nah ik denk er al een maand lang bijna de hele dag, bij elke sigaret over na. afgelopen 2 weken verschillende dagen gehad dat ik maar 2 sigaretten rookte (tegenover pakje per dag) omdat ik het zo onwijs zat was.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ga je stoppen met roken? Helpt niet als je dan zo denkt srs, als je bij die ene peuk denkt: dit is de laatste die ik mn hele leven rook, dan word je gek. Had ik iig wel, pas toen ik dacht "ik ga stoppen en probeer zo lang mogelijk maar misschien rook ik er ooit nog één" lukte het.
tnx broquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ja dat is een goed moment idd, als je al met zo weinig kan en het letterlijk zat bent, dan komt het wel goed.
Succes in ieder geval
ja daar heb ik dus af en toe met deadliften wel last vanquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:15 schreef Sapstengel het volgende:
Haha idd stopen met fappen is moeilijker dan stoppen met rokenen idd afleiding zoeken helpt en de voordelen ervaren ook. Ben echt veel minder snel buiten adem in de gym ook.
maar wat dacht je van smaak, ben al eens 2 jaar gestopt geweest, na 3 weken wist ik niet wat ik proefdequote:Op vrijdag 10 april 2015 02:18 schreef Sapstengel het volgende:
Idd deadliften en squatten waren echt killer altijd. Heb echt veel verschil gemerkt daarin.
dat denk ik altijdquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd smaak wordt echt zo veel beter. Reuk ook, vooral in het begin viel dat echt op.
En je bespaard zo veel geld, stinkt niet naar rook, minder kans op kanker enz. Soms denk ik waarom was ik er überhaupt aan begonnen.
Of boogschietend skateboarden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Korfbal is wel apart ja dus misschien beetje alto. Maar ik denk dat alto's eerder skateboarden of boogschieten ofzo. Of LARP.
dat sowieso, zelfs als je rooktquote:Op vrijdag 10 april 2015 02:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook
Ik ga wel even hot dogs maken en dan slapen. Eten > roken.
Goede voor de xgames. Als een soort van jousting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of boogschietend skateboarden.
Wat. Medevil skateboard warfare. Half pipe battle royale. Damnnnnn hardcore.
He jij ook nog wakker.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Of boogschietend skateboarden.
Wat. Medevil skateboard warfare. Half pipe battle royale. Damnnnnn hardcore.
Sowieso. Kickflip skullsmash.quote:Op vrijdag 10 april 2015 02:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede voor de xgames. Als een soort van jousting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |