Venice Beachquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ook echt zo'n bazen map ja, vond Venice Beach ook altijd cool waar je ollie over die zwervers moest doen
quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tot in de oneindigheid proberen te kickflippen van de stoeprand af
tot die keer dat het lukte
like a boss
Hahha was net aan het typen over die zwervers lmaoquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat je over die zwervers moest ollie'en voor een achievement![]()
En wij als 16 jarige guppies als een malle op zoek naar zwervers in het gehucht waar ik toendertijs woonde.
Met BMX wel met skateboard hell no.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:00 schreef no1uknow het volgende:
ik zag ooit één van m'n beste vrienden met zn face over het asfalt schrapen na z'n eerste poging drop-in, zelf nooit aangedurfd daarna
Dat doet me aan m'n eigen skate trauma denkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:00 schreef no1uknow het volgende:
ik zag ooit één van m'n beste vrienden met zn face over het asfalt schrapen na z'n eerste poging drop-in, zelf nooit aangedurfd daarna
terwijl het met skateboard ook niet zo moeilijk hoeft te zijn, gewoon hard genoeg naar voren leunenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met BMX wel met skateboard hell no.
Klinkt saaiquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig ben ik daar nu te oud voor, voor dat soort fratsen.
ja nu gewoon elk weekend lamlendig bezopen over straat zwalkenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef JaqenHghar het volgende:
Gelukkig ben ik daar nu te oud voor, voor dat soort fratsen.
Ja nee 3 meter was me net wat te mal op die kleine wieltjesquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
terwijl het met skateboard ook niet zo moeilijk hoeft te zijn, gewoon hard genoeg naar voren leunen
ja mij dus ook he, nooit over die angst heen gekomenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:05 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja nee 3 meter was me net wat te mal op die kleine wieltjes![]()
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberenquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja nu gewoon elk weekend lamlendig bezopen over straat zwalken
echt vooruitgang
lol, ik longboard nog af en toe met neven uit Den Helder, daar is het wel lekker en dat gaat me altijd wel goed af. Wil nog wel eens zo'n ding kopen, maar doekoe he. Hoe ging dat met die powerkite danquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberen
Ook nog hipsterquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Haha, vorige zomer nog gelongboard. Dat was wel echt A-relaxt. Toen kwam mijn maat op het idee om het met een powerkite te proberen
Niet A-relaxt en veel te hard.quote:Op vrijdag 10 april 2015 03:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol, ik longboard nog af en toe met neven uit Den Helder, daar is het wel lekker en dat gaat me altijd wel goed af. Wil nog wel eens zo'n ding kopen, maar doekoe he. Hoe ging dat met die powerkite dan
skateboard-meet inboundquote:Op vrijdag 10 april 2015 03:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet weer eens gaan skateboarden, zoveel gedaan vroeger. Heb er wel fucked up knieën aan over gehouden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |