Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwatquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
Hee, ik kreeg een kosmische quote alert.
Naah, ik wil alleen happy happy SC'squote:Op vrijdag 10 april 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee APK heb jij nog plek voor een SC?
essnogwat?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwat
Eh nooit, ik ben 25 hequote:Op vrijdag 10 april 2015 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er was toch helemaal niets veranderd volgens jou?
Hoevaak ben je de afgelopen 4 jaren in 40+ geweest?
Het één verklaart kennelijk het ander...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
Eh nooit, ik ben 25 he
Je zou toch zeggen dat er niets veranderd zou moeten zijn. Een topic is een topic.
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, nadat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn band met Yvonne is nog steeds prima.
Zegt de baggeraarquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, madat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
Dat oprekken sloeg nergens op, knoop doorhakken is gelijk uitvoeren bij mij.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, madat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
de slaap der onschuldquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop dat ze vannacht rustig slaapt, nadat ze toch geregeld heeft dat het dicht ging...
essnhillsquote:Op vrijdag 10 april 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hee APK, woon jij niet in het centrum? Er is een koffie meisje die op zoek is naar je essnogwat
Zegt mij nog steeds niets...quote:
Neequote:
Maar goed je woont toch in het Centrum?quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niets...
Zijn dat schoenen, pasta, een soort olijfolie, een onesy
Ze zoekt een man die in A'dam centrum woont, meer weet ik er ook niet van.quote:Op vrijdag 10 april 2015 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zegt mij nog steeds niets...
Zijn dat schoenen, pasta, een soort olijfolie, een onesy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |