SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
Wilde steal zetten en killer-OP maken.
Mja
quote:
pak je ook je ster mee of dat niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
Zo, de balletjes weer netjes geschoren. Dat pakken ze me niet meer af.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:11 schreef Beach het volgende:
seto ik had deze dolkstoot in mn rug niet verwacht
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:44 schreef seto het volgende:
ha fripsel is er
nu weet ik iig zeker dat ik mijn 8 uurtjes ga pakken
Then who was ass?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
US / Userfoto's #339 Kipjes
Lekkere pannenkoekjes.
Shop een ass eraan en post die daar. Massive ecreds voor jou dan. Gratis tip deze. Zou wel leuk vinden als ik een honorable mention kreeg.quote:
quote:Zeg je nu speculaas of speculoos? Al bij het ontstaan in de 17de eeuw waren er talloze discussies over de naam. Maar wat is nu het juiste woord? Het antwoord is heel simpel ... Beide benamingen zijn juist! Het gaat gewoon om twee verschillende producten.
De Nederlandse speculaas is een dikkere pittige koek, met veel verschillende kruiden, die ook wel ‘speculaaskruiden’ worden genoemd. Kruiden zoals … witte peper, kaneel, nootmuskaat, kruidnagel, koriander, gember en kardemom. Zeelui namen deze specerijen mee vanuit het Verre Oosten. Deze kruiden waren bijzonder en daarom erg kostbaar. 'Peperduur' is niet voor niets een uitdrukking die we nog kennen uit die tijd. Bakkers maakten van de speculaaskruiden een nieuw soort koek: speculaas.
De Belgische speculoos daarentegen is dunner en vooral fijner van smaak. Speculoos heeft helemaal geen ‘speculaaskruiden’ als ingrediënt. Ze zijn specerijenloos, vandaar ook het verschil in naam. Het Belgische koekje is veel minder gekruid (alleen gember) en de smaak van gekaramelliseerde suiker overheerst.
Kort samengevat: speculaas is de typisch Nederlandse, pittige kruidenkoek en speculoos de typisch Belgische koek met kaneel en gebrande suiker (karamel). Hmmm!
Delivered.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Shop een ass eraan en post die daar. Massive ecreds voor jou dan. Gratis tip deze. Zou wel leuk vinden als ik een honorable mention kreeg.
Oh nee dan pak je zelf alle shine, dat kan ook natuurlijk. Maakt me niet uit verder. Maak me eigen geluk wel.quote:
Waar moet ik je voor mentionen dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh nee dan pak je zelf alle shine, dat kan ook natuurlijk. Maakt me niet uit verder. Maak me eigen geluk wel.
doe gewoon normaal zoals ikquote:Op donderdag 9 april 2015 22:39 schreef Awesome_ het volgende:
ik denk dat we even moeten stoppen daar
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:50 schreef Jahr00n het volgende:
doe gewoon normaal zoals ik
ik ben een rustige jongen ik benader r0zekwarts subtiel en wanneer ik het vertrouwen gewonnen heb pomp ik haar vol
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jaloers op wat. Heb way to much rondingen als Marokkaanse.
Ik vind haar gewoon een mooi kontje hebben.
Categorie 5 er dwars overheen inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
Topics nadat de Gym is langsgeweest:
[ afbeelding ]
Hahah heeft ze dat zelf gedaan?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Die rozekwarts kan wel photoshoppen zeg![]()
Ja. Echt voor schut he.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah heeft ze dat zelf gedaan?
Die asser
mag ik vragen als jij haar zou doenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die asser
mjah waarom nietquote:Op donderdag 9 april 2015 23:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij haar zou doen
Laten we het hopen deus. Anders is het RRRRIIIPPPPPPPP Deuce & VMS soon.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:03 schreef Deuce92 het volgende:
Mods zitten zeker stiekem mee te lachen.
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:57 schreef VMSDKR het volgende:
Topics nadat de Gym is langsgeweest:
[ afbeelding ]
😕quote:Op donderdag 9 april 2015 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
mjah waarom niet
op dit moment zou ik hem bijna overal in steken tbh
inb4 c_c
Ik denk eerder dat de mods ook geen fuck meer geven.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Awesome_ het volgende:
Vond VMS en deuce wel leuke users. Jammer dat ze nu een ban van 3 maanden aan de spreekwoordelijke broek hebben.
heyquote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef MsMessy het volgende:
Hey wie zijn de blauwen van US eigenlijk?
Ik zou ook echt niet caren man. Sowieso is mod in US kutste wat er is. 'hoho, geen negatieve dingetjes', 'hee stop met die kleffe reacties aub'. Kanker man, zou echt doodgaan dan.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de mods ook geen fuck meer geven.
Yup akkoord, ziet ernaar uit dat dat inderdaad kloptquote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hey
als ik jou is vertel dat wij de dienst uit maken daar
gvd
Ik denk dat het wel een sicke carry-over kan zijn naar het echte leven en leren leidinggeven. Op mijn cv staat ook dat ik lid ben van dit forum als mod kan je daar nog veel meer uit halen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet caren man. Sowieso is mod in US kutste wat er is. 'hoho, geen negatieve dingetjes', 'hee stop met die kleffe reacties aub'. Kanker man, zou echt doodgaan dan.
Lijkt een beetje zo omdat het licht erachter schijnt. Maar het is een Somaliër, dus misschien ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:25 schreef Sapstengel het volgende:
wtf wat een enge skeletvingers
is dat wel een mens
gewoon ff een lekkere hoer beffen hmmquote:Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
ik wil sowieso ff langs de wallen lopen ben daar nog nooit geweest maar verder?
poolcafe ofzO?
Zo snel mogelijk een willekeurig voertuig pakken en de stad uit gaan.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen wat valt er te doen in amsterdam?
morgen ga ik daar chillen maar wat doeN?
alleen de gedachten al dat je zo'n verschrikkelijk verschrompelde chlamidia kut met het zaad van die goorlap voor je er nog aan aan het likken bent doet mij kokhalzenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Deuce92 het volgende:
Waarom een hoer om te beffen? Je gaat toch ook niet naar een restaurant om zelf te koken.
KLB / Radio KLB, 20:00 - 23:30 op GutterFM #5quote:Op donderdag 9 april 2015 23:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zou ook echt niet caren man. Sowieso is mod in US kutste wat er is. 'hoho, geen negatieve dingetjes', 'hee stop met die kleffe reacties aub'. Kanker man, zou echt doodgaan dan.
PARTY AINT OVER NIGGAquote:Op donderdag 9 april 2015 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
US-topic is dicht. Ik maak even van de gelegenheid gebruik om afscheid te nemen.
Overduidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die asser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 23:57:59 ]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat "quote dit bericht als je het met me eens bent" toont volgens mij wel weer aan dat 'gym crew' niets anders is dan een verzamelnaam voor verstandelijk minder bedeelden.
haha jakken je snapt er niks vanquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Ja of ze heeft een gigantisch zwaartekracht defect bij haar reet + haar kont geeft licht.
Edit: zie haar originele foto.
Wat een tering saaie disses telkens. Ik had echt meer verwacht van KLB.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.
Quote me als je er mee eens bent.
Of quote seto.
xDquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Of heb ik wat gemist en hebben jullie lopen fotofucken
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Fylax een account mag hebben op fok.
In de voorwaarden staat toch duidelijk dat je minimaal 16 moet zijn?
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
grote kankerbek voor iemand die vertoeft in het feyenoord topicquote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.
Quote me als je er mee eens bent.
Of quote seto.
Muziek luisterenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:36 schreef no1uknow het volgende:
Zeker een kloon.
Ik zit nog 3 kwartier in de bus van amstelveen naar haarlem
Kk
het is orde. Zonder N.quote:
dit graag jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:39 schreef stinkie het volgende:
Wat heb ik gemist broeders? Praat mij bij. Doe maar dm, ik ga mijn 8 uurtjes pakken.
Kun je beter tegen jezelf zeggen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Yo later boys. Truste. Allemaal van de pielemuis afblijven he
ik moet fripsel gelijk geven in dezenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:46 schreef Awesome_ het volgende:
Yo later boys. Truste. Allemaal van de pielemuis afblijven he
ik weet hoe c_c eruit ziet, die is bashwaardigquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:55 schreef Fripsel het volgende:
Jongens dit klopt niet. Jullie horen mij te bashen.
ik zou die lippen wel willen bashenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:55 schreef Fripsel het volgende:
Jongens dit klopt niet. Jullie horen mij te bashen.
Misschien is de rest van mijn gezicht wel heel eng.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik weet hoe c_c eruit ziet, die is bashwaardig
Met jou zou ik daarentegen wel ff de stevigheid van m'n bed uitproberen
niet zo onzekerquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien is de rest van mijn gezicht wel heel eng.
Godver man, boer zoekt vrouw. Zo saai ben zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg je nu maar wat als ze straks iedere avond boer zoekt vrouw wil kijken, naar pinkpop gaat en als je dan een keer seks hebt als een zoutzak met het licht uit op bed gaat liggen.
heb je even gesherlockedquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:10 schreef Fripsel het volgende:
Wat is deze. Nemen jullie me nu in de maling?
sap ken je Neberu?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
Even de natuurlijke balans herstellen.
Hey fripsel ga je dit weekend nog headbangen in een altokroeg.
Nee ken ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sap ken je Neberu?
Treden morgen op in een kroeg in Haarlem
ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En dat houd in, help me even, ik ben blond.
Nee sorry ga naar de zaalfinale van de korfballeaguequote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
Even de natuurlijke balans herstellen.
Hey fripsel ga je dit weekend nog headbangen in een altokroeg.
Korfbal is wel apart ja dus misschien beetje alto. Maar ik denk dat alto's eerder skateboarden of boogschieten ofzo. Of LARP.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee sorry ga naar de zaalfinale van de korfballeagueKan dat ook door voor alto?
nah ik denk er al een maand lang bijna de hele dag, bij elke sigaret over na. afgelopen 2 weken verschillende dagen gehad dat ik maar 2 sigaretten rookte (tegenover pakje per dag) omdat ik het zo onwijs zat was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ga je stoppen met roken? Helpt niet als je dan zo denkt srs, als je bij die ene peuk denkt: dit is de laatste die ik mn hele leven rook, dan word je gek. Had ik iig wel, pas toen ik dacht "ik ga stoppen en probeer zo lang mogelijk maar misschien rook ik er ooit nog één" lukte het.
tnx broquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat is een goed moment idd, als je al met zo weinig kan en het letterlijk zat bent, dan komt het wel goed.
Succes in ieder geval
ja daar heb ik dus af en toe met deadliften wel last vanquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Haha idd stopen met fappen is moeilijker dan stoppen met rokenen idd afleiding zoeken helpt en de voordelen ervaren ook. Ben echt veel minder snel buiten adem in de gym ook.
maar wat dacht je van smaak, ben al eens 2 jaar gestopt geweest, na 3 weken wist ik niet wat ik proefdequote:Op vrijdag 10 april 2015 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Idd deadliften en squatten waren echt killer altijd. Heb echt veel verschil gemerkt daarin.
dat denk ik altijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd smaak wordt echt zo veel beter. Reuk ook, vooral in het begin viel dat echt op.
En je bespaard zo veel geld, stinkt niet naar rook, minder kans op kanker enz. Soms denk ik waarom was ik er überhaupt aan begonnen.
Of boogschietend skateboarden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Korfbal is wel apart ja dus misschien beetje alto. Maar ik denk dat alto's eerder skateboarden of boogschieten ofzo. Of LARP.
dat sowieso, zelfs als je rooktquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook
Ik ga wel even hot dogs maken en dan slapen. Eten > roken.
Goede voor de xgames. Als een soort van jousting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of boogschietend skateboarden.
Wat. Medevil skateboard warfare. Half pipe battle royale. Damnnnnn hardcore.
He jij ook nog wakker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of boogschietend skateboarden.
Wat. Medevil skateboard warfare. Half pipe battle royale. Damnnnnn hardcore.
Sowieso. Kickflip skullsmash.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede voor de xgames. Als een soort van jousting.
Nice nice.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gaat lkkr ja tog
statistiektentamen geklaard
Idd beetje zoals dezequote:Op vrijdag 10 april 2015 02:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso. Kickflip skullsmash.
360 Beheading.
Beste tv ooit.
krijg ineens zin om skate 3 te spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd beetje zoals deze
[ afbeelding ]
Precies. Denk hier een knuppel of een ander slagwapen bij. Of een mes voor die personal touch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd beetje zoals deze
[ afbeelding ]
skate is natuurlijk veel meer simulatie-achtig dan THPS, maar opzich wel tof als je het eenmaal in de vingers krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld. Binnenkort even halen voor PS3 eigenlijk, heb die Tony Hawk games echt zo veel gespeeld en skate is nog beter of niet.
niet haten op THPS n00bquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:45 schreef Fripsel het volgende:
Wat is dit voor Nerd-onderwerp in de gym.
Toplel die reacties op je lippen. Gvdquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:45 schreef Fripsel het volgende:
Wat is dit voor Nerd-onderwerp in de gym.
Niceeee nog even en ik trek de plank weer uit de schuur.quote:
Toplel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Toplel die reacties op je lippen. Gvd
tot in de oneindigheid proberen te kickflippen van de stoeprand afquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat je over die zwervers moest ollie'en voor een achievement![]()
En wij als 16 jarige guppies als een malle op zoek naar zwervers in het gehucht waar ik toendertijs woonde.
Venice Beachquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt zo'n bazen map ja, vond Venice Beach ook altijd cool waar je ollie over die zwervers moest doen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tot in de oneindigheid proberen te kickflippen van de stoeprand af
tot die keer dat het lukte
like a boss
Hahha was net aan het typen over die zwervers lmaoquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat je over die zwervers moest ollie'en voor een achievement![]()
En wij als 16 jarige guppies als een malle op zoek naar zwervers in het gehucht waar ik toendertijs woonde.
Met BMX wel met skateboard hell no.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:00 schreef no1uknow het volgende:
ik zag ooit één van m'n beste vrienden met zn face over het asfalt schrapen na z'n eerste poging drop-in, zelf nooit aangedurfd daarna
Dat doet me aan m'n eigen skate trauma denkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:00 schreef no1uknow het volgende:
ik zag ooit één van m'n beste vrienden met zn face over het asfalt schrapen na z'n eerste poging drop-in, zelf nooit aangedurfd daarna
terwijl het met skateboard ook niet zo moeilijk hoeft te zijn, gewoon hard genoeg naar voren leunenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met BMX wel met skateboard hell no.
Klinkt saaiquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig ben ik daar nu te oud voor, voor dat soort fratsen.
ja nu gewoon elk weekend lamlendig bezopen over straat zwalkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig ben ik daar nu te oud voor, voor dat soort fratsen.
Ja nee 3 meter was me net wat te mal op die kleine wieltjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
terwijl het met skateboard ook niet zo moeilijk hoeft te zijn, gewoon hard genoeg naar voren leunen
ja mij dus ook he, nooit over die angst heen gekomenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja nee 3 meter was me net wat te mal op die kleine wieltjes![]()
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja nu gewoon elk weekend lamlendig bezopen over straat zwalken
echt vooruitgang
lol, ik longboard nog af en toe met neven uit Den Helder, daar is het wel lekker en dat gaat me altijd wel goed af. Wil nog wel eens zo'n ding kopen, maar doekoe he. Hoe ging dat met die powerkite danquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberen
Ook nog hipsterquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberen
Niet A-relaxt en veel te hard.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol, ik longboard nog af en toe met neven uit Den Helder, daar is het wel lekker en dat gaat me altijd wel goed af. Wil nog wel eens zo'n ding kopen, maar doekoe he. Hoe ging dat met die powerkite dan
skateboard-meet inboundquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet weer eens gaan skateboarden, zoveel gedaan vroeger. Heb er wel fucked up knieën aan over gehouden denk ik.
Ergens in Eindhoven oid toch, in zo'n hangar. Area51 ofzo. Ging zelf altijd naar Burnside in Deventer, iedere donderdagavond van 7 tot 10.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
was er niet zo'n teringgroot overdekt skatepark in NL? Of is dat alweer gesloten?
In eindhoven zit er ook een ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ergens in Eindhoven oid toch, in zo'n hangar. Area51 ofzo. Ging zelf altijd naar Burnside in Deventer, iedere donderdagavond van 7 tot 10.
Ik glij bijna van m'n stoel man. Ohnee lig al in bed.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik had x aantal jaar terug lang haar.
Filmen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ga morgen een kickflip proberen.
Inb4 gebroken been
Oh dat kan nooit heel moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:24 schreef JaqenHghar het volgende:
Skateboardsquats.Best of both worlds ja toch
quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik glij bijna van m'n stoel man. Ohnee lig al in bed.
squatten terwijl je een nollie doetquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dat kan nooit heel moeilijk zijn.
Fuck yes, ik ga die lompe helemaal para maken.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hey Etha, kijk:
[..]
Hij is geen mod meer.
Nu kan hij je nooit meer bannen voor pizza_cock.gif
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:53 schreef V1z0R het volgende:
Cor z'n laatste stoelgang is ouder dan Fylax....
quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee sorry ga naar de zaalfinale van de korfballeagueKan dat ook door voor alto?
Dat was het hatelijkste van allemaalquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:54 schreef seto het volgende:
ging echt stuk gister toen jullie gingen posten dat iemand die reet juist had weggeshopt
hey jongens we zijn berucht!@!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je er nog op ingaat. Is toch allang bekend dat die slowchat de kanker van dit forum is. Gewoon negeren man
volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:58 schreef Ethanolic het volgende:
Geen broeders gesneuveld in de strijd?
Sorry maar op het moment ben je toch echt zelf slaap verwekkend, kom eens met wat nieuws.quote:Op vrijdag 10 april 2015 08:05 schreef Ethanolic het volgende:
Haha kankerlache, jammer dat ik gemist heb, maar VMS en Ossum hebben me niet teleurgesteld. Propz boys. Als er nog screenshots pre-opruim zijn gemaakt ontvang ik ze graag.
Oh en viel er nog iemand in slaap bij de foto van Fripsle?
Als je nou heel eerlijk bent, hoe lekker zijn die taarten dan meestal?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Kutcollega's.
Is dat in kantoren nou ook zo, dat er om de dag taart in de kantine staat? Het is hier echt niet normaal. Gelukkig zit de Hindoestaanse herkauwer tegenover me m'n eetlust te verkrachten.
hey frips nog zin dit weekend lkkr in de tuin te werken en jointjes te roken?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry maar op het moment ben je toch echt zelf slaap verwekkend, kom eens met wat nieuws.
Dat is precies wat er aan het eind van de middag ik de planning staat, na de gym.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey frips nog zin dit weekend lkkr in de tuin te werken en jointjes te roken?
moet nog veel doen joh, pad ophalen borders opnieuw indelen en mijn tuinhuisje moet ook nog aan kantquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is precies wat er aan het eind van de middag ik de planning staat, na de gym.
Ik moet nog n nieuwe verhoogde border in de voortuin aanleggen. Maar pas als m'n tulpen zijn uitgebloeid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet nog veel doen joh, pad ophalen borders opnieuw indelen en mijn tuinhuisje moet ook nog aan kant
die heb ik ook met van die mooie zware keien die ze gebruiken op kades enzo. Voor mijn Japanse esdoorns anders staan ze te nat.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik moet nog n nieuwe verhoogde border in de voortuin aanleggen. Maar pas als m'n tulpen zijn uitgebloeid.
Dude dit is zoveel beter:quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:49 schreef fathank het volgende:
Leg gewoon grindtegels in de tuin. Fietsenrekje erin. Lekker in de voortuin in je blote bast zittend op een kist bier barbecueën met de buurt.
werkte paar jaar terug met een gast die dat had gedaan om een opritje voor zijn quad te makenquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:49 schreef fathank het volgende:
Leg gewoon grindtegels in de tuin. Fietsenrekje erin. Lekker in de voortuin in je blote bast zittend op een kist bier barbecueën met de buurt.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry maar op het moment ben je toch echt zelf slaap verwekkend, kom eens met wat nieuws.
lekker hipsterquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dude dit is zoveel beter:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice, wat zijn die blauwe hoge? Centaurea?quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |