Nice nice.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
gaat lkkr ja tog
statistiektentamen geklaard
Idd beetje zoals dezequote:Op vrijdag 10 april 2015 02:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Sowieso. Kickflip skullsmash.
360 Beheading.
Beste tv ooit.
krijg ineens zin om skate 3 te spelenquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd beetje zoals deze
[ afbeelding ]
Precies. Denk hier een knuppel of een ander slagwapen bij. Of een mes voor die personal touch.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd beetje zoals deze
[ afbeelding ]
skate is natuurlijk veel meer simulatie-achtig dan THPS, maar opzich wel tof als je het eenmaal in de vingers krijgtquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het nog nooit gespeeld. Binnenkort even halen voor PS3 eigenlijk, heb die Tony Hawk games echt zo veel gespeeld en skate is nog beter of niet.
niet haten op THPS n00bquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:45 schreef Fripsel het volgende:
Wat is dit voor Nerd-onderwerp in de gym.
Toplel die reacties op je lippen. Gvdquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:45 schreef Fripsel het volgende:
Wat is dit voor Nerd-onderwerp in de gym.
Niceeee nog even en ik trek de plank weer uit de schuur.quote:
Toplel?quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Toplel die reacties op je lippen. Gvd
tot in de oneindigheid proberen te kickflippen van de stoeprand afquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:54 schreef JaqenHghar het volgende:
Dat je over die zwervers moest ollie'en voor een achievement![]()
En wij als 16 jarige guppies als een malle op zoek naar zwervers in het gehucht waar ik toendertijs woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |