Denk dat er meerdere mensen tegen waren ... Maar je kunt je foto natuurlijk waar dan ook posten...quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Best jammer dat die niet in US belande
Chufie ten voeten uit. Ik weet van niksquote:
Ik vond het toffe foto.quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Chufie ten voeten uit. Ik weet van niks
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blikquote:
Hoeveel gozers heb je wanhopig gekregen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blik
Dat valt vies tegen,quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel gozers heb je wanhopig gekregen?
Trui van je vader, had je er zelf geen?quote:Op zaterdag 11 april 2015 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook met mijn ik vermoord je na de klik blik
Wat lul jij nou weerquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trui van je vader, had je er zelf geen?
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?quote:
Uh watquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?
Nou ik hoop het nietquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Boven de 40 worden kerels steeds vager.
het is gewoon de waarheidquote:
Anna Boleynquote:Op zaterdag 11 april 2015 01:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verbaasd het je dat ik ook een nek heb?
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.quote:
ik heb vandaag een hoop oude koppen in een cabrio gezien!quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.
Mijn broer ook, en nu ligt in een scheiding,quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze gaan ineens op een racefiets zitten of hard rennen, de wat meer gefortuneerde kopen dikke motor of snelle cabrio.
Ze lult iig niet meer uit haar nek.quote:
Woon je dichtbij de kust of langs toeristische route?quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:03 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vandaag een hoop oude koppen in een cabrio gezien!
ik woon in delft, en daar wonen een hoop wannabee jupsquote:Op zaterdag 11 april 2015 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Woon je dichtbij de kust of langs toeristische route?
Wel tof als je van dat zeikwijf af wil.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze lult iig niet meer uit haar nek.
Was vandaag bij mijn schoonbroer die dood gaat binnenkort.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn broer ook, en nu ligt in een scheiding,
En een kano
Denk dat, dat ook de achterliggende gedachte was.quote:Op zaterdag 11 april 2015 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel tof als je van dat zeikwijf af wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |