alweer uren geleden in mijn hoofd
uitgetiefd nog welquote:Op maandag 20 april 2015 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor Fann... Stond nu nog aan, maar wat een herrie op de achtergrond dus uit getiefd
Mag dat? Maar OK ik zal er rekening mee houden... Maar weet wel dat ik er ook andere op na houdt..quote:
tussen hoeveel SC's? of tussen Aap en de SCquote:Op maandag 20 april 2015 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
tot half 9 moet ik mijn aandacht verdelen
Ach daar zijn mooie plaatjes van...quote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben de maan, samen kunnen we alles aan![]()
oe....... wat slecht
een open SC relatiequote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag dat? Maar OK ik zal er rekening mee houden... Maar weet wel dat ik er ook andere op na houdt..
mijn Aap en mijn pjoeterquote:Op maandag 20 april 2015 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
tussen hoeveel SC's? of tussen Aap en de SC
quote:Op maandag 20 april 2015 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
diehad je achter Aap moeten zetten ... nu staat het raar ...
Ik had jou al op 7quote:Op maandag 20 april 2015 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik wil ooktenminste met Chuf de rest hoeft niet
Tis gewoon een nummer.... Zegt niets over de relatie... Er waren er meerdere voor jullie, maar dat zegt niets ... nummer 1 spreek ik al lang niet meerquote:Op maandag 20 april 2015 20:32 schreef FANN het volgende:
er zijn nog 6 wachtende voor u... nee dank je
ah....bedoel je het zo...quote:Op maandag 20 april 2015 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis gewoon een nummer.... Zegt niets over de relatie... Er waren er meerdere voor jullie, maar dat zegt niets ... nummer 1 spreek ik al lang niet meer
Waarquote:
Die heeft de hele dag met alle dames van het dorp aan lopen pappen... Die mag nu voor straf naar boven...quote:Op maandag 20 april 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
De postbode mag nog wel even opblijven denk ik
Ik denk niet dat dat in zo'n kleine gemeenschap gaat lukken, denk maar eens aan die burgemeesterquote:Op maandag 20 april 2015 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag met alle dames van het dorp aan lopen pappen... Die mag nu voor straf naar boven...
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciterenquote:Op maandag 20 april 2015 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat in zo'n kleine gemeenschap gaat lukken, denk maar eens aan die burgemeester
Ben je toch een beetje in het buitenlandquote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciteren
Ik ga eerst nog die kant op... Ergens in het najaar..quote:Op maandag 20 april 2015 20:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je toch een beetje in het buitenland![]()
Wanneer kwam je dochter ook weer?
ah... oké, en als ze komen hoelang blijven ze dan? Voor altijd?quote:Op maandag 20 april 2015 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga eerst nog die kant op... Ergens in het najaar..
Geen idee.... Ze willen werk zoeken en ook een onderkomen ... Dus misschien ben ik snel weer van ze af...quote:Op emaandag 20 april 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... oké, en als ze komen hoelang blijven ze dan? Voor altijd?
14 km vandaag of korten we het paadje inquote:Op maandag 20 april 2015 20:44 schreef FANN het volgende:
Oké lees is later dan wel, ik ga wandelen....
Inmiddels kent ze de weg denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
14 km vandaag of korten we het paadje in
Waarheen?quote:
van 14 km?quote:
nog steeds vacantquote:Op maandag 20 april 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zouden ze al een nieuwe hebben? Misschien kan ik nog solliciteren
O nu weet ik het weer, zat volgens mij nog niet lang in dit deel van Fokquote:
In 40+ wat niet meer is bedoel ikquote:Op maandag 20 april 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
O nu weet ik het weer, zat volgens mij nog niet lang in dit deel van Fok
succes dan en ga nu leren ipv te posten.quote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Morgen duimen hoor, heb tentamen ethiek en recht. Is denk ik voor het eerst in vijftien jaar dat ik weer een écht proefwerk ga maken, op proefwerkpapier!
Ga dan ook op cursus fotografiequote:
spannendquote:Op maandag 20 april 2015 21:22 schreef mrspoeZ het volgende:
Morgen duimen hoor, heb tentamen ethiek en recht. Is denk ik voor het eerst in vijftien jaar dat ik weer een écht proefwerk ga maken, op proefwerkpapier!
Ja of bedoel je wat anders met die hel?quote:
Just a view from my balcony...quote:Op maandag 20 april 2015 21:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja of bedoel je wat anders met die hel?
Haha! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
succes dan en ga nu leren ipv te posten.
Ik ben net geslaagd doordat ik me heb afgezondert van Fok en de rest van de wereld, helpt echt!
Ik zie je dus na het tentamen weer.
Sterkte morgenquote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de tip!
Nu nog gaan leren is een beetje laat, vind ik? Ik ken de stof, lees de samenvattingen morgen nog even over in de trein en dan moet het maar goed gaan. Ik heb er wel zin in!
leuk toch!quote:Op maandag 20 april 2015 21:31 schreef chufi het volgende:
Jemig iedereen switched ook maar van not naar her... MUZ nu?
Bos nog gefeliciteerd met PSV..quote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
O jee de site bokt een beetje, hopelijk geen lange downtime in het verschiet
Deze, tenminste hier. Ik kon niet in alle topics komen net..quote:Op maandag 20 april 2015 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bos nog gefeliciteerd met PSV..![]()
Welke site bokt?
Ik had vandaag overdag dat ook alquote:Op maandag 20 april 2015 21:36 schreef Bos81 het volgende:
O jee de site bokt een beetje, hopelijk geen lange downtime in het verschiet
Ziggo?quote:Op maandag 20 april 2015 21:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had vandaag overdag dat ook al![]()
Maar dan voor heel internet, telefoon en tv
UPC die dat wordt iddquote:
Zijn ze al toch.... Dus mogelijk zijn ze bezig met iets.... Normaliter doen ze dat in de nachtquote:
Hier een week lang overdag.quote:Op maandag 20 april 2015 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn ze al toch.... Dus mogelijk zijn ze bezig met iets.... Normaliter doen ze dat in de nacht
Jawel, maar allang weer vergeten welke data ze nou bezig gingen.quote:Op maandag 20 april 2015 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow dat is wat anders... Niet aangekondigd?
Sorry ik it iets anders te kijkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Jawel, maar allang weer vergeten welke data ze nou bezig gingen.
Succes! Ik weet niet precies waar je examen in moet doen, ik heb maar een stukje teruggelezen,quote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de tip!
Nu nog gaan leren is een beetje laat, vind ik? Ik ken de stof, lees de samenvattingen morgen nog even over in de trein en dan moet het maar goed gaan. Ik heb er wel zin in!
sjoefs account is gehackt door iemand die wel internet heeftquote:
ja, zou je wel denkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
sjoefs account is gehackt door iemand die wel internet heeft
wel aardig dat die weet dat sjoef geen internet heeftquote:
En terwijl ik geen eens een kloon heb en ie mijn account weet idd...quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
wel aardig dat die weet dat sjoef geen internet heeft
Ik had het niet over een kloonquote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En terwijl ik geen eens een kloon heb en ie mijn account weet idd...
Je hebt geen idee dusquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 3,97 km
Duur: 01 uren 00 minuten 36 seconden
At: 20.04.15 21:04
![]()
vind ik toch al weer heel wat als ik aan vorig jaar terugdenk
quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
![]()
maar wel een groene hup is de Treehut stylequote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat lief iemand die me begrijpten dit is voor het eerst dat ik je zie huppelen Hut
oeis, klinkt lekkerquote:
Als je niet uitkijkt ren jij jezelf straks nog voorbij.quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
![]()
kleine stapjes meterquote:
Ja achter is het lekker, maar das is aan de verkeerde kant van waar ik nu zit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt de zon via de achterpui aardig binnen, dus het warmt goed op
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling wordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
Ik kan het scherm altijd maar slecht lezen wanneer ik buiten zit....
Dan moet je het vooral niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling worden
Fok een kwelling? Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling worden
Ik denk Fok!ken in de zon....quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok een kwelling? Dan doe je iets niet goed.
Vanaf 16:00 heerlijk. Morgen terrasje doen met een vriend. En vrijdag richting Medemblik, hopelijk nog ietsje zon. Bbq en zuipenquote:
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
Moeten er in Medemblik nog mensen gewaarschuwd worden dat je er aankomt?
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:49 schreef just me het volgende:
Je kunt met de auto gaan rondrijden sjoef en een speaker op je auto zetten
oops, inderdaad, nou dan op de fietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....
Ik kan voor een auto zorgen, zorg jij voor een speaker, mensen moeten wel gewaarschuwd worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....
Lief aangeboden Choco... Vind dat Medemblik het gewoon maar moet beleven .... Lezen wij het zaterdag wel in de krantquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan voor een auto zorgen, zorg jij voor een speaker, mensen moeten wel gewaarschuwd worden natuurlijk.
Sneu voor de mensen maar we zullen het wel lezen dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief aangeboden Choco... Vind dat Medemblik het gewoon maar moet beleven .... Lezen wij het zaterdag wel in de krant
quote:
Sneu ben je zelfquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sneu voor de mensen maar we zullen het wel lezen dan.
ik ga Antilliaans eten nuquote:
En wat stond er op het menu?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga Antilliaans eten nu
Het was Columbiaans
soort taco met sausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rijst met ??? + sla tomaat paprika
stukje gebakken banaan
dessert room met vruchtjes en schuimkoekjesandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
soort taco met sausAh dat zijn geen tacos maar gevulde empanadas... In Spanje hebben ze die ook, maar er zijn vele variaties mee mogelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rijst met ??? + sla tomaat paprika
stukje gebakken banaan
dessert room met vruchtjes en schuimkoekjes
...Dat ze in vrijwel alle landen rijst eten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zijn geen tacos maar gevulde empanadas... In Spanje hebben ze die ook, maar er zijn vele variaties mee mogelijk....
Dat ook jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...Dat ze in vrijwel alle landen rijst eten.
Köfte gekocht, lekker maar ik had veel te veel, een deel in loempia deeg gedaan en in frituurquote:
Moesten die nog klaar gemaakt worden dan die ballen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Köfte gekocht, lekker maar ik had veel te veel, een deel in loempia deeg gedaan en in frituur![]()
Nice
Nee van de Marokkaan op het hoekjequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moesten die nog klaar gemaakt worden dan die ballen?
Was ook een zak vol. Vandaar dat ik met de rest aan het experimenteren ben gegaan.quote:
Eerder lekker. Ik word nog eens Halalquote:
Het fijne is dat het me dat geen reet kan schelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er stiekem toch geen varkensvlees tussen zit...
Zoiets verwachte ik alquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het fijne is dat het me dat geen reet kan schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
Truste maar weerWel je zonnebril af doen THSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe moesten verboden wordenquote:
net een uur in de polder gewandeld. Er waren schaapjes en hertjes (niet in het wild, maar toch)quote:
Ach wat is het voorjaar toch mooiquote:Op woensdag 22 april 2015 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net een uur in de polder gewandeld. Er waren schaapjes en hertjes (niet in het wild, maar toch)
Geen zon zien schijnen vandaagquote:Op woensdag 22 april 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
De fruitbomen staan er ook aardig in bloei, verder vond ik het maar frisjes vandaag
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
Let op! In dit topic is het al bijna 12 uur geleden dat er voor het laatst is gepost.
Bedenk goed of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen!
Nee zinvol is het niet meer...... Ik hou het voor gezien...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
Let op! In dit topic is het al bijna 12 uur geleden dat er voor het laatst is gepost.
Bedenk goed of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen!
doewie!quote:Op donderdag 23 april 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zinvol is het niet meer...... Ik hou het voor gezien...
dan maak je maar zin...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
Geen idee... Maar ik heb weinig zin meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dan maak je maar zin...Voor jou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen inspiratie meer...... Ik heb al afscheid genomen , brief is de deur uit ..... Nu hopen dat het gaat werken
gaat het dan werken?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niet anders,,,,, over 2 week mag ik op gesprek...
alleen als er een 40+ afdeling isquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je Belg en wil je met Belgen praten op FOK!? Dan is GC / Belgen op FOK! #1 Misschien een succes..Iets voor jouw!
Wat zou ik met een gekleurd Smurfenlampje doen.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kortgeleden bij Kruidvat of Trekpleister een led-lampje in de vorm van een smurf heeft gekocht, wordt opgeroepen het terug te brengen naar de winkel. De adapter van de Smurf Moodlight voldoet niet aan de veiligheidseisen. Er kan kortsluiting ontstaan, wat kan leiden tot een elektrische schok.
Hiervoor waarschuwen de winkels vanochtend in een advertentie in De Telegraaf.
Het lampje, dat in verschillende kleuren kan veranderen, lag van 16 tot en met 26 februari voor 2,99 euro in de winkel. Het aankoopbedrag wordt volledig vergoed
quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kortgeleden bij Kruidvat of Trekpleister een led-lampje in de vorm van een smurf heeft gekocht, wordt opgeroepen het terug te brengen naar de winkel. De adapter van de Smurf Moodlight voldoet niet aan de veiligheidseisen. Er kan kortsluiting ontstaan, wat kan leiden tot een elektrische schok.
Hiervoor waarschuwen de winkels vanochtend in een advertentie in De Telegraaf.
Het lampje, dat in verschillende kleuren kan veranderen, lag van 16 tot en met 26 februari voor 2,99 euro in de winkel. Het aankoopbedrag wordt volledig vergoed
Smurfenfeestje geven ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ik met een gekleurd Smurfenlampje doen.....
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Met meerdere Vader Abrahams.... Yeah gezellig
ja, dat blijft gewoon doorgaan, ik dacht nog aan je toen ik het nieuws hoordequote:Op zondag 26 april 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
Ondanks het sluiten van 40+ gaat het liquideren hier in de buurt gewoon door...
Ik was het dus nietquote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat blijft gewoon doorgaan, ik dacht nog aan je toen ik het nieuws hoorde
quote:Op zondag 26 april 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
Ondanks het sluiten van 40+ gaat het liquideren hier in de buurt gewoon door...
'Bar is Önder' de zoden nu. Ik lig er wederom, net als bij Lau G. die een einde aan zijn leven maakte na 1 dag levenslang niet wakker van. Als je als echte harde crimineel de 55 jaar haalt behoor je al tot de uitzonderingen. Velen halen de 40+ niet eens.quote:Turkse crimineel Baris Önder
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
'Bar is Önder' de zoden nu. Ik lig er wederom, net als bij Lau G. die een einde aan zijn leven maakte na 1 dag levenslang niet wakker van. Als je als echte harde crimineel de 55 jaar haalt behoor je al tot de uitzonderingen. Velen halen de 40+ niet eens.
Het is dan ook strikt verboden.quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....
Helicopters ben ik al aan gewend. Tering herriequote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....
quote:
Dertig verschillende voertuigen ieder met zn eigen sirene.....quote:Op zondag 26 april 2015 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Helicopters ben ik al aan gewend. Tering herrie
Heb je wat te doenquote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dertig verschillende voertuigen ieder met zn eigen sirene.....
Wakker liggen en uit ellende maar gaan Fokken en merken dat er weer iemand om de hoek is afgeschotenquote:
Ik lig er niet wakker van,quote:Op zondag 26 april 2015 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wakker liggen en uit ellende maar gaan Fokken en merken dat er weer iemand om de hoek is afgeschoten
Raam dicht en klaarquote:
Prima toch, maar wat is hard? Ik zei al eerder dat ik er niet wakker van lig, maar goed ik heb ook geen last van de sirenes bij jullie. Maar dan nog zou ik als ik al wakker lig, niet daarvan wakker liggen.quote:
Zeikerdquote:Op zondag 26 april 2015 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima toch, maar wat is hard? Ik zei al eerder dat ik er niet wakker van lig, maar goed ik heb ook geen last van de sirenes bij jullie. Maar dan nog zou ik als ik al wakker lig, niet daarvan wakker liggen.
als dat al niet lukt dan maar opdoeken.quote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef chufi het volgende:
Dan moeten we deze vandaag maar even volgooien
heb jij je al in feestgedruis gestort?quote:Op maandag 27 april 2015 13:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als dat al niet lukt dan maar opdoeken.
Nee niet echt of je moet van dance feesten houden.... Maar om daar dan weer 25 E voor neer te leggen... Niet mijn ding die menigtes...quote:Op maandag 27 april 2015 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is er bij jou in de buurt iets te beleven sjoef?
pfoe nee. Wij gaan vanmiddag wel even ergens kijken, maar hier geen massa's volgens mij.quote:Op maandag 27 april 2015 13:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt of je moet van dance feesten houden.... Maar om daar dan weer 25 E voor neer te leggen... Niet mijn ding die menigtes...
Maar ik verwacht een fotoreportage van TH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |