kleine stapjes meterquote:
Ja achter is het lekker, maar das is aan de verkeerde kant van waar ik nu zit.quote:Op dinsdag 21 april 2015 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier komt de zon via de achterpui aardig binnen, dus het warmt goed op
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling wordenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:02 schreef chufi het volgende:
Ik kan het scherm altijd maar slecht lezen wanneer ik buiten zit....
Dan moet je het vooral niet doenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling worden
Fok een kwelling? Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het lukt mij helemaal niet, dus ik heb het opgegeven, het moet geen kwelling worden
Ik denk Fok!ken in de zon....quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Fok een kwelling? Dan doe je iets niet goed.
Vanaf 16:00 heerlijk. Morgen terrasje doen met een vriend. En vrijdag richting Medemblik, hopelijk nog ietsje zon. Bbq en zuipenquote:
Ik ben bang van wel.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:27 schreef chufi het volgende:
Moeten er in Medemblik nog mensen gewaarschuwd worden dat je er aankomt?
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:49 schreef just me het volgende:
Je kunt met de auto gaan rondrijden sjoef en een speaker op je auto zetten
oops, inderdaad, nou dan op de fietsquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....
Ik kan voor een auto zorgen, zorg jij voor een speaker, mensen moeten wel gewaarschuwd worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2015 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ik die nog wel eerst kopen....
Lief aangeboden Choco... Vind dat Medemblik het gewoon maar moet beleven .... Lezen wij het zaterdag wel in de krantquote:Op dinsdag 21 april 2015 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan voor een auto zorgen, zorg jij voor een speaker, mensen moeten wel gewaarschuwd worden natuurlijk.
Sneu voor de mensen maar we zullen het wel lezen dan.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief aangeboden Choco... Vind dat Medemblik het gewoon maar moet beleven .... Lezen wij het zaterdag wel in de krant
quote:
Sneu ben je zelfquote:Op dinsdag 21 april 2015 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sneu voor de mensen maar we zullen het wel lezen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |