Graag gedaan, hoeveel luisteraars had je?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt voor de deelname en het luisteren
Ik eet eend als ontbijt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij eend zijn back hebben dan.
quote:
Ja mang, ik geef eerder geen neuk voordat die mijn hoofd heeft gebroken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eend112?
Pls, die breekt je hoofd voordat je überhaupt hebt overwogen een hap te nemen g.
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBobquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoeveel luisteraars had je?
Jy moet helemaal je bek houwe!!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit klaar met de slurf in de handjesquote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBob
Oeh, ik sta paraat!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBob
Kan nu elk moment beginnen
Vandaag tot nu toe: 313quote:Op donderdag 9 april 2015 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Guus_Geluk7
Vandaag tot nu toe: 128
Interview met Drebin, boh.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan nu elk moment beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |