alleen als er een 40+ afdeling isquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben je Belg en wil je met Belgen praten op FOK!? Dan is GC / Belgen op FOK! #1 Misschien een succes..Iets voor jouw!
Wat zou ik met een gekleurd Smurfenlampje doen.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kortgeleden bij Kruidvat of Trekpleister een led-lampje in de vorm van een smurf heeft gekocht, wordt opgeroepen het terug te brengen naar de winkel. De adapter van de Smurf Moodlight voldoet niet aan de veiligheidseisen. Er kan kortsluiting ontstaan, wat kan leiden tot een elektrische schok.
Hiervoor waarschuwen de winkels vanochtend in een advertentie in De Telegraaf.
Het lampje, dat in verschillende kleuren kan veranderen, lag van 16 tot en met 26 februari voor 2,99 euro in de winkel. Het aankoopbedrag wordt volledig vergoed
quote:Op zaterdag 25 april 2015 07:14 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kortgeleden bij Kruidvat of Trekpleister een led-lampje in de vorm van een smurf heeft gekocht, wordt opgeroepen het terug te brengen naar de winkel. De adapter van de Smurf Moodlight voldoet niet aan de veiligheidseisen. Er kan kortsluiting ontstaan, wat kan leiden tot een elektrische schok.
Hiervoor waarschuwen de winkels vanochtend in een advertentie in De Telegraaf.
Het lampje, dat in verschillende kleuren kan veranderen, lag van 16 tot en met 26 februari voor 2,99 euro in de winkel. Het aankoopbedrag wordt volledig vergoed
Smurfenfeestje geven ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zou ik met een gekleurd Smurfenlampje doen.....
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Met meerdere Vader Abrahams.... Yeah gezellig
ja, dat blijft gewoon doorgaan, ik dacht nog aan je toen ik het nieuws hoordequote:Op zondag 26 april 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
Ondanks het sluiten van 40+ gaat het liquideren hier in de buurt gewoon door...
Ik was het dus nietquote:Op zondag 26 april 2015 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, dat blijft gewoon doorgaan, ik dacht nog aan je toen ik het nieuws hoorde
quote:Op zondag 26 april 2015 10:41 schreef chufi het volgende:
Ondanks het sluiten van 40+ gaat het liquideren hier in de buurt gewoon door...
'Bar is Önder' de zoden nu. Ik lig er wederom, net als bij Lau G. die een einde aan zijn leven maakte na 1 dag levenslang niet wakker van. Als je als echte harde crimineel de 55 jaar haalt behoor je al tot de uitzonderingen. Velen halen de 40+ niet eens.quote:Turkse crimineel Baris Önder
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....quote:Op zondag 26 april 2015 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
'Bar is Önder' de zoden nu. Ik lig er wederom, net als bij Lau G. die een einde aan zijn leven maakte na 1 dag levenslang niet wakker van. Als je als echte harde crimineel de 55 jaar haalt behoor je al tot de uitzonderingen. Velen halen de 40+ niet eens.
Het is dan ook strikt verboden.quote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....
Helicopters ben ik al aan gewend. Tering herriequote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van, alleen houden ze me soms wakker met het lawaai er omheen....
quote:
Dertig verschillende voertuigen ieder met zn eigen sirene.....quote:Op zondag 26 april 2015 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Helicopters ben ik al aan gewend. Tering herrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |