De maanlandingen zijn niet echt, daarvoor zijn vele honderden aanwijzingen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar je betoogde toch ook dat de maanlandingen niet echt konden zijn adv foto's van de aarde vanaf de maan. Die zou te klein lijken, zei je. Zonder dat je rekening hield met lens en objectief. Daar blijkt toch gewoon uit dat je er geen enkel verstand van hebt?
Als gesteld wordt dat ik "de natuurkunde" niet begrijp, terwijl ik die gebruik in mijn werk, en ook voor dit soort onderwerpen, dan zie ik dat wel als (laffe) aanval.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:48 schreef iteejer het volgende:
[..]
Onzin, is geen aanval en zou het ook niet zijn.
Maar daar gaat het hier niet over
Er zijn veel users hier die een prima open kritische houding hebben. En die het niet nodig vinden om op de man te spelen door andere users te zeggen dat ze zich niet kunnen kwalificeren voor een discussie over 9/11 omdat ze niet dezelfde ideeën als hij hebben.om een voorbeeld te noemen. Ik begrip ook niet waaorm hij geprezen wordt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 16:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Kritisch kijken ja, niet zomaar alles direct geloven, een bereidheid hebben om ook op het eerste gezicht niet voor de hand liggende verklaringen voor waar aan te nemen.
Ik heb er zelf bv wel voor gepleit om op de FP altijd meerdere bronnen bij het nieuws te nemen. Reuters (via ANP/Novum) - maar ook al Jazheera bv. Om hetzelfde feit van tegenovergestelde kanten te bekijken.
Helaas was dat een wensdroom, want te weinig crew, en gedoe met auteursrechten etc.
Maar het geeft wel aan wat ik bedoel. Er zijn zo vaak meerdere waarheden. En/of factoren die soms niet aan het licht komen.
Ja is leuk dat je dat denkt, maar op berekeningen die laten zien dat de formaten gewoon kloppen ga je nooit inquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De maanlandingen zijn niet echt, daarvoor zijn vele honderden aanwijzingen.
De grootte van de Aarde vanaf "de Maan" gezien verschilt op verschillende foto's, allen met dezelfde camera, lens en gebrek aan zoomfunctie genomen.
De beelden van de "Aarde" die veel te klein is zoals genomen uit de "raket" op weg naar de Maan zijn belachelijk. De Aarde kan helemaal niet zo klein zijn als je op ~55% van de afstand Aarde-Maan bent. En zeker niet kleiner dan als je op de Maan zelf zou staan.
Nou kijk en dat werd dus onderuit gehaald en daar ben je bij mijn weten nooit op terug gekomen. Jij stelde in de eerste instantie dat de aarde ook op die foto's 4x groter moest lijken. Er was nog geen woord gezegd over het toestel.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De maanlandingen zijn niet echt, daarvoor zijn vele honderden aanwijzingen.
De grootte van de Aarde vanaf "de Maan" gezien verschilt op verschillende foto's, allen met dezelfde camera, lens en gebrek aan zoomfunctie genomen.
De beelden van de "Aarde" die veel te klein is zoals genomen uit de "raket" op weg naar de Maan zijn belachelijk. De Aarde kan helemaal niet zo klein zijn als je op ~55% van de afstand Aarde-Maan bent. En zeker niet kleiner dan als je op de Maan zelf zou staan.
De Aarde is 3,68 keer zo groot als de Maanquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou kijk en dat werd dus onderuit gehaald en daar ben je bij mijn weten nooit op terug gekomen. Jij stelde in de eerste instantie dat de aarde ook op die foto's 4x groter moest lijken. Er was nog geen woord gezegd over het toestel.
Snap je dan niet dat de aarde het helderste object is aan de hemel van de maan? Er is niks onlogisch aan hoor..quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde is 3,68 keer zo groot als de Maan
De Aarde lijkt op sommige foto's vanaf "de Maan" heel groot
De Aarde lijkt op de foto met die vlag veel te klein
Het kan niet allebei waar zijn. Als je dezelfde camera, dezelfde lens, dezelfde non-zoom, hetzelfde gebrek aan atmosfeer en dezelfde afstand (al dan niet ruwweg door verschillende "missies") hebt, kan de Aarde op foto 1 niet ineens veel groter of kleiner zijn dan op foto 2.
Maar er is iets veel simpelers dat het allemaal weggeeft; geen sterren. Het "argument" dat gebruikt wordt, is dat individuele sterren te zwak zouden zijn om op camera vast te leggen. Ja, dat is waar, maar we hebben geen individuele sterren, we hebben een ongefilterd zicht op de pracht van de Melkweg en alle andere sterren. Dat bij elkaar geeft enorm veel licht.
En als de camera in staat is om de Aarde te fotograferen, kun je niet ineens geen sterren daaromheen hebben, maar een pikzwarte hemel.
Dat geeft al die space hoaxes weg. Dat ze daar ooit mee begonnen zijn; geen sterren, is de grootste misser in hun eigen hoax geweest. Het geldt namelijk net zo voor "foto's" van Hubble en ISS.
Als al die dingen die je hier veronderstelt kloppen zou je een punt kunnen hebben. Echter kloppen die aannames niet, want er zijn verschillende lenzen gebruikt.quote:Op zaterdag 11 april 2015 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Aarde is 3,68 keer zo groot als de Maan
De Aarde lijkt op sommige foto's vanaf "de Maan" heel groot
De Aarde lijkt op de foto met die vlag veel te klein
Het kan niet allebei waar zijn. Als je dezelfde camera, dezelfde lens, dezelfde non-zoom, hetzelfde gebrek aan atmosfeer en dezelfde afstand (al dan niet ruwweg door verschillende "missies") hebt, kan de Aarde op foto 1 niet ineens veel groter of kleiner zijn dan op foto 2.
Zoals ik al schreef, je hebt geen flauw benul van hoe fotografie (en met name belichting) werkt.quote:Maar er is iets veel simpelers dat het allemaal weggeeft; geen sterren. Het "argument" dat gebruikt wordt, is dat individuele sterren te zwak zouden zijn om op camera vast te leggen. Ja, dat is waar, maar we hebben geen individuele sterren, we hebben een ongefilterd zicht op de pracht van de Melkweg en alle andere sterren. Dat bij elkaar geeft enorm veel licht.
En als de camera in staat is om de Aarde te fotograferen, kun je niet ineens geen sterren daaromheen hebben, maar een pikzwarte hemel.
Dat geeft al die space hoaxes weg. Dat ze daar ooit mee begonnen zijn; geen sterren, is de grootste misser in hun eigen hoax geweest. Het geldt namelijk net zo voor "foto's" van Hubble en ISS.
Om de sheeple bezig te houden en om joodse complotten te financieren natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Daar komt bij dat ik benieuwd naar het waarom. Waarom zouden in godsnaam allerlei missies uit de duim worden gezogen?
Het zou wel een goede baan, samen met een aantal duizenden mensen ergens zitten brainstormen op een valse geschiedenis en deze mogelijk maken. Doet me denken aan het baantje van Winston in 1984quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Vanmiddag een docu over NASA-missies gekeken. Het blijkt dat er nog wel eens iets mis ging (of bijna fout).
Afijn, als ik Mata mag geloven is dit allemaal nep en wordt duizenden docu's volledig uit de duim gezogen. Van de gebeurtenissen tot aan de opgenomen gesprekken tussen de astronauten.
Ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen dat het idee dat dit überhaupt mogelijk is lachwekkend is.
Daar komt bij dat ik benieuwd naar het waarom. Waarom zouden in godsnaam allerlei missies uit de duim worden gezogen?
Nouja erger eigenlijk. Als je mata moet geloven is dat hele Apollo programma in 1 keer perfect gegaan. Dat laat toch wel een gebrek aan historische kennis over dit onderwerp zien.quote:Op zaterdag 11 april 2015 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
Vanmiddag een docu over NASA-missies gekeken. Het blijkt dat er nog wel eens iets mis ging (of bijna fout).
Afijn, als ik Mata mag geloven is dit allemaal nep en wordt duizenden docu's volledig uit de duim gezogen. Van de gebeurtenissen tot aan de opgenomen gesprekken tussen de astronauten.
Ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen dat het idee dat dit überhaupt mogelijk is lachwekkend is.
.. AP, ANP, Reuters overtypen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oprechte vraag: weet je wel hoe een serieuze redactie werkt?
universiteiten zijn fascistische indoctrinatiefabrieken.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Bel een universiteit en leg het ze uit. Als je inderdaad weet waar je het over hebt, dan zien ze ongetwijfeld een verdomd mooi onderzoek in je claims. Zo niet, dan ben ik toch bang dat je gewoon te weinig verstand van zaken hebt om zulke stevige claims hard te kunnen maken.
.. aardbevingen kan men activeren.quote:
hoe de fuck kan je er tijd aan besteed hebben en dan tot deze conclussie komen.quote:Op donderdag 9 april 2015 20:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. En nee, dat is geen antwoord uit luiheid, ik heb er destijds echt vrij veel tijd aan besteed, maar ik weet het nog steeds niet. Ik geloof (en dat woord gebruik ik heel bewust) dat er inderdaad sprake was van een terroristische aanslag.
Of platter gesteld: zou de absolute waarheid over tien minuten boven tafel komen en ik moest nu geld inzetten, dan zou ik inzetten op het Amerikaanse verhaal, maar meer dan 100 euro zou ik niet inzetten.
http://www.wired.com/2012/01/obama-mars/quote:Op donderdag 9 april 2015 21:19 schreef Chrysippus het volgende:
[..]
Een vakantie naar Mars zal helaas nog wel flink lang op zich moeten laten wachtende maan is wellicht wat realistischer.
... ja het klinkt meer schiet nu maar op met het filmen ik wel betere dingen te doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Apollo begon voor mij met NASA zelf. Pas daarna ben ik BNW-filmpjes gaan kijken.
NASA gaf het voor mij zelf weg in de docu For All Mankind (1986). De bizarre kinderachtige manier waarop die "professionele" "astronauten" daar aan het rondspringen waren en wat ze tegen elkaar zeiden, gaf me echt een gevoel: "WTF, je bent op de fucking MAAN!". De zwaartekracht en het "sediment" waren de geologische/selenofysische feiten die het helemaal onmogelijk maakten; die video's waren niet op de Maan geschoten.
nee nog sneuer.. Populair Mechanicsquote:
Want dat doen almachtige overheid-conspiracy's met onbeperkt budget. Die raffelen dingen af zodat de simpletons op internet daar lekker over kunnen praten.quote:Op zondag 12 april 2015 16:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... ja het klinkt meer schiet nu maar op met het filmen ik wel betere dingen te doen.
Nee, universiteiten zijn de reden dat jij bijvoorbeeld internet, een koelkast en een aluminiumhoedje kunt hebben.quote:Op zondag 12 april 2015 16:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
universiteiten zijn fascistische indoctrinatiefabrieken.
Nu dat Gage is uitgenodigd om over 911 te spreken zijn de sneue ziek-in-het-hoofd-professoren als Hartmann not amused.
http://nos.nl/op3/artikel(...)-zo-n-goed-plan.html
Mwoah, nuchterheid?quote:Op zondag 12 april 2015 16:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hoe de fuck kan je er tijd aan besteed hebben en dan tot deze conclussie komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |