ik ga Antilliaans eten nuquote:
En wat stond er op het menu?quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga Antilliaans eten nu
Het was Columbiaans
soort taco met sausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rijst met ??? + sla tomaat paprika
stukje gebakken banaan
dessert room met vruchtjes en schuimkoekjesandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:35 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
soort taco met sausAh dat zijn geen tacos maar gevulde empanadas... In Spanje hebben ze die ook, maar er zijn vele variaties mee mogelijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rijst met ??? + sla tomaat paprika
stukje gebakken banaan
dessert room met vruchtjes en schuimkoekjes
...Dat ze in vrijwel alle landen rijst eten.quote:Op dinsdag 21 april 2015 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat zijn geen tacos maar gevulde empanadas... In Spanje hebben ze die ook, maar er zijn vele variaties mee mogelijk....
Dat ook jaquote:Op dinsdag 21 april 2015 20:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
...Dat ze in vrijwel alle landen rijst eten.
Köfte gekocht, lekker maar ik had veel te veel, een deel in loempia deeg gedaan en in frituurquote:
Moesten die nog klaar gemaakt worden dan die ballen?quote:Op dinsdag 21 april 2015 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Köfte gekocht, lekker maar ik had veel te veel, een deel in loempia deeg gedaan en in frituur![]()
Nice
Nee van de Marokkaan op het hoekjequote:Op dinsdag 21 april 2015 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Moesten die nog klaar gemaakt worden dan die ballen?
Was ook een zak vol. Vandaar dat ik met de rest aan het experimenteren ben gegaan.quote:
Eerder lekker. Ik word nog eens Halalquote:
Het fijne is dat het me dat geen reet kan schelenquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er stiekem toch geen varkensvlees tussen zit...
Zoiets verwachte ik alquote:Op dinsdag 21 april 2015 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Het fijne is dat het me dat geen reet kan schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:59 schreef Treehut362 het volgende:
Truste maar weerWel je zonnebril af doen THSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doe moesten verboden wordenquote:
net een uur in de polder gewandeld. Er waren schaapjes en hertjes (niet in het wild, maar toch)quote:
Ach wat is het voorjaar toch mooiquote:Op woensdag 22 april 2015 16:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
net een uur in de polder gewandeld. Er waren schaapjes en hertjes (niet in het wild, maar toch)
Geen zon zien schijnen vandaagquote:Op woensdag 22 april 2015 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:
De fruitbomen staan er ook aardig in bloei, verder vond ik het maar frisjes vandaag
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
Let op! In dit topic is het al bijna 12 uur geleden dat er voor het laatst is gepost.
Bedenk goed of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen!
Nee zinvol is het niet meer...... Ik hou het voor gezien...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:41 schreef sacha het volgende:
Let op! In dit topic is het al bijna 12 uur geleden dat er voor het laatst is gepost.
Bedenk goed of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen!
doewie!quote:Op donderdag 23 april 2015 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee zinvol is het niet meer...... Ik hou het voor gezien...
dan maak je maar zin...quote:Op donderdag 23 april 2015 21:50 schreef chufi het volgende:
Geen idee... Maar ik heb weinig zin meer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op donderdag 23 april 2015 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
dan maak je maar zin...Voor jou altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:11 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen inspiratie meer...... Ik heb al afscheid genomen , brief is de deur uit ..... Nu hopen dat het gaat werken
gaat het dan werken?quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niet anders,,,,, over 2 week mag ik op gesprek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |