je zal er zeker van aankomen, en ik denk niet dat er echt negatieve effecten zijn, behalve dat je dik wordt. Maar of het lekker is...quote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef MAHL het volgende:
Heb dus wat last van ondergewicht, er mogen wat kilos aan (BMI van 17). Nu zag ik op Youtube een filmpje van een man die als tip gaf bakboter te eten om aan te komen. Werkt dit? En zijn er geen negatieve bijeffecten?
Dat lijkt me behoorlijk smerig. Je kan dan beter broodjes lekker dik met (kruiden)boter besmerenquote:Op zondag 19 april 2015 18:21 schreef MAHL het volgende:
Heb dus wat last van ondergewicht, er mogen wat kilos aan (BMI van 17). Nu zag ik op Youtube een filmpje van een man die als tip gaf bakboter te eten om aan te komen. Werkt dit? En zijn er geen negatieve bijeffecten?
True. En dan een frituur in huis halen met frituurVET (geen olie) en dan alles MAAR DAN OOK ALLES frituren.quote:Op zondag 19 april 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:
Blowen, krijg je vanzelf vreetkicken en heb je hele tijd zin in vette dingen.
Zelfs groenten.quote:Op zondag 19 april 2015 18:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
True. En dan een frituur in huis halen met frituurVET (geen olie) en dan alles MAAR DAN OOK ALLES frituren.
En ijs.quote:
Wietrokers zijn gemiddeld genomen juist slanker. Slecht advies dus.quote:Op zondag 19 april 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:
Dat komt enkel omdat hippies geen auto rijden. Die fietsen enkel.quote:Op zondag 19 april 2015 18:41 schreef TorroFernandes het volgende:
Wietrokers zijn gemiddeld genomen juist slanker. Slecht advies dus.
In croma zitten vooral onverzadigde vetten(was het maar puur verzadigd vet dan was het nog wel gezond) en als je oud wil worden zou ik er maar voor zorgen dat je cholesterol niet te laag want dat is funest voor je lichaam(http://www.kennislink.nl/(...)t-het-hoogste-risico)quote:Op zondag 19 april 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
Natuurlijk ga je aankomen, je vreet pure verzadigde vetten, maar dat is echt niet gezond hoor, dat is geen manier om gezond bij te komen, net zoals jezelf verhongeren en bijna niets eten ook geen goede manier is om af te vallen. Ongezond voedsel blijft ongezond, ongeacht je dun bent of niet.
Ik zou in plaats van die ongezonde vetten die je cholesterol waarde veel te hoog maken voor andere vetten kiezen die natuurlijker zijn.
Avocado, noten(pindakaas, amandel pasta), zalm etc zijn dingen die van nature veel vetten bevatten en ook veel kcal bevatten. Ik zou zulk voedsel meer gaan eten en 6-8 keer op een dag eten plus nog snacks erbij die niet persee het gezonds zijn. etc.
En anders als het je stoort dat je ondergewicht hebt zal ik nog altijd naar een diëtiste gaan die je deskundig kan adviseren op basis van jouw behoeften.
Nutridrink (geven ze ook aan anorexiapatiënten)quote:Op zondag 19 april 2015 18:57 schreef hoas het volgende:
Vroegah moest ik gewoon 2 liter slagroom drinken van de dieetiste, is goed te zuipen.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit niet waar isquote:Op zondag 19 april 2015 18:33 schreef Etsu het volgende:
Vergelijkbaar: bij sommige supermarkten heb je 'bouwsteentjes', ook bijvoeding.quote:Op zondag 19 april 2015 19:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Nutridrink (geven ze ook aan anorexiapatiënten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |