Nee, volgens mij zat ik die nacht met Piet te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel met de dag te maken hebben gehad Mo
EN met mij ... Het gaat om afgelopen nacht/dag he ..quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zat ik die nacht met Piet te ouwehoeren.
Oh, ja we waren onder ons 3en, en ik zal wel veel lullen ofzo...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
EN met mij ... Het gaat om afgelopen nacht/dag he ..
ik denk dat ze eerst gaan verhuizen en daarna wacht ik rustig af, het zou me verbazen als er geen 2e zou komenquote:
Want die kleine is te leuk om alleen door het leven te moeten gaan straks ...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze eerst gaan verhuizen en daarna wacht ik rustig af, het zou me verbazen als er geen 2e zou komen
OUD is rechtsafquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:11 schreef just me het volgende:
Die kleine is zo leuk, toen ik haar van de week onverwacht ging ophalen uit het KDV en ze zag me kreeg ik zo'n heerlijke grijns.... *smelt*
ik ga wel terug naar MUZquote:
Ook goedquote:
Leuk toch en OUD is niet voor oma;s toch...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:11 schreef just me het volgende:
Die kleine is zo leuk, toen ik haar van de week onverwacht ging ophalen uit het KDV en ze zag me kreeg ik zo'n heerlijke grijns.... *smelt*
MMmmmm ideetje, subforumquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk toch en OUD is niet voor oma;s toch...
Hoi wie ben jijquote:
Velen zullen volgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga jij lekker op stap met je kamelenquote:
Nee, laat us zien!quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je al foto van mijn kloonzoon gezien?
Nee heb je die van mij al gezienquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je al foto van mijn kloonzoon gezien?
Ik heb geen Tante in Marokko.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij lekker op stap met je kamelen
Nee want als die komt...quote:
Moehhhoeeequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:22 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij lekker op stap met je kamelen
Laat die maar lekker thuisblijven.quote:
en die van mij mag niet vertoond wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, die gemaakte grijns op je bek was wel typisch.
Maar is wel een schatjequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:24 schreef just me het volgende:
[..]
en die van mij mag niet vertoond worden
en nu is ze nog schattiger ze is echt zooooooooooooooooo liefquote:
Een update pleasequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:26 schreef just me het volgende:
[..]
en nu is ze nog schattiger ze is echt zooooooooooooooooo lief
ja dat had ik ook in mijn opmerking naar spezz toequote:Op zaterdag 11 april 2015 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, heb het redelijk onder controle maar soms gaat het ff mis.
Ja en nee. Ik was geen lievertjequote:
doe ik morgen voor jequote:
Best jammer dat die niet in US belandequote:
Die was komisch. Spezz helemaal van slag.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:29 schreef just me het volgende:
[..]
ja dat had ik ook in mijn opmerking naar spezz toe
Bij de kinderfoto's ergens. Maar ze was al vrij groot.quote:
Naakt in US ging me wat te ver.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer dat die niet in US belande
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |