ik weet hoe c_c eruit ziet, die is bashwaardigquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:55 schreef Fripsel het volgende:
Jongens dit klopt niet. Jullie horen mij te bashen.
ik zou die lippen wel willen bashenquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:55 schreef Fripsel het volgende:
Jongens dit klopt niet. Jullie horen mij te bashen.
Misschien is de rest van mijn gezicht wel heel eng.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik weet hoe c_c eruit ziet, die is bashwaardig
Met jou zou ik daarentegen wel ff de stevigheid van m'n bed uitproberen
niet zo onzekerquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Misschien is de rest van mijn gezicht wel heel eng.
Godver man, boer zoekt vrouw. Zo saai ben zelfs ik niet.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zeg je nu maar wat als ze straks iedere avond boer zoekt vrouw wil kijken, naar pinkpop gaat en als je dan een keer seks hebt als een zoutzak met het licht uit op bed gaat liggen.
heb je even gesherlockedquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:10 schreef Fripsel het volgende:
Wat is deze. Nemen jullie me nu in de maling?
sap ken je Neberu?quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
Even de natuurlijke balans herstellen.
Hey fripsel ga je dit weekend nog headbangen in een altokroeg.
Nee ken ik niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
sap ken je Neberu?
Treden morgen op in een kroeg in Haarlem
ik ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 01:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
En dat houd in, help me even, ik ben blond.
Nee sorry ga naar de zaalfinale van de korfballeaguequote:Op vrijdag 10 april 2015 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
Even de natuurlijke balans herstellen.
Hey fripsel ga je dit weekend nog headbangen in een altokroeg.
Korfbal is wel apart ja dus misschien beetje alto. Maar ik denk dat alto's eerder skateboarden of boogschieten ofzo. Of LARP.quote:Op vrijdag 10 april 2015 01:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee sorry ga naar de zaalfinale van de korfballeagueKan dat ook door voor alto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |