Succes! Ik weet niet precies waar je examen in moet doen, ik heb maar een stukje teruggelezen,quote:Op maandag 20 april 2015 21:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Haha! Bedankt voor de tip!
Nu nog gaan leren is een beetje laat, vind ik? Ik ken de stof, lees de samenvattingen morgen nog even over in de trein en dan moet het maar goed gaan. Ik heb er wel zin in!
sjoefs account is gehackt door iemand die wel internet heeftquote:
ja, zou je wel denkenquote:Op maandag 20 april 2015 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
sjoefs account is gehackt door iemand die wel internet heeft
wel aardig dat die weet dat sjoef geen internet heeftquote:
En terwijl ik geen eens een kloon heb en ie mijn account weet idd...quote:Op maandag 20 april 2015 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
wel aardig dat die weet dat sjoef geen internet heeft
Ik had het niet over een kloonquote:Op maandag 20 april 2015 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
En terwijl ik geen eens een kloon heb en ie mijn account weet idd...
Je hebt geen idee dusquote:
quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
Sport: Wandelen
Afstand: 3,97 km
Duur: 01 uren 00 minuten 36 seconden
At: 20.04.15 21:04
![]()
vind ik toch al weer heel wat als ik aan vorig jaar terugdenk
quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
Ik heb zojuist een oefening beëindigd met Pedometer Android app en daag u uit mijn tijd te verslaan.
![]()
maar wel een groene hup is de Treehut stylequote:Op dinsdag 21 april 2015 09:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat lief iemand die me begrijpten dit is voor het eerst dat ik je zie huppelen Hut
oeis, klinkt lekkerquote:
Als je niet uitkijkt ren jij jezelf straks nog voorbij.quote:Op maandag 20 april 2015 22:39 schreef FANN het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |