SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:10 schreef VMSDKR het volgende:
Wilde steal zetten en killer-OP maken.
Mja
quote:
pak je ook je ster mee of dat niet?quote:Op donderdag 9 april 2015 21:26 schreef Awesome_ het volgende:
Zo, de balletjes weer netjes geschoren. Dat pakken ze me niet meer af.
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:11 schreef Beach het volgende:
seto ik had deze dolkstoot in mn rug niet verwacht
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:44 schreef seto het volgende:
ha fripsel is er
nu weet ik iig zeker dat ik mijn 8 uurtjes ga pakken
Then who was ass?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:12 schreef Deuce92 het volgende:
US / Userfoto's #339 Kipjes
Lekkere pannenkoekjes.
Shop een ass eraan en post die daar. Massive ecreds voor jou dan. Gratis tip deze. Zou wel leuk vinden als ik een honorable mention kreeg.quote:
quote:Zeg je nu speculaas of speculoos? Al bij het ontstaan in de 17de eeuw waren er talloze discussies over de naam. Maar wat is nu het juiste woord? Het antwoord is heel simpel ... Beide benamingen zijn juist! Het gaat gewoon om twee verschillende producten.
De Nederlandse speculaas is een dikkere pittige koek, met veel verschillende kruiden, die ook wel ‘speculaaskruiden’ worden genoemd. Kruiden zoals … witte peper, kaneel, nootmuskaat, kruidnagel, koriander, gember en kardemom. Zeelui namen deze specerijen mee vanuit het Verre Oosten. Deze kruiden waren bijzonder en daarom erg kostbaar. 'Peperduur' is niet voor niets een uitdrukking die we nog kennen uit die tijd. Bakkers maakten van de speculaaskruiden een nieuw soort koek: speculaas.
De Belgische speculoos daarentegen is dunner en vooral fijner van smaak. Speculoos heeft helemaal geen ‘speculaaskruiden’ als ingrediënt. Ze zijn specerijenloos, vandaar ook het verschil in naam. Het Belgische koekje is veel minder gekruid (alleen gember) en de smaak van gekaramelliseerde suiker overheerst.
Kort samengevat: speculaas is de typisch Nederlandse, pittige kruidenkoek en speculoos de typisch Belgische koek met kaneel en gebrande suiker (karamel). Hmmm!
Delivered.quote:Op donderdag 9 april 2015 22:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Shop een ass eraan en post die daar. Massive ecreds voor jou dan. Gratis tip deze. Zou wel leuk vinden als ik een honorable mention kreeg.
Oh nee dan pak je zelf alle shine, dat kan ook natuurlijk. Maakt me niet uit verder. Maak me eigen geluk wel.quote:
Waar moet ik je voor mentionen dan?quote:Op donderdag 9 april 2015 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh nee dan pak je zelf alle shine, dat kan ook natuurlijk. Maakt me niet uit verder. Maak me eigen geluk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |