dat wordt sws een banquote:
Dat deed ik ook een keer, kreeg er alleen een note voorquote:Op donderdag 9 april 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
ik wil wel ff in m'n notes duiken, maar op die shit delen staat toch ook een ban trouwens
heb echt al maandenlang 14 notes, word er een beetje ziek vanquote:Op donderdag 9 april 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
ik wil wel ff in m'n notes duiken, maar op die shit delen staat toch ook een ban trouwens
Luistert toch geen admin.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
Ik roggel wel wat. Hoop ikquote:Op donderdag 9 april 2015 22:40 schreef deadprez het volgende:
ik zal eens kijkenquote:
Mod is voldoende, ik zou het zelf ook melden, maar als men wat naar mij toe stuurt in PM (niet DM dus, dat kan ik niet handlen en reageer ik zelden op) kan ik wel even raadplegen of het door de beugel kan, volgens mij niet echt een probleem als het lachwekkende zooi is.quote:
wat dpquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was toch aan jou gericht? Met die wiet enzo?
aan badtripbobquote:Op donderdag 9 april 2015 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Was toch aan jou gericht? Met die wiet enzo?
Haha jaquote:
google maarquote:
Zou het doenquote:Op donderdag 9 april 2015 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik denk dat ik dat maar niet doe...
KLB / ATTENTIE MODS!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
Vermakelijke kerelquote:
trquote:
ik weet vooral veel van wat met FOK! te maken heeftquote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom weet jij alles over alles wat met drugs te maken heeft
truste eendquote:
Slaap lekkerquote:
t gaat te furquote:
Het duurt even te lang.quote:
Wat is je facebook?quote:
toegevoegdquote:
Graag gedaan, hoeveel luisteraars had je?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Bedankt voor de deelname en het luisteren
Ik eet eend als ontbijt.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
Zie mij eend zijn back hebben dan.
quote:
Ja mang, ik geef eerder geen neuk voordat die mijn hoofd heeft gebroken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eend112?
Pls, die breekt je hoofd voordat je überhaupt hebt overwogen een hap te nemen g.
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBobquote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoeveel luisteraars had je?
Jy moet helemaal je bek houwe!!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit klaar met de slurf in de handjesquote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBob
Oeh, ik sta paraat!quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Interview met Frank Drebin, liedje van PlukdeSter en een workshop van BadtripBob
Kan nu elk moment beginnen
Vandaag tot nu toe: 313quote:Op donderdag 9 april 2015 23:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aantal posts voor Guus_Geluk7
Vandaag tot nu toe: 128
Interview met Drebin, boh.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Kan nu elk moment beginnen
zeg ze dimaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jy moet helemaal je bek houwe!!
jaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow dat is zelfs voor jouw doen hoog ;$
Ze moet eerst van mijn schoot afkomenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ewa kom ES van die zolder af
zoveel heb ik ni eens in het hele jaar 2015
Die van jou is nog eerste hands ook.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:38 schreef Dimachaerus het volgende:
***DIKKE PIEMELS UNITED***
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, met al die grafiekjes.quote:
sws wel hoor, maar wij hadden gister geen programmaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nice, met al die grafiekjes.
bij Radio KLB schiet het ineens omhoog, grappig om te zien.
Hebben we genoten van de muziek? Jazekerquote:
Hoe doet Radio KLB vergeleken met de andere programma's?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sws wel hoor, maar wij hadden gister geen programma
gelukkig staan ik en jij daarboven, Haas.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:41 schreef BozeHaas het volgende:
Allemaal vieze ecto's die kkstoer doen op een forum ahahaa
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe doet Radio KLB vergeleken met de andere programma's?
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als zelfs Fylax niet in je incrowd-SC wil posten, dan is die wel héél erg kut.
70 daar ergensquote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan de pieken zie je wel wat radioKLB is
Stront voor de bezemquote:Op donderdag 9 april 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig staan ik en jij daarboven, Haas.
Not sure if belediging of compliment.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als zelfs Fylax niet in je incrowd-SC wil posten, dan is die wel héél erg kut.
70?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe bevalt je nieuwe UI?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:39 schreef Aberella het volgende:
Je kunt het ook compenseren door een gymboi te worden toch
keertje boven de 60 zelfsquote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Radio KLB is met recht de erectie van de weekquote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gymbois zijn wel vaker niet zeker van bepaalde zaken.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Not sure if belediging of compliment.
Louter kwaliteit op de donderdagavondquote:Op donderdag 9 april 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio KLB is met recht de erectie van de week
Goed programmaquote:Op donderdag 9 april 2015 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio KLB is met recht de erectie van de week
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gymbois zijn wel vaker niet zeker van bepaalde zaken.
Met name zichzelf.
Ben er wel blij meequote:Op donderdag 9 april 2015 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
hoe bevalt je nieuwe UI?
als er aanpassingen nodig zijn, laat het me weten.
Dat is was zij zegt. Gelukkig heb ik dat niet alleen beslotenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef DrNick het volgende:
Fokker heeft beef met pixel, dus mag ze niet meer draaien.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen
Mijn onvoorwaardelijke steun is voor Pixelquote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is was zij zegt. Gelukkig heb ik dat niet alleen besloten
Dat moet je zelf wetenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn onvoorwaardelijke steun is voor Pixel
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
Mag ik vragen als ik ook een keer radio dj mag zijn op deze radio?
ik vind het accent van pixel geilerquote:Op donderdag 9 april 2015 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je eens naar crip luisteren, die draait die shit ook.
Ja hoor. je mag alles vragenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:47 schreef VMSDKR het volgende:
Mag ik vragen als ik ook een keer radio dj mag zijn op deze radio?
je bent 13 en loopt nu al bij de psych?quote:Op donderdag 9 april 2015 23:47 schreef Fylax het volgende:
ik heb mijn psych m'n email gegeven met @fylax.nl
vies bang nu dat ze fylax op google gaat zoeken
Stuur haar een DM, dan mag je er zo overheen.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik vind het accent van pixel geiler
Ik pas het aan voor jequote:
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stuur haar een DM, dan mag je er zo overheen.
dat hoeft nou ook weer nietquote:
Linkquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
40+ gaat dicht semi-rel in het FB-topic
relpuberquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga het even aan den lijve proberen te ondervinden. Word ik misschien eindelijk eens ontmaagdquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
echtquote:Op donderdag 9 april 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2015 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga het even aan den lijve proberen te ondervinden. Word ik misschien eindelijk eens ontmaagd
hehequote:Op donderdag 9 april 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
US ook
US / Userfoto's #340 heeft ze helemaal leeggehaald
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 9 april 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Nee maar de reden is dat ze, terwijl ze onderdeel was van de DJs, gewoon de hele bende aan het bashen was, en alleen maar aan het kankeren was op oa Uccie en mij,
Zelfde idee een beetje als je bij het hoofdkantoor van ING werkt, en je gaat daar in de lobby ING zitten afkraken, dat doe je gewoon niet. En zeker geen 10x
Dat ze daarna allemaal mensen gaat DMen dat het komt omdat ik haar leuk vond, en het niet kan hebben is gewoon dikke onzin.
40 plussers rellen niet. Bedankt voor het linken hier Guus.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:
Begin je er toch zelf eentje? Zo moeilijk is dat niet.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Viel achteraf wel tegen inderdaad.
huilenquote:Op donderdag 9 april 2015 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
40 plussers rellen niet. Bedankt voor het linken hier Guus.
Ik heb andere dingen gehoordquote:Op donderdag 9 april 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Nee maar de reden is dat ze, terwijl ze onderdeel was van de DJs, gewoon de hele bende aan het bashen was, en alleen maar aan het kankeren was op oa Uccie en mij,
Zelfde idee een beetje als je bij het hoofdkantoor van ING werkt, en je gaat daar in de lobby ING zitten afkraken, dat doe je gewoon niet. En zeker geen 10x
Dat ze daarna allemaal mensen gaat DMen dat het komt omdat ik haar leuk vond, en het niet kan hebben is gewoon dikke onzin.
Paar gym-batties zijn al mad om niets idd.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Begin je er toch zelf eentje? Zo moeilijk is dat niet.
Dunno.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. En dat is dus ook het probleem van dat geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |