PARTY AINT OVER NIGGAquote:Op donderdag 9 april 2015 23:40 schreef VMSDKR het volgende:
US-topic is dicht. Ik maak even van de gelegenheid gebruik om afscheid te nemen.
Overduidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahah heeft ze dat zelf gedaan?
Die asser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 23:57:59 ]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat "quote dit bericht als je het met me eens bent" toont volgens mij wel weer aan dat 'gym crew' niets anders is dan een verzamelnaam voor verstandelijk minder bedeelden.
haha jakken je snapt er niks vanquote:Op donderdag 9 april 2015 23:49 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Overduidelijk.
Ja of ze heeft een gigantisch zwaartekracht defect bij haar reet + haar kont geeft licht.
Edit: zie haar originele foto.
Wat een tering saaie disses telkens. Ik had echt meer verwacht van KLB.quote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.
Quote me als je er mee eens bent.
Of quote seto.
xDquote:Op vrijdag 10 april 2015 00:01 schreef JaqenHghar het volgende:
Of heb ik wat gemist en hebben jullie lopen fotofucken
quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Fylax een account mag hebben op fok.
In de voorwaarden staat toch duidelijk dat je minimaal 16 moet zijn?
quote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
grote kankerbek voor iemand die vertoeft in het feyenoord topicquote:Op donderdag 9 april 2015 23:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze komt wel kkhard in met gestrekt been weer.
Quote me als je er mee eens bent.
Of quote seto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |