Alcohol is leuk, ik weet er alles van.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
tering, alcohol is leuk, geen idee waar ik zit, als iemand een ander op wilt, dan hoor ik het wel.![]()
He roosje... Nu ook in de SC... Ja de stats doen we niet meerquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol is leuk, ik weet er alles van.
Kutje pik piemel hihihihihihiquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Alcohol is leuk, ik weet er alles van.
Hoiquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
He roosje... Nu ook in de SC... Ja de stats doen we niet meer
Ik schaam me een beetje.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
HoiJa dit is het enige overgebleven van 40+ volgens mij.
Lozen die handelquote:
Nee die tokkie TSquote:
Er staan er nog een paar in MUZquote:Op vrijdag 10 april 2015 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
HoiJa dit is het enige overgebleven van 40+ volgens mij.
Ik ga in mijn hol die ISquote:
Ja heerlijk weer een bagger user die de boel verkloot.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach tis Choco. dat is dan wel weer lekker
Choco is wel 40+ ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer een bagger user die de boel verkloot.
Choco is -plusquote:
Alles met een kut doorstaat jou testquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ok , Maar ze heeft ooit mijn test doorstaan...
zo druk zou je het er nou ook weer niet mee hebben hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig onderwerp ik niet iedereen aan de test
Want de meesten hier zijn te jong.... Ach ik wil wel eens een oogje toeknijpenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo druk zou je het er nou ook weer niet mee hebben hier
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Want de meesten hier zijn te jong.... Ach ik wil wel eens een oogje toeknijpen
lukt het typen weer?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tt slaat nergens op maar jij bent wel lief.
Ook geen andijvie op het menu?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tt slaat nergens op maar jij bent wel lief.
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, koken, roerbakken en rauw.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus zelf maken zit er niet ... Ik maak het ook nooit .... Heel soms door een stamppot....
Ach een keukenprinses heeft soms van die dingetjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, koken, roerbakken en rauw.andijvie won, alles was mislukt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach een keukenprinses heeft soms van die dingetjes
is snot.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:53 schreef mrspoeZ het volgende:
Van andijvie krijg je stroeve tanden. Andijvie is vies.
Tis lente ..... stamppotten mag in oktober of zo ....quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef mootie het volgende:
Stamppot rauwe andijvie niet lekker vinden.
ik heb het nog nooit op die manier gegeten, mij lukte het niet om te bereiden, dus ik kan er nog geen mening over geven, ik proef de laatste tijd veel dingen die ik eerst absoluut weigerde te eten en die vielen mee. dus rauwe andijvie misschien ook wel. alleen, je weetz, andijvie won van mij,quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:10 schreef mootie het volgende:
Stamppot rauwe andijvie niet lekker vinden.
boeiendquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook gezonder... Maar niemand maakt het dus boeit het verder niet
Is lekker hoor ... met gebakken spekkies, wat kaasblokjes en worst ....quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit op die manier gegeten, mij lukte het niet om te bereiden, dus ik kan er nog geen mening over geven, ik proef de laatste tijd veel dingen die ik eerst absoluut weigerde te eten en die vielen mee. dus rauwe andijvie misschien ook wel. alleen, je weetz, andijvie won van mij,
Het beginstuk van de achtbaan is ingestortquote:one of the best blaxploitation soundtracks
Slaap lekker TH, we waren een beetje bezorgd om je ...quote:Op vrijdag 10 april 2015 21:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het beginstuk van de achtbaan is ingestort
Waarvoor nog bedankt met je zatte kopquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach we zwerven rond Koen... WE kijken waar we ons thuis voelen....
Ja en we lose somequote:[imghttp://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op vrijdag 10 april 2015 22:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk met zo'n belachelijke tt.
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
sssst je mag geen WE zeggen, hebben ZE mij ook afgeleerd.Alleen nog maar in de ik vorm praten.
![]()
Kom je wel vet ego over, maar dat maakt dan niet uit.![]()
Kom op chuf, je kan het, ik ik ik.
Soms in het verleden wel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Ksstttquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Je laat je toch niet commanderen door zo'n stelletje malloten..
Welke van de 2 ?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het goed is niet![]()
en ff een rode kater zoeken.....
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, zijn allebei snel en erg speels. Zouden zich prima vermaken met bepaald speelgoed
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je herkent ze niet? Kun e ze wel onderscheiden?
Als de deur dicht is kan er weinig gebeurenquote:Op vrijdag 10 april 2015 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tuurlijk wel alleen zijn ze ook beide zeer speels.
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.quote:
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt leuk om alles te verzieken.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe even normaal, dat zit tussen jouw oren.
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek jequote:Op vrijdag 10 april 2015 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik verziek alles, jip, zit tussen jouw oren dit keer.
ik jou ook niet, jij praat nog meer poep, dag muis.quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet je niet en je praat poep. Plus verziek je
Kutje pik, dat zal het zijnquote:
zullen ze daar ook drinken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Waar is dat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:06 schreef mrspoeZ het volgende:
DIe zijn allemaal op Karina's afscheidsfeestje.
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG weer uit de prullenbak gevist was.
Ik ga dit verlaten gaat nergens overquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?
Hoevaak ben je de afgelopen 4 jaren in 40+ geweest?
quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:28 schreef Fopje het volgende:
Ik moest even 3x kijken of ik wel in het juiste topic zat. Ik dacht even dat JNG PUB weer uit de prullenbak gevist was.
Hee APK heb jij nog plek voor een SC?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hee, ik kreeg een kosmische quote alert.
Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwatquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hee, ik kreeg een kosmische quote alert.
Naah, ik wil alleen happy happy SC'squote:Op vrijdag 10 april 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee APK heb jij nog plek voor een SC?
essnogwat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwat
Eh nooit, ik ben 25 hequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?
Hoevaak ben je de afgelopen 4 jaren in 40+ geweest?
Het één verklaart kennelijk het ander...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Eh nooit, ik ben 25 he
Je zou toch zeggen dat er niets veranderd zou moeten zijn. Een topic is een topic.
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, nadat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn band met Yvonne is nog steeds prima.
Zegt de baggeraarquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, madat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
Dat oprekken sloeg nergens op, knoop doorhakken is gelijk uitvoeren bij mij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, madat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
de slaap der onschuldquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, nadat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
essnhillsquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwat
Zegt mij nog steeds niets...quote:
Neequote:
Maar goed je woont toch in het Centrum?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niets...
Zijn dat schoenen, pasta, een soort olijfolie, een onesy
Ze zoekt een man die in A'dam centrum woont, meer weet ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niets...
Zijn dat schoenen, pasta, een soort olijfolie, een onesy
Jazeker, maar dat is in de grote stad (buiten Drenthe bv) een redelijk wijds begrip.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed je woont toch in het Centrum?
Shit je bent nog geen 50+ dat was de 2e eis voor een meet met haarquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is in de grote stad (buiten Drenthe bv) een redelijk wijds begrip.
Ja wat doe je als je niet kunt slapen .....quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:05 schreef just me het volgende:
Yvonne neemt het niet zo nauw, ze blijft toch ook eeuwig 38
Lekker boeiend, ik moet sowieso niks hebben van vrouwen die dingen eisenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit je bent nog geen 50+ dat was de 2e eis voor een meet met haar
Zie, ^^.quote:
ben net thuis van het golfenquote:
Negeer ik je niet meer is het weer niet goedquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Negeer ik je niet meer is het weer niet goed
Nope maar ik heb niet gedronken omdat ik niet op de fiets was hčquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Na golfen zul je bedoelen... Was je wel op de fiets
Op die fietsquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
Nope maar ik heb niet gedronken omdat ik niet op de fiets was hč
met voor- en achterlichtquote:
En een marqt mandjequote:
Pics van de jamaicaanse vriendinnen!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
weinig behoefte aan... Ik heb hier al Jamaicaanse vriendinnen genoeg
nee golftas op mijn rugquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
weinig behoefte aan... Ik heb hier al Jamaicaanse vriendinnen genoeg
quote:
Nee sc principes.quote:
Geen idee, dat kan ik pas zien als hij hier post en er een streep door zijn naam staat.quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, dat kan ik pas zien als hij hier post en er een streep door zijn naam staat.
Principes kan ik wel op prijs stellen om van af te wijken.quote:
Jij hebt geen ban, want er staat geen streep door jouw naam!quote:
Dat heeft KT ook wel bewezenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Principes kan wel op prijs stellen om van af te wijken.
Nog nooit gehad. Ik verdiende het soms welquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt geen ban, want er staat geen streep door jouw naam!
Ohh ff zienquote:
Jij komt er altijd net met weg, dat is een gave.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ik verdiende het soms wel
Ja goed he?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij komt er altijd net met weg, dat is een gave.
Wel veel notes?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Ik verdiende het soms wel
Ja het behang vliegt er vanaf als ik binnenkom.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een talent waar je wat met kan.
Nog steeds booming bussines?quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het behang vliegt er vanaf als ik binnenkom.
Ja ik denk om een boek te gaan schrijvenquote:
Mouse's Wallpaper storiesquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik denk om een boek te gaan schrijven
Dat klinkt wel lekkerquote:
Ahh. Sjoef spreektquote:
quote:
Streepjes ookquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
halloween-snoepjes-ophaalnacht is echt al maaaaanden geleden.
Dan geloof je het maar niet....quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
halloween-snoepjes-ophaalnacht is echt al maaaaanden geleden.
Man man je zou het maar mee moeten doenquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
i Top 100 van vrijdag 10 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 402 Mo_Muffin
02. 393 Piet_Piraat
03. 392 Dagoduck
04. 342 Ajacied422
05. 308 Toto69
06. 294 PeZu
07. 287 Dqod
08. 244 chufi
Bekende namen
Jij stond toch laatst ook zomaar van niks op 1 !quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Man man je zou het maar mee moeten doen
Ingelijstquote:Op zaterdag 11 april 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij stond toch laatst ook zomaar van niks op 1 !
Tering!quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
i Top 100 van vrijdag 10 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 402 Mo_Muffin
02. 393 Piet_Piraat
03. 392 Dagoduck
04. 342 Ajacied422
05. 308 Toto69
06. 294 PeZu
07. 287 Dqod
08. 244 chufi
Bekende namen
De tering is geworpen ?quote:
Nee, volgens mij zat ik die nacht met Piet te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel met de dag te maken hebben gehad Mo
EN met mij ... Het gaat om afgelopen nacht/dag he ..quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zat ik die nacht met Piet te ouwehoeren.
Oh, ja we waren onder ons 3en, en ik zal wel veel lullen ofzo...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
EN met mij ... Het gaat om afgelopen nacht/dag he ..
ik denk dat ze eerst gaan verhuizen en daarna wacht ik rustig af, het zou me verbazen als er geen 2e zou komenquote:
Want die kleine is te leuk om alleen door het leven te moeten gaan straks ...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerst gaan verhuizen en daarna wacht ik rustig af, het zou me verbazen als er geen 2e zou komen
OUD is rechtsafquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:11 schreef just me het volgende:
Die kleine is zo leuk, toen ik haar van de week onverwacht ging ophalen uit het KDV en ze zag me kreeg ik zo'n heerlijke grijns.... *smelt*
ik ga wel terug naar MUZquote:
Ook goedquote:
Leuk toch en OUD is niet voor oma;s toch...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:11 schreef just me het volgende:
Die kleine is zo leuk, toen ik haar van de week onverwacht ging ophalen uit het KDV en ze zag me kreeg ik zo'n heerlijke grijns.... *smelt*
MMmmmm ideetje, subforumquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk toch en OUD is niet voor oma;s toch...
Hoi wie ben jijquote:
Velen zullen volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij lekker op stap met je kamelenquote:
Nee, laat us zien!quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je al foto van mijn kloonzoon gezien?
Nee heb je die van mij al gezienquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je al foto van mijn kloonzoon gezien?
Ik heb geen Tante in Marokko.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij lekker op stap met je kamelen
Nee want als die komt...quote:
Moehhhoeeequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij lekker op stap met je kamelen
Laat die maar lekker thuisblijven.quote:
en die van mij mag niet vertoond wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die gemaakte grijns op je bek was wel typisch.
Maar is wel een schatjequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:24 schreef just me het volgende:
[..]
en die van mij mag niet vertoond worden
en nu is ze nog schattiger ze is echt zooooooooooooooooo liefquote:
Een update pleasequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:26 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is ze nog schattiger ze is echt zooooooooooooooooo lief
ja dat had ik ook in mijn opmerking naar spezz toequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, heb het redelijk onder controle maar soms gaat het ff mis.
Ja en nee. Ik was geen lievertjequote:
doe ik morgen voor jequote:
Best jammer dat die niet in US belandequote:
Die was komisch. Spezz helemaal van slag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:29 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat had ik ook in mijn opmerking naar spezz toe
Bij de kinderfoto's ergens. Maar ze was al vrij groot.quote:
Naakt in US ging me wat te ver.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer dat die niet in US belande
Denk dat er meerdere mensen tegen waren ... Maar je kunt je foto natuurlijk waar dan ook posten...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer dat die niet in US belande
Chufie ten voeten uit. Ik weet van niksquote:
Ik vond het toffe foto.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufie ten voeten uit. Ik weet van niks
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blikquote:
Hoeveel gozers heb je wanhopig gekregen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blik
Dat valt vies tegen,quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel gozers heb je wanhopig gekregen?
Trui van je vader, had je er zelf geen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blik
Wat lul jij nou weerquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trui van je vader, had je er zelf geen?
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?quote:
Uh watquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?
Nou ik hoop het nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boven de 40 worden kerels steeds vager.
het is gewoon de waarheidquote:
Anna Boleynquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.quote:
ik heb vandaag een hoop oude koppen in een cabrio gezien!quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.
Mijn broer ook, en nu ligt in een scheiding,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.
Ze lult iig niet meer uit haar nek.quote:
Woon je dichtbij de kust of langs toeristische route?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vandaag een hoop oude koppen in een cabrio gezien!
ik woon in delft, en daar wonen een hoop wannabee jupsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon je dichtbij de kust of langs toeristische route?
Wel tof als je van dat zeikwijf af wil.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze lult iig niet meer uit haar nek.
Was vandaag bij mijn schoonbroer die dood gaat binnenkort.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer ook, en nu ligt in een scheiding,
En een kano
Denk dat, dat ook de achterliggende gedachte was.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel tof als je van dat zeikwijf af wil.
Ja dat schreef je al eerder, naar. Het leven is zo. Ik wens je sterkte erin,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was vandaag bij mijn schoonbroer die dood gaat binnenkort.
Heb wel 3 vrouwen gehad vertelde hij vol trots.
Kon weinig anders dan ja knikken.
Nee dat niet,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat, dat ook de achterliggende gedachte was.
Triest Piet... Maar 3 vrouwen.. Was dat bekend?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
je hebt ook 3 vrouwen gehad ????quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat maakt dat uitquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest Piet... Maar 3 vrouwen.. Was dat bekend?
Zelf ben ik het wel gewend maar mijn vrouw gaat haar enige broertje kwijtraken die niet veel ouder is.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat schreef je al eerder, naar. Het leven is zo. Ik wens je sterkte erin,
Na elkaar sjoef.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Triest Piet... Maar 3 vrouwen.. Was dat bekend?
Tegelijkertijd zou een hele klus geweest zijnquote:
Ja maar wel een hele ervaring... Nee mij ook te gecompliceerd.. Maar het ging meer om het verleden en zo te lezen was dat geen probleem.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:15 schreef just me het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zou een hele klus geweest zijn
posteleinquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:17 schreef Spezza19 het volgende:
Gewoon, voordat het topic dicht gaat… Nog even kutje pik andijvie posten
Broer en zus. Ik heb ze ook en zijn me dierbaar. Sterkequote:Op zaterdag 11 april 2015 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zelf ben ik het wel gewend maar mijn vrouw gaat haar enige broertje kwijtraken die niet veel ouder is.
Hakt er aardig in.
Same hier... Zie ze niet zo vaak, maar dat maakt verder niets uitquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Broer en zus. Ik heb ze ook en zijn me dierbaar. Sterke
Hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lul deze nog ff met vol en dan kap ik ermee.
moet je wel een nieuwe openenquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik lul deze nog ff met vol en dan kap ik ermee.
Bagger jij het volquote:
Of aftellen,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na deze niets meer posten is ook wel leuk.
Pak jij het, ik heb er vertrouwen inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |