SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FelinecatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MazouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Bloes![]()
![]()
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo
Misschien
Joycie88
KapiteinCupcake
[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 12-04-2015 21:42:56 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor veranderingen in de OP stuur me even een berichtje of quote me hier
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nog even mijn vraag in de herhaling:quote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje voor de teunisbloemolie/tarwekiemolie slikkers. Ik weet dat je tot de eisprong teunisbloemolie moet slikken en daarna over moet gaan op tarwekiemolie maar kun je tarwekiemolie niet altijd blijven slikken? Aangezien dit ook goed is voor je hart e.d.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
MaJo, ik heb begrepen dat je die inderdaad gewoon de hele cyclus kunt blijven slikken. Maar, er gingen ook geruchten op zwangerschapspagina (niet de meest betrouwbare bron) dat het je cyclus (nog meer) in de war kon gooien. Ik ben er dus mee gestopt toen ik opeens op dag 34 nog geen eisprong had gehad (waar ik de rondes ervoor rond de 33e dag al ongesteld was).
Balen van het bloed![]()
![]()
Majo![]()
Wanneer het bloeden echt doorzet idd aan de teunisbloemolie, en even een belletje naar je huisarts! Tarwekiemolie heb ik nooit gebruikt dus daar weet ik het fijne niet van...
En vertroetel jezelf maar een beetje nu.. Jouw lijf kan jou echt goed in de maling nemen zeg..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Durf voorzichtig te zeggen m'n eisprong gevonden te hebben... temperatuur vanmorgen 36.5 zo hoog is ie nog niet geweest...
Wel heel spannend te bedenken dat ik dan voor het eerst zeker weet op het juiste moment geklust te hebben. Laat die dubbele strepen maar komen!![]()
Ik heb steeds tarwekiemolie geslikt, teunisbloem alleen van ongesteld tot eisprong. Mijn cyclus werd er een stuk regelmatiger van 28-32 dagen ipv 28-we zien wel wanneer, kan ook 80 worden)
Daarnaast ook goud geslikt, visolie, vitamine d en foliumzuur voor je weet maar nooitEn dus die preseed, maar goed daar vroeg je niet naar
![]()
![]()
Och Majo.. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Hoe lang heeft deze cyclus nu geduurd?
Ik denk dat je het beste kan beginnen met teunisbloemolie als je precies weet wanneer je eisprong is. Dat is nog wel lastig te peilen bij jou, toch? Begin anders inderdaad met tarwekiemolie, dat kan je blijven slikken, ook tijdens de zwangerschap!
En bestel een tube van die preseed! Ik ben ook echt reuze nieuwsgierig naar dat spul Bloesem! Ik ga volgende ronde ook preseed bestellen.
Jeeh Leonietje! Goeie timing dus, mooi dat jullie zijn blijven doorklussen!![]()
Nou meiden, het blijft nog even spannend want helemaal geen bloedverlies meer. Gisteren nog even met elkaar geklust dus had verwacht dat de sluizen wel open zouden gaan maar helemaal niets![]()
Ik zit nu op dag 72. Tarwekiemolie gebruik ik inmiddels al een paar weken. Teunisbloem wil ik mee starten als de menstruatie doorzet. En preseed ga ik ook maar eens aanschaffen denk ik
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpen![]()
![]()
Doen wij ook altijd zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:05 schreef Bloesem. het volgende:
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpen![]()
![]()
Cygne ik duim voor deze super baby. Ze kunnen in iedergeval niks zeggen over jullie vruchtbaarheidquote:
![]()
![]()
Nee das iig een plus.![]()
Mijn man en zijn zus zijn allebei eerste ronde raak-kindjes en de kindjes van schoonzus ook. Bij ons duurde t de eerste keer wat langer. "Dan ligt t aan jou, meid." Zei schoonpapa nog.![]()
![]()
In zijn idee liggen vruchtbaarheidsproblemen altijd bij de vrouw.![]()
![]()
Mijn vriend vond het idee maar helemaal niks dus als ik het aanschaf zal het bij ons ook eerder er zo aan toegaanquote:Op donderdag 9 april 2015 13:05 schreef Bloesem. het volgende:
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpenDat idee (dat het altijd bij de vrouw ligt) is iets wat veel mensen denken. Ik had het er met vriendinnen afgelopen weekend over en die wisten helemaal niet dat afwijkingen ook bij de man vandaan kunnen komen. Niet hetzelfde als vruchtbaarheidsproblemen maar wel dat afwijkingen dus ook van de mannelijke lijn kunnen komen. Ik wist dat eerst eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 9 april 2015 14:10 schreef Cygne het volgende:
Nee das iig een plus.![]()
Mijn man en zijn zus zijn allebei eerste ronde raak-kindjes en de kindjes van schoonzus ook. Bij ons duurde t de eerste keer wat langer. "Dan ligt t aan jou, meid." Zei schoonpapa nog.![]()
![]()
In zijn idee liggen vruchtbaarheidsproblemen altijd bij de vrouw.
Preseed besteld, vriend moet er maar aan geloven
Mijn translocatie komt bij mijn vader vandaan dus, en vruchtbaarheidsproblemen spelen ook vaak bij mannen. Zo ongeveer 50/50 zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend vond het idee maar helemaal niks dus als ik het aanschaf zal het bij ons ook eerder er zo aan toegaan
[..]
Dat idee (dat het altijd bij de vrouw ligt) is iets wat veel mensen denken. Ik had het er met vriendinnen afgelopen weekend over en die wisten helemaal niet dat afwijkingen ook bij de man vandaan kunnen komen. Niet hetzelfde als vruchtbaarheidsproblemen maar wel dat afwijkingen dus ook van de mannelijke lijn kunnen komen. Ik wist dat eerst eigenlijk ook niet![]()
Door jou weet ik dat nu inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 16:21 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mijn translocatie komt bij mijn vader vandaan dus, en vruchtbaarheidsproblemen spelen ook vaak bij mannen. Zo ongeveer 50/50 zelfs geloof ik.Van vruchtbaarheid wist ik wel maar niet dat het 50/50 was eigenlijk.
Hoezo dat dan? Wordt er juist de laatste jaren niet weer beter gelet op gezond eten en beweging?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij is ook de zaadkwaliteit behoorlijk achteruit gegaan de afgelopen decennia.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij is ook de zaadkwaliteit behoorlijk achteruit gegaan de afgelopen decennia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het idee dat onvruchtbaarheid vooral bij de vrouw weg komt lijkt soms ook een vooroordeel te zijn in de medische wereld.
hoor tenminste vaak dat een vrouw allerlei onderzoeken krijgt. terwijl het sperma van de man niet eens is onderzocht. zo'n simpel testje.![]()
Blijft spannend inderdaad!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, het blijft nog even spannend want helemaal geen bloedverlies meer. Gisteren nog even met elkaar geklust dus had verwacht dat de sluizen wel open zouden gaan maar helemaal niets![]()
Ik zit nu op dag 72. Tarwekiemolie gebruik ik inmiddels al een paar weken. Teunisbloem wil ik mee starten als de menstruatie doorzet. En preseed ga ik ook maar eens aanschaffen denk ik
Al lijkt wat jij beschrijft wel een beetje op mijn laatste menstruatie (1 dag wat lichte afscheiding, anderhalve dag echt vloeien, 1 dag wat minder en daarna zo goed als over, dag erna weer wat roze) en mijn test was alsnog negatiefCassandra gaf toen aan dat zij ook zo'n menstruatie had gehad met vooral roze afscheiding en dat dat schijnbaar voor kan komen als menstruatie. Ik vond het echt stom, want ik bleef ergens hoop houden omdat het zo anders liep dan ik van mezelf gewend was.
Maar ik hoop dat het bij jou wel gewoon alsnog streepjes zijn! Maar 72 dagen, pfff, lang zeg...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit menstruatie was, heb tot nu toe 4x gehad met vegen. En ook alleen aan het wc papier, niks in mijn onderbroek. Dat zou dan wel een erg lichte menstruatie zijnIk ga er vanuit dat het nog wel echt losgaat.
Ik heb trouwens dat boek "Het Nieuwe Zwanger Worden" al een tijdje binnen. Ga daar eens aan beginnen en zal laten weten of er nog iets interessants instaat
Ik heb ook al n dag of 4 vegen. Kan n innestelingsbloeding zijn of weer n vroege miskraam. We zien t wel.![]()
Ik hoop dat het bij jou een innesteling betekentquote:Op donderdag 9 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook al n dag of 4 vegen. Kan n innestelingsbloeding zijn of weer n vroege miskraam. We zien t wel.Gisteren had je een duidelijkere test toch?
Ik wil nu eigenlijk gewoon ongesteld worden, die limbo vind ik nog vervelender eigenlijk
Test wordt wel donkerder ja. Ach en zolang t bij zo weinig blijft denk ik er weinig van.
En snap ik!![]()
![]()
Ik vergeet steeds over een ovulatie test te piesen.. is dat wat ze noemen "het los laten en er niet mee bezig zijn" ?![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Nope nog geen nieuws. Nog steeds niet ongesteld (eergisteren mijn laatste veeg bloed) en mijn tetten staan op knappen. Maar heb even geen zin om te testen op het moment, het zal toch wel weer negatief zijnMaandag, dinsdag én woensdag al een negatieve test gehad dus ik laat het hier even bij denk ik
Maar hoe is het met de rest dan? Het is zo rustig hier
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:13 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe is het met de rest dan? Het is zo rustig hier
Hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt of anders toch nog streepjes piest! Zo lang in onzekerheid lijkt me echt zo klote...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hier
Hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt of anders toch nog streepjes piest! Zo lang in onzekerheid lijkt me echt zo klote...
Ik hoop het ook maar heb de hoop al wel bijna opgegeven. Al denk ik toch nog morgen voor de zekerheid een testje te doen, mijn borsten doen echt zo'n pijn, niet normaal
Hier nu zes dagen overtijd. Beetje buikpijn, weer een negatieve test, maar nog geen drupje bloed. Dus herken je gefrustreerde gevoelens MaJo...
Ik wou gewoon dat ik ongesteld werd zodat ik weet waar ik aan toe ben en op naar de volgende poging mag!
Mijn huid is ook enorm onrustig, heb zonder anticonceptie altijd veel puistjes en dat doet zo'n pijn, om over het onflatteuze maar te zwijgen. Raak een beetje in klaagmodus, sorry...
Hopelijk hebben we beiden snel duidelijkheid MaJo!Warempel, een drempel.![]()
Die puistjes heb ik ook heel erg sinds ik geen pil meer gebruik! Geen idee wat ik kan doen om het te verminderen...
Maar is voor jou ook spannend nog dan Rotonde! Geen bloed dus misschien nog hoop...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Je zit dan inderdaad in hetzelfde schuitje rotonde, spannend! Ik snap dat gevoel ook heel goed, ik word eigenlijk liever ongesteld dan deze onzekerheidmaar wie weet is het gewoon hartstikke raak joh! Wel gek in jouw geval aangezien je cycli steeds zo hetzelfde waren
'S ochtends en 's avonds goed reinigen (niet met lotion op een watje, maar liefst met facewash en vooral met water. En een goede creme zoeken. Ik zweer bij Hannah, maar dat is een vrij prijzigquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
Die puistjes heb ik ook heel erg sinds ik geen pil meer gebruik! Geen idee wat ik kan doen om het te verminderen...
Maar is voor jou ook spannend nog dan Rotonde! Geen bloed dus misschien nog hoop...
merk. En verder niet teveel doen eigenlijk; teveel wassen en smeren werkt weer averechts is mijn ervaring.
En verder eenvoor alle spanningen!
![]()
Thanks lieve hilz
Net een test gedaan en deze was weer hartstikke negatief. Gelijk een ovulatietest er tegenaan gegooid en daar was weer een duidelijke streep te zien. Dat betekent dus dat ik voor de derde keer deze cyclus LH aanmaak, dat schiet dus niet op als het steeds niet tot een eisprong komtVolgende week dus maar een afspraak maken met de huisarts. Ik wilde eigenlijk wachten tot ik ongesteld werd maar dat kan dus wel weer even duren
Hier ook een virtuele knuffel na precies hetzelfde afgelopen maand. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, en dan natuurlijk het liefst in de vorm van twee streepjes!![]()
Hmmz majo, t lijkt mij idd een goed idee om de huisarts te raadplegen...
dikke knuffel voor jou
S. 2014
J. 2016![]()
Hopelijk stuurt de huisarts je door en kan je cyclus een keer goed bekeken worden Majo.
Ronderotonde jou cyclus ook al helemaal van slag, wat irritant.
Fien al een streepje kunnen vinden op de ovutesten?![]()
Thanks meiden! Ik ga nu zeker naar de huisarts want dit klopt allemaal gewoon niet.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hebben Mazou en Felinecat ooit nog gepost? Hun NOD's staan nog in februari namelijk
Ik kan zaterdag niet voor de spelletjes meet, we moeten naar een verjaardag van een nichtje (zou eigenlijk dit weekend zijn maaris ziek) en gaan op de heenweg nog een geslachtsbepaling doen
![]()
Ik ben moe, misselijk en super emotioneel. Leuke combinatie van symptomen.... Laatste test donderdagochtend negatief. Morgenochtend test ik nog een keer... Dan nadenken over huisarts, want ben overtuigd dat het gewoon weer negatief is.Warempel, een drempel.![]()
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!![]()
Kan mijn nod naar 16 april? Ik ben ook nog niet ongesteld geworden sinds februari maar fertility friend app geeft aan dat ik vorige week donderdag een eisprong zou gehad hebben. Ik zie het niet aan mijn grafiekje, dus heb weinig hoop dat het ook zo is.
voor majo en ronderotonde
Ik weet helaas ook hoe het voelt. Cylcussen 32 35 34 32 42 en nu op dag 56
![]()
ik durf de huisarts nog niet zo goed bellen, vooral bang om afgewimpeld te worden.![]()
Dit heb ik ook altijd.. behalve de laatste paar maanden sinds ik zo hevig menstrueer.. lijkt wel grote schoonmaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Sara82 het volgende:
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!![]()
![]()
Ik ben er nog hoor! Maar ik merk dat ik er wat minder mee bezig ben dan voorheen. Dus ik post hier ook wat minder. We klussen nog altijd en mijn cyclus is niet helemaal regelmatig maar het gaat z'n gangetje. Nog altijd geen behoefte om aan ovulatietesten te beginnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:10 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden! Ik ga nu zeker naar de huisarts want dit klopt allemaal gewoon niet.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hebben Mazou en Felinecat ooit nog gepost? Hun NOD's staan nog in februari namelijk
Ik las dat jouw cyclus ook nog altijd niet regelmatig is? Balen hoor. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. En bij rotonde net zo dus... Gedoe allemaal![]()
![]()
Misschien is het handiger om de hele meet te cancellen? Het lijkt me leuk om af te spreken met een grote groep maar dit schiet natuurlijk niet zo op. En zou de meet niet bij jou thuis zijn?quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik kan zaterdag niet voor de spelletjes meet, we moeten naar een verjaardag van een nichtje (zou eigenlijk dit weekend zijn maaris ziek) en gaan op de heenweg nog een geslachtsbepaling doen
Je hebt normaal gewone cycli toch? Ik zou dan niet meteen naar de dokter gaan denk ik, die zal je nog niet doorverwijzen lijkt me. Hoewel misschien kan ze wel kijken wat de reden voor deze klachten is. Grappig, mijn huisarts is een vrouw dus ik ga ervan uit dat die van jou dat ook isquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:05 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik ben moe, misselijk en super emotioneel. Leuke combinatie van symptomen.... Laatste test donderdagochtend negatief. Morgenochtend test ik nog een keer... Dan nadenken over huisarts, want ben overtuigd dat het gewoon weer negatief is.Ik heb ook wel gehad dat de ovulatietesten spierwit waren, dus het is niet zo dat ik altijd een tweede streepje heb. Destijds werd het na een paar dagen ook lichter, die heb ik toen niet meer gepost. En deze test is van vanochtend he? Ik zal de komende dagen weer gaan testenquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Sara82 het volgende:
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!Moet ik een nieuwe NOD in de OP zetten? Vervelend dat je ook last hebt van wisselende cycli, ik vind het echt steeds vervelender wordenquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:53 schreef Mazou het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor! Maar ik merk dat ik er wat minder mee bezig ben dan voorheen. Dus ik post hier ook wat minder. We klussen nog altijd en mijn cyclus is niet helemaal regelmatig maar het gaat z'n gangetje. Nog altijd geen behoefte om aan ovulatietesten te beginnen.
Ik las dat jouw cyclus ook nog altijd niet regelmatig is? Balen hoor. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. En bij rotonde net zo dus... Gedoe allemaalWelkom terugquote:Was jij nou naar NYC geweest?Ijsland was het, hoe was het?
Al ongesteld geworden?
NYC is al weer even geledenhet was inderdaad met recht IJs en Sneeuwland! Geweldige vakantie gehad
maar nog steeds niet ongesteld geworden
aanstaande woensdag een echo
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
klinkt goed! Ik zou ooit naar IJsland gaan maar ben toen op het laatste moment afgehaakt wegens vliegangstquote:Op zaterdag 11 april 2015 23:57 schreef SilverSjoiis het volgende:
NYC is al weer even geledenhet was inderdaad met recht IJs en Sneeuwland! Geweldige vakantie gehad
maar nog steeds niet ongesteld geworden
aanstaande woensdag een echo
Fijn dat er nu actie ondernomen wordt, ik ben benieuwd!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
MaJo, mijn huisarts is ook een vrouw. In het verleden heb ik pcos gehad dus dta zou een reden voor verwijzen kunnen zijn. Ik heb echter een kleine gynaecologische geschiedenis waaruit telkens weer geconcludeerd wordt dat alles er normaal uitziet voor een kinderwens, dus dat zou de boel niet in de weg moeten zitten. Ik wacht het sowieso nog wel even af, maarja, wanneer is het lang genoeg geweest? Zo lastig...
Vergeet het bijna te zeggen, test van zojuist was ook weer negatief.
Oh en IJsland!droomland, wil ik echt supergraag nog eens heen!
Warempel, een drempel.![]()
![]()
Ijsland
![]()
Wij zijn vorig jaar in de zomer geweest, maar willen zeker nog eens teruggaan als er sneeuw ligt. Hoe was het?
Temperatuur vandaag weer laag, app geeft nu weer geen eisprong aan![]()
![]()
Rotonde ik was je voorgeschiedenis even vergeten, dan is het inderdaad wel een ander verhaal. Hoe zit dat eigenlijk met pcos, je kunt daar dus van genezen? Wat heb je er in het verleden voor gekregen? Mijn zus schijnt dus ook pcos te hebben dus wellicht heb ik het ook. Geen idee of het erfelijk is eigenlijk?
Bottoms wat voor app gebruik je?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
De PCOS was alweer een jaar of drie geleden. PCOS schijnt een samenhang te hebben met overgewicht, hoewel ik niet extreem te zwaar was ben ik wel afgevallen waardoor mijn cycli weer herstelden. Ik woog 64kg (ben 1m60) en nu nog maar 52 a 53kg.
Toen de gyn pcos constateerde (was toen al half jaar niet ongesteld geworden), heb ik een kuurtje Primolut gehad om de boel te 'resetten', daarna is het eigenlijk gewoon goed gegaan. Zoals ik het toen begrepen heb is iedere eisprong eigenlijk gewoon een gok, het kan goed gaan, of het kan weer misgaan met het rijpen van de eitjes en dan springt er niks.
Of het erfelijk is, geen idee, ik heb het toen redelijk van me af laten glijden en gehoopt dat het niet meer zou gebeuren. Dat is dus tot op heden ook niet meer voorgekomen.
En wat er nu aan de hand is, geen idee.... 8 dagen overtijd nu.Warempel, een drempel.![]()
64 kilo bij 1.60 kun je toch geen overgewicht noemen? Nou mag ik best wat kilo's kwijt, maar dan zou ik kansloos moeten zijn..![]()
Wat dan ook vaak door mijn hoofd gaat.. Vandaag daarom alweerde knop om. Als ik het maar vaak genoeg zeg, wordt het misschien vanzelf waar..
Overigens dacht ik ook dat de meet bij jou zou zijn, Cassandra. Is dan misschien wel handig als je thuis bent![]()
![]()
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op zondag 12 april 2015 12:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
64 kilo bij 1.60 kun je toch geen overgewicht noemen? Nou mag ik best wat kilo's kwijt, maar dan zou ik kansloos moeten zijn..![]()
Wat dan ook vaak door mijn hoofd gaat.. Vandaag daarom alweerde knop om. Als ik het maar vaak genoeg zeg, wordt het misschien vanzelf waar..
Overigens dacht ik ook dat de meet bij jou zou zijn, Cassandra. Is dan misschien wel handig als je thuis bentIk weeg 86 kilo bij 1.83 en hoewel dat echt wel te zwaar is voor mijn lengte vind ik het woord overgewicht altijd wat overdreven
Ik probeer nu ook wat af te vallen aangezien het wel beter schijnt te zijn om slanker te zijn.
En je bent absoluut niet kansloosSnap dat gevoel wel, ik heb het ook steeds meer
[ Bericht 8% gewijzigd door MaJo op 12-04-2015 12:50:47 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb ook PCOS maar geen overgewicht, ik ben 1.68 en weeg 58 kilo. Toen ik met de pil stopte was ik een stuk zwaarder, toen woog ik 74 kilo en dat vond ik te zwaar. Toen wilde ik voor een zwangerschap afvallen en dat is ook goed gelukt. De PCOS is alleen helaas niet weggegaan. Het hoeft dus niet altijd samen te hangen met overgewicht.![]()
dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zondag 12 april 2015 13:00 schreef Cygne het volgende:
Ik ga nu echt niet meer zeggen wat ik weeg.maar ik zal je er niet om veroordelen hoor, het is maar een nummertje
Fien is het ook niet zo dat je door pcos overgewicht krijgt en niet per se andersom? Zo begreep ik het tenminste
Nee, PCOS komt vaker voor bij mensen die overgewicht hebben. En als je afvalt dan heb je grote kans dat de PCOS weg gaat, bij mij helaas dus niet. Maar ik blijf prima op gewicht. Ik denk dat dat echt een kwestie van discipline is, want ja ik kan de hele dag door wel chocolade eten.. Ik doe het alleen niet omdat ik anders dichtgroei. Het schijnt wel zo te zijn dat je er vreetkicks door kunt krijgen, maar het is dan alsnog aan jezelf of je die weet te onderdrukken of niet (vind ik).![]()
Wel knap hoor rotonde en fien dat jullie zo afgevallen zijn! Ik was op een gegeven moment ook weer goed op gewicht maar ben toen gestopt met roken en in een jaar weer 12 kilo aangekomen![]()
dus nu maar weer aan de bak!
Sorry, misschien schreef ik het een beetje stom op! Op het moment dat de gyn pcos constateerde, was mijn bmi wel te hoog. Misschien was het stom toeval dat mijn cyclus weer normaal werd toen ik afgevallen was, het afvallen kwam echter niet door zulke fijne redenen (scheiding en stress - toen was ik overigens ook niet bezig met een kinderwens, dat is nu met mijn nieuwe vriend waar ik zielsgelukkig mee ben).
Ik ben tussentijds weer even aan de nuvaring geweest en toen ik daarmee stopte vorig jaar, pakte mijn cyclus het direct keurig op en leek er dus van pcos geen sprake meer. Van de 7 voltooide rondes (zit nu vast in level 8, haha), was het 5x 29 dagen en 2x 30 dagen, dus dat lijkt me heel regelmatig.
Daarom vind ik mijn lichaam nu ook heel stomen hoop ik gewoon dat ik nu wel snel ongesteld mag worden. Zolang ik geen bijzondere kwaaltjes heb wacht ik deze week nog af, als er niks gebeurt wil ik ook pas komend weekend nog eens testen, als dat negatief is de week erop naar de huisarts. Mogelijk krijg ik dan wel een vlottere verwijzing vanwege die geschiedenis.
Hier zijn we meteen doorgeschoven naar het wachtbankje voor deze ronde, manlief ging vanochtend door z'n rug![]()
Volgens mijn app zou mijn eisprong 2 dagen geleden geweest moeten zijn en gisteren hebben we het nog gezellig gehad, dus Ik hoop dat we onze kans dan alsnog benut hebben...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik gebruik fertility friend om mijn temperatuur bij te houden.quote:Op zondag 12 april 2015 11:14 schreef MaJo het volgende:
Rotonde ik was je voorgeschiedenis even vergeten, dan is het inderdaad wel een ander verhaal. Hoe zit dat eigenlijk met pcos, je kunt daar dus van genezen? Wat heb je er in het verleden voor gekregen? Mijn zus schijnt dus ook pcos te hebben dus wellicht heb ik het ook. Geen idee of het erfelijk is eigenlijk?
Bottoms wat voor app gebruik je?
Qua gewicht 74 bij 1m71. In januari was ik een paar kilo afgevallen en ineens duurde mijn cyclus langer. Dan maar gestopt met diëten maar dat was ook geen groot succes. Morgen nog maar een poging starten om wat kwijt te raken. Eerst nog aan de lasagne![]()
![]()
Ik had net eindelijk wat bloed na he afvegen, ben zo opgelucht! Hoop dat het doorzet!Warempel, een drempel.![]()
Damesen ik heb de strepen van cygne gemist
![]()
![]()
Hier op dag 25 ineens bloed toen ik wakker werd net na mn nachtdienstdus op naar ronde 13... De 1 jaar op 1 juni sluipt nu akelig dichterbij.. Maarja. Mijn NOD mag dus naar 8 mei (als dat nog kan)
Hier ook maar eens een nieuwe poging doen de laatste 5kg nu echt kwijt te raken, en kijken of ik man ook kan motiveren (die moet er eigenlijk wel 15 kwijt... Ben zo bang dat dit mssn ook van invloed is bij hem op zn vruchtbaarheid)
Ik ben iig begonnen met temperaturen want in juni ga ik toch langs de huisarts als ik dan na een jaar niet zwanger ben.
Overigens is mijn cyclus vrij stabiel, wijkt ooit een paar dagen af maar meestal 24/27/28 dagen en qua temperaturen enz lijkt t ook allemaal prima![]()
Interessant verhaal wel over PCOS, dat het blijkbaar samenhangt met gewicht. Ik had echt geen idee..
Jammer Zoe, maar laten we hopen dat het gezellig genoeg was voor deze maand!
Hee sproetjes!Jeetje, wat vliegt de tijd ook voorbij.. Wel goed dat je bent begonnen met temperaturen, heeft de huisarts/gynaecoloog ook meteen inzicht!
Rotonde, wat een mooie cycli heb je de afgelopen rondes gehad! Aangezien deze zo afwijkt van de rest zou je toch bijna wel verwachten dat er iets anders aan de hand is.
voor Stroop en Majo. Ik snap het gevoel echt te goed... Heeft het trouwens al doorgezet bij jou M?
We kunnen eventueel de meet gewoon ergens buiten doen, in een lunchtentje ofzo? Dan zonder spelletjes, maar met koffie/thee!
Ik wil jullie wel bij mij thuis uitnodigen, maar ik woon niet echt centraal zeg maar..
Oh ik zit te wachten tot het gaat doorbreken. Veel te vroeg alweer een huilbui gehad (om niks really) en vandaag een mega opruimbui waar mijn vriend zich heel snel uit de voeten maakte. Het is gewoon veel te vroeg...
Ik begin me nu steeds sterker zorgen te maken dat er iets aan mij mankeert.. Ik wist bijna zeker dat het deze ronde raak moest zijn, het ei had geen kans om te ontsnappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./liefdagboek![]()
Bij mij is het helemaal doorgebroken, ik ben ongesteld, 38 dagen ditkeer... Ben blij dat de onzekerheid over is!
KapiteinCupcake, dat gevoel herken ik... Alle vorige voorspelbare cycli dacht ik ook, als het nu niet raak is weet ik het ook niet meer... Zo'n mooi kluspatroon! En dan toch weer ongesteld worden... Bweuh. Wat doen we dan nog fout he?
Mijn volgende ei valt zo ongeveer op mijn trouwdag... Hahaha! Dat klinkt als goede timing toch? :pWarempel, een drempel.![]()
quote:Op zondag 12 april 2015 20:01 schreef Ronderotonde het volgende:
Bij mij is het helemaal doorgebroken, ik ben ongesteld, 38 dagen ditkeer... Ben blij dat de onzekerheid over is!
KapiteinCupcake, dat gevoel herken ik... Alle vorige voorspelbare cycli dacht ik ook, als het nu niet raak is weet ik het ook niet meer... Zo'n mooi kluspatroon! En dan toch weer ongesteld worden... Bweuh. Wat doen we dan nog fout he?, aai over de bol en een hiep hoi dat de onzekerheid deze ronde in ieder geval over is. En mooie timing voor je volgende ei! Zou toch een mooi trouwcadeautje zijn
![]()
Ik weet t ook niet meer. Moeilijk om optimistisch te blijven momenteel.
![]()
Bij mijn echo wordt van de week ook gekeken naar PCOS ivm overgewicht van mijn kant. Al heb ik geen enkel ander symptoom waarvan de combinatie samen het syndroom PCOS maken.
Het overgewicht is wel de reden waarom ik ook doorverwezen ben naar een dietiste, omdat mijn BMI te hoog is waardoor de kans bestaat dat een eventuele vervolgbehandeling niet gaat starten en dat ik daarvoor eerst moet afvallen. Gelukkig zelf zonder diëtiste al wel wat kilo's kwijt, maar nog lang niet genoeg.
Over IJsland: het was echt een avontuur! Enorm kutweer, wat de omstandigheden bij sommige bezienswaardigheden echt te bar maakte. Maar gelukkig desondanks het weer wel veel gezien en gedaan! Natuurlijk alle bekende dingen zoals Geysir, Gulfoss en Thingvellir National Park, maar ook gewoon met de auto gaan rijden en wel zien wat we tegen komen. Ook in een sneeuwstorm terecht gekomen, waarbij het zicht 1m was en de oranje paaltjes langs de weg ons gered hebben.
Kan niet anders dan dat dat hem gaat worden!quote:Op zondag 12 april 2015 20:02 schreef Ronderotonde het volgende:
Mijn volgende ei valt zo ongeveer op mijn trouwdag... Hahaha! Dat klinkt als goede timing toch? :p![]()
Spannend joh! Over twee weken is het dus al zo ver!
Rotonde fijn dat het eindelijk doorgebroken is! Stom klinkt dat eigenlijk maar dan heb je in ieder geval zekerheid en kun je door naar de volgende rondeWanneer ga je trouwen? Dat zou wel heel ultiem zijn
Sproetjes lastig lijkt me dat als dat jaar zo in zicht begint te komen. Wel fijn dat je regelmatige cycli hebt!
Kapitein ook als je alles goed doet heb je een kans van 20% om zwanger te raken he? Dus als het dan niet lukt is dat helemaal zo gek niet! Bij mij nog steeds geen verandering, ik ga voor een monstercyclus deze keerIk ga morgen de dokter bellen voor een afspraak
Wat de meet betreft: het lijkt me heel leuk als we met een groep zijn maar momenteel zijn we met z'n tweeën dus dat schiet niet echt op
Sjois dat lijkt me een bijzondere vakantie! Wel jammer dat het weer niet meewerkte maar dat zal wel normaal zijn tijdens april denk ik?
De proseed is binnen dus vriend mag aan de slag vanavond
[ Bericht 4% gewijzigd door MaJo op 12-04-2015 20:45:15 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
April is inderdaad niet de meest gunstige tijd voor IJsland, maar voor ons kon het qua vrij nemen en dergelijke niet echt op een ander moment en we wilde zooooo graag naar IJslandWe hebben 1 dag echt mooi weer gehad en dat was onze laatste dag en toen lagen we met onze luie gat in de Blue Lagoon. Wat overigens funest is voor de lange lokken
![]()
![]()
Verder was dit kind-technisch geen productieve vakantiewant we gingen beide ziek heen en we waren elke avond helemaal afgedragen haha
Aan de andere kant past het ook wel weer bij IJsland vind ikquote:Op zondag 12 april 2015 20:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
April is inderdaad niet de meest gunstige tijd voor IJsland, maar voor ons kon het qua vrij nemen en dergelijke niet echt op een ander moment en we wilde zooooo graag naar IJslandWe hebben 1 dag echt mooi weer gehad en dat was onze laatste dag en toen lagen we met onze luie gat in de Blue Lagoon. Wat overigens funest is voor de lange lokken
![]()
![]()
Verder was dit kind-technisch geen productieve vakantiewant we gingen beide ziek heen en we waren elke avond helemaal afgedragen haha
Als jullie het maar naar jullie zin hebben gehad, dat is het belangrijkste toch? En dat laatste is wel herkenbaar
Sproetjes ik heb je NOD aangepast
Rotonde wil je ook in de OP?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ah nee tochquote:Op zondag 12 april 2015 21:07 schreef Cygne het volgende:
Nouja.. test wordt donkerder maar bloed wordt meer en helderder rood.Ik blijf voor je duimen hoor, hopelijk is het loos alarm! Hoe ver ben je nu?
Tegen de 5 weken geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2015 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah nee tochIk blijf voor je duimen hoor, hopelijk is het loos alarm! Hoe ver ben je nu?
![]()
Cygne
Ja, OP is goed. Bezig sinds augustus 2014 (zo te zien zijn er meer van die datum) eerste kindje. Verder weinig bijzonderheden.
Ja, dat ik een waardeloze username heb als kloon :p maar het is voor mij heel belangrijk dat niemand in mijn omgeving van iets weet, dat ligt nogal lastig allemaal dus het moet even zo...
30 april is onze trouwdatum, maar het is voor ons beiden de tweede keer dus het is meer een formaliteit dan een feest. Desondanks betekent het wel heel veel voor me!Warempel, een drempel.![]()
Fok Cygne, wat een stomme onzekerheid! Dat het maar een ei moge zijn wat zich keidiep aan het innestelen is, en over 35 weken pas weer loslaat...!![]()
![]()
Ik zou vooralsnog gewoon van de donker wordende test uitgaan maar het maakt je er niet geruster op uiteraardquote:Ik ga je toevoegen! 14 mei als NOD dan?quote:Op zondag 12 april 2015 21:31 schreef Ronderotonde het volgende:
Cygne
Ja, OP is goed. Bezig sinds augustus 2014 (zo te zien zijn er meer van die datum) eerste kindje. Verder weinig bijzonderheden.
Ja, dat ik een waardeloze username heb als kloon :p maar het is voor mij heel belangrijk dat niemand in mijn omgeving van iets weet, dat ligt nogal lastig allemaal dus het moet even zo...
30 april is onze trouwdatum, maar het is voor ons beiden de tweede keer dus het is meer een formaliteit dan een feest. Desondanks betekent het wel heel veel voor me!
Ik ben inderdaad ook begonnen in augustus 2014 net als een paar anderen (stroopwafel en cupcake uit mijn hoofd?) Mooie maand dus![]()
Ja of een tweeling.quote:Op zondag 12 april 2015 21:33 schreef Sara82 het volgende:
Fok Cygne, wat een stomme onzekerheid! Dat het maar een ei moge zijn wat zich keidiep aan het innestelen is, en over 35 weken pas weer loslaat...!![]()
Weet je wat t is? Na drie miskramen in n jaar raak je een beetje afgestompt of zo.![]()
Dat kan ik me in jouw geval heel goed voorstellenquote:Op zondag 12 april 2015 21:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja of een tweeling.![]()
Weet je wat t is? Na drie miskramen in n jaar raak je een beetje afgestompt of zo.
Kun je wel snel terecht voor een bloedtest of echo..?quote:Op zondag 12 april 2015 21:41 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja of een tweeling.![]()
Weet je wat t is? Na drie miskramen in n jaar raak je een beetje afgestompt of zo.![]()
getverdemme!quote:Op zondag 12 april 2015 21:07 schreef Cygne het volgende:
Nouja.. test wordt donkerder maar bloed wordt meer en helderder rood.
Schudden voor gebruik![]()
Wat vind ik het rot, de hoop, de onzekerheid en dan bloed..quote:Op maandag 13 april 2015 13:07 schreef Cygne het volgende:
Ik heb niet zoveel hoop meer. Bloed blijft rood en aardig wat.
Ik zou je gewoon fijn willen knuffelen en zeggen "komt wel goed schatje..." mja..
Woorden schieten soms tekort
Schudden voor gebruik![]()
quote:Op maandag 13 april 2015 13:07 schreef Cygne het volgende:
Ik heb niet zoveel hoop meer. Bloed blijft rood en aardig wat.
Hele dikke knuffel.. Kon ik maar iets voor je doen..![]()
Ik eind september, dus iets later!quote:Op zondag 12 april 2015 21:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou vooralsnog gewoon van de donker wordende test uitgaan maar het maakt je er niet geruster op uiteraard
[..]
Ik ga je toevoegen! 14 mei als NOD dan?
Ik ben inderdaad ook begonnen in augustus 2014 net als een paar anderen (stroopwafel en cupcake uit mijn hoofd?) Mooie maand dus![]()
![]()
He bah Cygne wat ontzettend stomKus voor jou
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, ik kan er volgende week woensdag pas terecht. Ach ja, wat maakt die week ook uit op een monstercyclus
Cygne![]()
De positieveling in mij zegt dat je hoop moet blijven houden, omdat je niet de eerste zult zijn met bloedverlies en toch een voldragen zwangerschap.
Maar toch, met jouw achtergrond en jouw gevoel hierbij .... Klote.
Ik hoop op een wonder voor jullie! En een meerling die inderdaad mooi tot 40 weken blijft zitten!![]()
Die instelling herken ik welquote:Op maandag 13 april 2015 15:04 schreef MaJo het volgende:
He bah Cygne wat ontzettend stomKus voor jou
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, ik kan er volgende week woensdag pas terecht. Ach ja, wat maakt die week ook uit op een monstercyclusmocht eigenlijk ook pas bloedprikken als ik ongesteld werd, maar dat is ook wachten tot Sint Juttemis
![]()
Cygne
Ja dat wordt lang wachten danquote:Op maandag 13 april 2015 21:42 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Die instelling herken ik welmocht eigenlijk ook pas bloedprikken als ik ongesteld werd, maar dat is ook wachten tot Sint Juttemis
![]()
CygneJe hebt deze week een echo toch? Wat gaan ze dan precies bekijken?
Morgenquote:Op maandag 13 april 2015 21:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wordt lang wachten danJe hebt deze week een echo toch? Wat gaan ze dan precies bekijken?
ze gaan checken op PCOS en kijken of alles er verder normaal uit ziet; eierstokken, baarmoeder etc.
Over PCOS: ik ben er een jaar of 10 geleden mee gediagnosticeerd. Ik had toen hormonale afwijkingen (ik geloof dat ik teveel testosteron in mijn bloed had)en het typische "stralenkrans beeld" op de echo. Ik heb nooit problemen gehad met overgewicht. De PCOS is nu kennelijk toch spontaan verdwenen, volgens de gyn gebeurt dat soms, ze weten nog niet helemaal hoe dat werkt. Ik dacht ook altijd dat het een chronische aandoening was, maar dat is niet altijd zo.![]()
Cygne
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
spannend! Wel fijn dat je dan wat meer zekerheid hebtquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:21 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Morgenze gaan checken op PCOS en kijken of alles er verder normaal uit ziet; eierstokken, baarmoeder etc.
![]()
Het ziet er naar uit dat ik ongesteld ben geworden! Ik had geheel onverwacht bloed bij het vegen en riep echt hardop uit "yes! Bloedverlies!"het is nog even afwachten of het doorzet maar ik heb goede hoop
![]()
Nu aan het wachten bij de tabdarts die laatst zo lomp was. Ik zit mezelf al helemaal op te vreten dus als ze ook maar iets zegt over zwangerschap ontplof ik waarschijnlijk
Zoals viel te verwachten was ze poeslief vandaagquote:Op dinsdag 14 april 2015 12:10 schreef Hilzillah het volgende:
Succes bij de tandendokter Majo. Tandartsen zijn sowieso stom en die van jou al helemaal
Nou na vanochtend geen bloed meer hoor![]()
Houd je al die gekke bloedingen enzo bij? Mijn ervaring is dat ze daar bij een eventuele verwijzing wel veel informatie uit kunnen halen.quote:
Als je alleen maar zegt "regelmatig" bloedingen te hebben komt dat toch minder binnen dan een overzichtje van een kalender met het daarop genoteerd, zeg maar..![]()
Yep, ik hou het allemaal bij in een appquote:Op dinsdag 14 april 2015 15:57 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Houd je al die gekke bloedingen enzo bij? Mijn ervaring is dat ze daar bij een eventuele verwijzing wel veel informatie uit kunnen halen.
Als je alleen maar zegt "regelmatig" bloedingen te hebben komt dat toch minder binnen dan een overzichtje van een kalender met het daarop genoteerd, zeg maar..Ik heb zelf het vermoeden dat het te maken heeft met mislukte ovulaties. Steeds als ik een positieve ovulatietest heb dan heb ik ook zo'n bloeding namelijk
Vreeemd Majo! Maar ben blij dat de tandarts je in ieder geval een goed gevoel gaf.
We hebben overigens al te lang geen streepjes gezien, ik wil strepen!!!![]()
Vervelend zeg, zo blijf je maar in een vicieuze cirkel zittenquote:Op dinsdag 14 april 2015 16:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ik hou het allemaal bij in een appIk heb zelf het vermoeden dat het te maken heeft met mislukte ovulaties. Steeds als ik een positieve ovulatietest heb dan heb ik ook zo'n bloeding namelijk
![]()
Hier nog 8 dagen wachten op de volgende menstruatie volgens mijn app. Ben benieuwd... Probeer er wat bewuster niet mee bezig te zijn (ik heb me de vorige rondes echt veel te gek gemaakt vind ik zelf) en tot nu toe voel ik ook geen 'gekke' dingen verder, dus dat helpt wel.
We hebben wel besloten om vanaf volgende ronde ovulatietesten te gaan gebruiken om zo wat doelgerichter te kunnen klussen. Afgelopen maand kwam het niet altijd even handig uit in verband met overnachtingen buiten de deur, maar 'moest het toch ff snel tussendoor' want wie weet hebben we anders onze kans gemist en dat zou zonde zijn.
Als dat 2 dagen in de maand is, is die zin en tijd wel op te brengen, maar om dat bijna 2 weken lang om de dag te doen 'voor het geval dat' begon toch een beetje tegen te staan. Vooral het gevoel te 'moeten' in plaats van spontaan te willen. Al vind ik het tegelijk ook een beetje een vreemd idee om het zo klinisch te gaan benaderen, met testen en zo. Maar dat zal vast wennen zijn
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Die ovulatietesten helpen inderdaad wat gerichter te vrijen, dan weet je tenminste wanneer je vruchtbaar bentquote:Op dinsdag 14 april 2015 17:15 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Vervelend zeg, zo blijf je maar in een vicieuze cirkel zitten![]()
Hier nog 8 dagen wachten op de volgende menstruatie volgens mijn app. Ben benieuwd... Probeer er wat bewuster niet mee bezig te zijn (ik heb me de vorige rondes echt veel te gek gemaakt vind ik zelf) en tot nu toe voel ik ook geen 'gekke' dingen verder, dus dat helpt wel.
We hebben wel besloten om vanaf volgende ronde ovulatietesten te gaan gebruiken om zo wat doelgerichter te kunnen klussen. Afgelopen maand kwam het niet altijd even handig uit in verband met overnachtingen buiten de deur, maar 'moest het toch ff snel tussendoor' want wie weet hebben we anders onze kans gemist en dat zou zonde zijn.
Als dat 2 dagen in de maand is, is die zin en tijd wel op te brengen, maar om dat bijna 2 weken lang om de dag te doen 'voor het geval dat' begon toch een beetje tegen te staan. Vooral het gevoel te 'moeten' in plaats van spontaan te willen. Al vind ik het tegelijk ook een beetje een vreemd idee om het zo klinisch te gaan benaderen, met testen en zo. Maar dat zal vast wennen zijnIk vond het wel fijn om te weten maar ja in mijn geval blijkt het toch anders te werken
En ik herken je gevoel hoor! Wij proberen het niet te verplicht te doen allemaal maar soms ga je toch iets minder spontaan vrijen, omdat je weet dat het op dat moment inderdaad handig is. Probeer dit een beetje los te laten en het gewoon lekker gezellig met elkaar te maken
Majo.. is dat bloed niet na een goede ***-partij?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
nope helaas niet, al is dat wel eens voorgekomen inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2015 18:49 schreef Barreltje het volgende:
Majo.. is dat bloed niet na een goede ***-partij?ik heb vriend nog niet weten te porren de laatste dagen helaas
Deze zijn wel van ebay, maar niet van klackstar (deze zijn van fertility nogwat). Die van klackstar vond ik niet zo fijn aflezen, zo smal. En ik heb bij deze alleen maar knallers gehad (2 gebruikt als ovulatietest en 15 omdat het zo leuk was dat ze zo enorm knalden met de zwangerschap)
Als je interesse hebt pm je mij dan jouw adres?![]()
De testen zijn onderweg!quote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik stuur je een pee em
Edit: Tis een DM geworden![]()
Lekker he! Echt zo geen kantoorwerk-binnenblijf weer eigenlijk...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ooh het is echt heerlijk weer! Hier nog 6 dagen tot NOD, het aftellen is begonnen..
Hier nog 8 dagen tot NOD. Tot op heden geen rare 'wtf-ik-heb-dit-normaal-nooit-zou-het-zou-het' symptomen, ik hoop dat dat zo blijftZou het wel makkelijker maken om rustig af te wachten deze ronde
Ik heb inderdaad ook echt alleen mijn standaard ongesteldheidssymptomen. Maakt het afwachten op het bloed makkelijker.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Lekker he! Echt zo geen kantoorwerk-binnenblijf weer eigenlijk...
Hier nog 8 dagen tot NOD. Tot op heden geen rare 'wtf-ik-heb-dit-normaal-nooit-zou-het-zou-het' symptomen, ik hoop dat dat zo blijftZou het wel makkelijker maken om rustig af te wachten deze ronde
Heb ook geen testen in huis gehaald, ik ga deze uitzitten zonder testen.
![]()
Spannende tijden hier! En al veel te lang geen strepen gezien, dus het wordt weer tijd! Het is sowieso wat rustig hier de laatste tijd. Hier nog steeds wachtende op mijn ei, dus erg weinig te melden.
Ik heb net een lunchafspraak op het terras gehad. Heeeeeeeeeerlijk! Alleen moet ik nu weer achter de computer zitten![]()
![]()
Ik heb net heerlijk met m'n vader 2 uur op het terras gezetenHij is mijn werkgever dus dat zit lekker relaxed zo onder werktijd
Hier wel weer allerlei symptomen maar die heb ik al de afgelopen 2 maanden dus what else is newIk heb ook besloten om niet meer te testen. Ik ga woensdag voordat ik naar de huisarts ga een testje doen maar verder niet
Ik snap er geen zak meer van. Blijf bloeden. Maar test wordt nog steeds donkerder. Ga t maar even in de gaten houden.![]()
Zou het dan tochquote:Op woensdag 15 april 2015 15:49 schreef Cygne het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Blijf bloeden. Maar test wordt nog steeds donkerder. Ga t maar even in de gaten houden.Ik blijf voor je duimen!
Hier alles rustig. Dag 22 van m'n cyclus inmiddels. Ik ben er op dit moment echt zo niet mee bezig. We hebben de kitten dus daar ben ik druk mee. Ik vergeet ovulatie testen te doen, had totaal geen idee in welke dag van m'n cyclus ik zat voor ik in m'n agenda keek. Opzich wel fijn. Heb niet het idee dat het raak is. Hebben wel goedgeklust opzich, maar heb geen duidelijke LH piek op kunnen sporen. Ben wel heel benieuwd of de medicijnen zijn aangeslagen en of ik wel een eisprong gehad heb en ik straks dus ongesteld ga worden.
Wat een weertje he! Eindelijk!![]()
Ik ga nergens van uit. Ik hou t even in de gaten. Als t blijft oplopen misschien contact opnemen met vk.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het dan tochIk blijf voor je duimen!
![]()
Spannend Cygne, maar rot dat je zo in die onzekerheid zit. Misschien toch een tweeling zwangerschap geweest?![]()
Vanmiddag de echo gehad en het was een schoolvoorbeeld van PCOS in m'n eierstokken. Nu weer een afspraak met de huisarts maken om de vervolgstappen te besprekengelukkig zag de rest er wel normaal uit! Al blijk ik een hartvormige baarmoeder te hebben
Spannend Cygne! Ik blijf duimen voor je!
Dus toch, Silver. Fijn dat er nu een diagnose is en er dus iets van actie ondernomen kan worden!![]()
KC nog 6 dagen, ik nog 7 dagen en Zoe_hart nog 8 dagen tot NOD. Dat het maar streepjes mag gaan regenen!![]()
![]()
Sjois wat fijn dat je zekerheid hebt! Nu kan er gericht wat gaan gebeuren. En yay voor je hartvormige baarmoeder![]()
Inderdaad Leonietje, streepjes willen we!
Ik geloof dat een hartvormige baarmoeder niet iets is om voor te jompelen Majo
Succes met verdere onderzoeken Silver!
En Cygne, blijf voor je duimen![]()
![]()
owquote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat een hartvormige baarmoeder niet iets is om voor te jompelen Majo
Succes met verdere onderzoeken Silver!
En Cygne, blijf voor je duimensjois brengt het als iets tofs toch?
geen idee wat het inhoudt, dacht dat het geen kwaad kon. Wat is de implicatie daarvan?
Ik bedenk me net dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Kan dat nog meespelen met minder makkelijk zwanger worden?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
geen idee majo.
weet dat bij een bicornus/hartvorm het afhankelijk is van de mate en of er een tussenschot is of je meer kans hebt op miskramen en vroeggeboorte. maar het kan ook helemaal geen invloed hebben, dat verschilt nogal.Kwak![]()
Wat kwak zegt idd.
Wat betreft een gekantelde baarmoeder..... volgens google kan het maar dan meer omdat het pijn kan doen tijdens de sex. En dat zou dan de kansen verkleinen omdat er kansen gemist (kunnen) worden. Maar goed, google is niet altijd de beste raadgever. Maar mocht je toch een keer bij de HA zitten dan zou ik het wel even aankaarten.![]()
Mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld, maar heeft hier nooit problemen gegeven.behalve bij mn bevalling maar zover ben je nog nietquote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
owsjois brengt het als iets tofs toch?
geen idee wat het inhoudt, dacht dat het geen kwaad kon. Wat is de implicatie daarvan?
Ik bedenk me net dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Kan dat nog meespelen met minder makkelijk zwanger worden?
S. 2014
J. 2016![]()
Ik heb een zeer sterk naar achter gekantelde baarmoeder.(Met een bocht/knik vlak na de baarmoedermond.) Heeft geen problemen gegeven met zwanger worden. Heb drie kinderen. Mijn middelste was zelfs in één keer raak.
Een gyn heeft wel eens tegen mij gezegd dat heel veel Aziatische vrouwen (wat ik niet ben) een gekantelde baarmoeder hebben.![]()
Er stond afgelopen week een verhaal in de"Vriendin" over een vrouw met een hartvormige baarmoeder (tussenschotje)
Het ziekenhuis vond dat ze dat niet weg moesten halen omdat ze niet wilde rommelen in een (voor de rest..) gezonde baarmoeder.
7 miskramer verder is ze in belgie uiteindelijk geopereerd door artsen die zeiden dat dat ongetwijfeld de oorzaak was van de miskramen omdat het eitje niet blijft zitten...
Daarna is ze zwanger geworden en bevallen van een gezonde dochter...een paar weken voor haar 40e![]()
![]()
Een vriendin van mij heeft ook een hartvormige baarmoeder. Ze kreeg 2 vroege miskramen, maar die waren volgens artsen niet per se daaraan gerelateerd, het kon ook 'stomme pech' zijn. Toen ze voor de 3e keer zwanger raakte en zwanger bleef, werd haar verteld dat ze kans had op vroeggeboorte door die hartvormige baarmoeder. Maar uiteindelijk is ze met 41 weken bevallen van een gezonde dochter. En ze heeft vrijwel klachten loos de zwangerschap doorlopen
Nou Silver, toch fijn dat je duidelijkheid hebt en dat er iets aan gedaan kan worden! Lijkt me wel een fijn ideequote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
Vanmiddag de echo gehad en het was een schoolvoorbeeld van PCOS in m'n eierstokken. Nu weer een afspraak met de huisarts maken om de vervolgstappen te besprekengelukkig zag de rest er wel normaal uit! Al blijk ik een hartvormige baarmoeder te hebben
![]()
![]()
Nu schaam ik me dat ik niet wist wat een hartvormige baarmoeder wasSorry Sjois
Ik ben ook niet aziatisch Fee-NixIk hoorde een keer van de assistent die een uitstrijkje maakte dat heel veel vrouwen last hebben van een gekantelde baarmoeder. Ik heb er inderdaad wel eens last van tijdens de sex maar vriendlief weet inmiddels wel welke standjes wel en niet kunnen (of wat zachter
)
Kyara ik ga woensdag naar de huisarts dus ik zal het wel even noemen dan
Ondertussen goede afleiding aan het willen kopen van ons (huur)huis. Maandag oriëntatiegesprek gehad, net een makelaar voor de taxatie langs gehad, aanstaande maandag ons eerste hypotheekgesprek en dan dinsdag weer een makelaar voor taxatieIk heb dus helemaal geen tijd om na te denken over niet zwanger worden
Dat is nog eens fijne afleiding, MaJo! Ik heb helemaal nul afleiding. Ik heb het niet eens druk op het werk![]()
![]()
Jeeeh fijn Majo! Klinkt als perfecte afleiding!quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ondertussen goede afleiding aan het willen kopen van ons (huur)huis. Maandag oriëntatiegesprek gehad, net een makelaar voor de taxatie langs gehad, aanstaande maandag ons eerste hypotheekgesprek en dan dinsdag weer een makelaar voor taxatieIk heb dus helemaal geen tijd om na te denken over niet zwanger worden
![]()
![]()
Niet per se als iets tofs, maar ook niet zorgwekkend of als een reden voor verminderde vruchtbaarheid in mijn geval. Ik heb er zelf nav de echo nog niet onderzoek naar gedaan of me er over ingelezen en ook nog niet alle onderstaande reacties goed en uitgebreid gelezen, maar ik zie dat er een hoop vrouwen met ervaring zijn. Dat vind ik een prettig ideequote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
owsjois brengt het als iets tofs toch?
Ik bedenk me net dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Kan dat nog meespelen met minder makkelijk zwanger worden?![]()
Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken en vervolgstappen te gaan zetten.Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Is dat een goed teken of juist niet?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Cygne het volgende:
Wat een fijne afleiding MaJo. Hier is t bloed overgegaan in bruin.Wel fijn dat er nu wat schot in komt en dat je wat meer weet. Hopelijk helpt het je snel naar je 2 strepen!quote:Op donderdag 16 april 2015 15:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Niet per se als iets tofs, maar ook niet zorgwekkend of als een reden voor verminderde vruchtbaarheid in mijn geval. Ik heb er zelf nav de echo nog niet onderzoek naar gedaan of me er over ingelezen en ook nog niet alle onderstaande reacties goed en uitgebreid gelezen, maar ik zie dat er een hoop vrouwen met ervaring zijn. Dat vind ik een prettig idee![]()
Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken en vervolgstappen te gaan zetten.Oeh tof, huis kopen!quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
Hier een thuiswerkdag, maar weinig motivatie... En kon het toch niet laten om ff te kijken wat een voorlopige UD zou zijn als het deze ronde raak is. 31 december![]()
![]()
Overmorgen gaan we onze nieuwe tweedehands auto ophalen. We ruilen een oude gare driedeurs bak in voor een degelijke vijfdeurs wagen. Naast de volwaardige gezinswagen die we al hebben staan. Als dat geen vragen oproeptAl houdt manlief gewoon stug vol dat het zijn droomauto van dit moment is. En iedereen die hem een beetje kent (autogek en zo), gelooft het volgens mij ook gewoon
Zoe, het kan een volledige miskraam zijn omdat het nog zo pril was. Ik hou gewoon even mn hcg in de gaten.![]()
Spannend Cygne, zou graag iets voor je doen![]()
Hier heeft een collega net verteld dat ze zwanger is. En terwijl iedereen vrolijk doet en grappen maakt, zit ik te janken op de wc. Is het al 5 uur?![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier heeft een collega net verteld dat ze zwanger is. En terwijl iedereen vrolijk doet en grappen maakt, zit ik te janken op de wc. Is het al 5 uur?
Nog maar tien minuten!Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Jaaaa, huis kopah! Moet je doen! Raak je zwanger van! (Teruggerekend begon week 1 van mijn zwangerschap in dezelfde week als het tekenen van het koopcontract!)quote:Op donderdag 16 april 2015 11:39 schreef MaJo het volgende:
![]()
Klein probleempje als je nieuwbouw koopt: oplevering van zowel kind als huis staan gepland in oktober...Dus jouw idee om bestaande bouw te kopen is een veel beter plan!
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat de vervolgstappen gaan zijn! En gelukkig ben je niet beledigd door mijn onwetendheidquote:Op donderdag 16 april 2015 15:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Niet per se als iets tofs, maar ook niet zorgwekkend of als een reden voor verminderde vruchtbaarheid in mijn geval. Ik heb er zelf nav de echo nog niet onderzoek naar gedaan of me er over ingelezen en ook nog niet alle onderstaande reacties goed en uitgebreid gelezen, maar ik zie dat er een hoop vrouwen met ervaring zijn. Dat vind ik een prettig idee![]()
Aanstaande woensdag heb ik weer een afspraak met de huisarts om de uitslag te bespreken en vervolgstappen te gaan zetten.Bruin bloed is oud bloed toch? Dat zou een goed teken kunnen zijn?quote:Op donderdag 16 april 2015 16:03 schreef Cygne het volgende:
Wat een fijne afleiding MaJo. Hier is t bloed overgegaan in bruin.Dat lijkt me echt de rotste UD die er isquote:Op donderdag 16 april 2015 16:10 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Is dat een goed teken of juist niet?
[..]
Wel fijn dat er nu wat schot in komt en dat je wat meer weet. Hopelijk helpt het je snel naar je 2 strepen!
[..]
Oeh tof, huis kopen!
Hier een thuiswerkdag, maar weinig motivatie... En kon het toch niet laten om ff te kijken wat een voorlopige UD zou zijn als het deze ronde raak is. 31 december![]()
![]()
Overmorgen gaan we onze nieuwe tweedehands auto ophalen. We ruilen een oude gare driedeurs bak in voor een degelijke vijfdeurs wagen. Naast de volwaardige gezinswagen die we al hebben staan. Als dat geen vragen oproeptAl houdt manlief gewoon stug vol dat het zijn droomauto van dit moment is. En iedereen die hem een beetje kent (autogek en zo), gelooft het volgens mij ook gewoon
![]()
Wij zijn twee jaar geleden van een MG (cabrio) naar een Citroen C5 gegaan. Daar werden uiteraard ook veel opmerkingen over gemaaktOh meis wat lijkt me dat rotquote:Op donderdag 16 april 2015 16:26 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Hier heeft een collega net verteld dat ze zwanger is. En terwijl iedereen vrolijk doet en grappen maakt, zit ik te janken op de wc. Is het al 5 uur?Ik kan me dat zo goed voorstellen! Ik weet dat mijn collega ook net bezig is, zou het echt heel lastig vinden als het bij haar dan wel snel raak is, al gun ik haar dat natuurlijk ontzettend! Vanavond lekker jezelf verwennen met iets lekkers?
Ha dat zou een mooie incentive zijn danquote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Jaaaa, huis kopah! Moet je doen! Raak je zwanger van! (Teruggerekend begon week 1 van mijn zwangerschap in dezelfde week als het tekenen van het koopcontract!)![]()
Klein probleempje als je nieuwbouw koopt: oplevering van zowel kind als huis staan gepland in oktober...Dus jouw idee om bestaande bouw te kopen is een veel beter plan!
Dat probleem hebben we inderdaad niet want we wonen er gewoon al, dat wordt de meest relaxte huizenkoop ooit
We willen wel wat dingen gaan verbouwen trouwens
Maar eerst het hypotheekgesprek maar eens afwachten, we hebben nogal een flinke studieschuld allebei namelijk
Hmm tja, nu weet ik ook niet meer wat ik denken moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderste was met praktisch doorzichtige urine.![]()
quote:Op donderdag 16 april 2015 18:43 schreef Cygne het volgende:
Hmm tja, nu weet ik ook niet meer wat ik denken moet.misschien toch eens de vk bellen? Wie weet gaat het gewoon wel goed en is dit nog oud bloed! Vanaf wanneer zou je een echo kunnen maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderste was met praktisch doorzichtige urine.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Denk dat ik er volgende week toch n belletje aan ga wagen idd.
Als t dus inderdaad geen miskraam is zou ik nu tegen de 6 weken moeten zijn. Maar ik ben zo bang dat ik mezelf valse hoop aan t geven ben.![]()
Besteld.![]()
Op de foto zie je t niet zo duidelijk. Maar in t echt zie ik ze duidelijk donkerder worden. Ook even n mail naar vk met uitleg van situatie en dat ik niet goed weet wat ik er mee moet.![]()
Ik had precies hetzelfde probleem...quote:Op donderdag 16 april 2015 17:00 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Jaaaa, huis kopah! Moet je doen! Raak je zwanger van! (Teruggerekend begon week 1 van mijn zwangerschap in dezelfde week als het tekenen van het koopcontract!)![]()
Alleen werd ons huis nogal onverwacht 3 maanden eerder opgeleverd
Oh en Majo, je hoeft studieschuld niet op te geven bij een hypotheekgesprek. Staat alleen bij duo geregistreerd. Anders hadden wij ook een probleem gehad![]()
![]()
Dat laatste snap ik ook heel goed! Maar zou ook weer niet alle hoop opgeven gezien die testen wel steeds positief blijven. Ik hoop het zo voor jequote:Op donderdag 16 april 2015 19:09 schreef Cygne het volgende:
Denk dat ik er volgende week toch n belletje aan ga wagen idd.
Als t dus inderdaad geen miskraam is zou ik nu tegen de 6 weken moeten zijn. Maar ik ben zo bang dat ik mezelf valse hoop aan t geven ben.Ik ben er inmiddels achter dat we het wel moeten verzwijgen (danwel gedeeltelijk)quote:Op donderdag 16 april 2015 20:52 schreef Loj het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde probleem...
Alleen werd ons huis nogal onverwacht 3 maanden eerder opgeleverd
Oh en Majo, je hoeft studieschuld niet op te geven bij een hypotheekgesprek. Staat alleen bij duo geregistreerd. Anders hadden wij ook een probleem gehadAls we het noemen kunnen we gewoon geen hypotheek krijgen namelijk
waarom wel?quote:
Cygne, hoe rot ook, die testen zeggen op dit moment niks. Na mijn tweede miskraam heb ik tot 35 dagen later positief getest. De tests werden niet lichter. Het enige wat echt zekerheid geeft in zo'n situatie is een echo. Ik zou sowieso even overleggen met je verloskundige. Succes
disclaimer![]()
Je hebt gelijk SQ. Na mijn vorige 3 miskramen (wat klinkt dat dramatisch.quote:Op donderdag 16 april 2015 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom wel?
Cygne, hoe rot ook, die testen zeggen op dit moment niks. Na mijn tweede miskraam heb ik tot 35 dagen later positief getest. De tests werden niet lichter. Het enige wat echt zekerheid geeft in zo'n situatie is een echo. Ik zou sowieso even overleggen met je verloskundige. Succes), was de test negatief zodra de bloeding afnam. Maar geen geval is hetzelfde natuurlijk.
De hoeveelheid bloed is nou ook niet echt dramatisch, minder dan een menstruatie. Maar dat was bij de vorige miskramen (de tweede niet, maar toen was ik al 12 weken en had ik een curettage) dus dat zegt ook allemaal zo lekker weinig. Afijn, we zien wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even inbreken .. sorryquote:Op donderdag 16 april 2015 20:52 schreef Loj het volgende:
[..]
Oh en Majo, je hoeft studieschuld niet op te geven bij een hypotheekgesprek. Staat alleen bij duo geregistreerd. Anders hadden wij ook een probleem gehad![]()
Ik weet de exacte regelgeving niet en of het b.v. wel/niet met NHG te maken heeft.
Maar ik heb mij laten vertellen dat het je flink in de problemen kan brengen als je het verzwijgt en je krijgt problemen.
Ik heb ook gehoord dat sommige verstrekkers een verklaring van DUO willen hebben tegenwoordig.
Klok-klepel verhaal. Maar misschien wel even het uitzoeken waard.![]()
Vroege echo's zijn ze niet zo scheutig mee omdat het hartje vaak nog niet zichtbaar is terwijl dat nog niks zegt over wel/niet nog zwanger zijn.
Ik had zelf bij Boaz een echo met 6+3 ofzo en ik had gewoon strontmazzel dat zijn hartje al zichtbaar was.
Dus ik weet niet of het nu al voor minder zorgen zou zorgen of juist meer. Maar wachten duurt zooo verrekte lang![]()
Ik blijf nog steeds uitgaan van het positieve Cygne![]()
![]()
Ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen twinkle, het is zoals het is. Is het goed, dan is dat fijn. Maar is het toch een miskraam, dan is dat ook zo. Volgende keer beter, of de keer daarna, of daarna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd me maar vast aan het feit dat mijn ouders uiteindelijk ook drie gezonde kinderen hebben gekregen. En dat ze bij klinische genetica zeggen dat bijna alle mensen met een soortgelijke translocatie uiteindelijk via de natuurlijke weg een of meerdere kinderen hebben kunnen krijgen.![]()
Wat lees ik een enorme kracht in jouw posts, Cygne. Kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar wat hou jij je goed sterk in deze situatie! En jouw (nuchtere) kijk helpt mij ook iets nuchterder te blijven.
Ik blijf voor je duimen. Het is je zo gegund!![]()
![]()
Cygne, ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt? Is een belletje naar de gynaecoloog die op de hoogte is van jouw situatie geen idee dan? Die wil waarschijnlijk wel op korte termijn een echo doen om te kijken hoe en wat, terwijl een verloskundige daar misschien terughoudender in kan zijn.
En een dikke knuffel, ik ben zo trots op de manier waarop jullie erin staan! Je houdt je koppie maar mooi boven water.
![]()
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Even inbreken .. sorry![]()
Ik weet de exacte regelgeving niet en of het b.v. wel/niet met NHG te maken heeft.
Maar ik heb mij laten vertellen dat het je flink in de problemen kan brengen als je het verzwijgt en je krijgt problemen.
Ik heb ook gehoord dat sommige verstrekkers een verklaring van DUO willen hebben tegenwoordig.
Klok-klepel verhaal. Maar misschien wel even het uitzoeken waard.Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen
Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
En eens met de rest wat betreft Cygne, je staat er super goed in denk ik. En ondertussen blijven we gewoon doorduimen voor je, die plakker komt er hoe dan ook![]()
als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenAan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen
Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
Ik heb wel een studieschuld maar enkel de basisbeurs die wordt kwijtgescholden wanneer de studie binnen 10jaar is afgerond. Waardoor de studieschuld geen invloed had op de hypotheek.![]()
Nog even eenvoor Cygne, vind het knap hoe je alles kunt relativeren en positief kunt blijven bekijken!
![]()
Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne, ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt? Is een belletje naar de gynaecoloog die op de hoogte is van jouw situatie geen idee dan? Die wil waarschijnlijk wel op korte termijn een echo doen om te kijken hoe en wat, terwijl een verloskundige daar misschien terughoudender in kan zijn.
En een dikke knuffel, ik ben zo trots op de manier waarop jullie erin staan! Je houdt je koppie maar mooi boven water.
VK is ook op de hoogte van de situatie. Translocatie, miskramen ed.![]()
Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebben Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 17-04-2015 12:37:23 ]![]()
Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte isquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.
VK is ook op de hoogte van de situatie. Translocatie, miskramen ed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.
Ik heb wel een studieschuld maar enkel de basisbeurs die wordt kwijtgescholden wanneer de studie binnen 10jaar is afgerond. Waardoor de studieschuld geen invloed had op de hypotheek.quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef Mineola het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:Weet je meiden, ik ben zo'n ontzettend n00b op dit gebied, ik wist niet eens dat NHG een keuze wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ik dacht dat je dit sowieso af moest sluiten. Dan kunnen we het in ons geval beter niet doen.
Wat de maandlasten betreft: we gaan het bedrijf van mijn ouders overnemen waardoor we over een aantal jaar zeker het dubbele gaan verdienen. Wat dat betreft ziet de toekomst er voor ons juist rooskleurig uit en kunnen we het tegen die tijd juist makkelijk betalen. Ook nu zouden we prima uitkomen, zelfs met maximale aflossing per maand
Geen sorry!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte is![]()
Ik twijfelde er zelf ook over en heb t aan geneticus gevraagd. In principe mag ik gewoon zelf kiezen wat ik wil. Wel is t zo dat ik met n goede echo met 12 weken t radboud moet bellen voor een vruchtwaterpunctie.![]()
Dikkequote:Op vrijdag 17 april 2015 08:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat lees ik een enorme kracht in jouw posts, Cygne. Kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar wat hou jij je goed sterk in deze situatie! En jouw (nuchtere) kijk helpt mij ook iets nuchterder te blijven.
Ik blijf voor je duimen. Het is je zo gegund!voor jou!
Láng verhaal in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf wel verwend met fijne spulletjes om mijn werkplek fijner te maken.![]()
![]()
Wat een periode heb je achter de rug Cygne en wat ben ik dan blij om te lezen dat je de knop hebt om kunnen zettenMijn duimen draaien voor een echte 100% plakker!
Ik moest wel grinniken om de trainchinees hahaha
Dat was zo leuk! Als ik dan een fout had gemaakt: "WONG!".
Ik heb met de vk afgesproken om zelf even mijn hcg in de gaten te houden en als de testen positief blijven staat er een echo gepland op 2 mei.![]()
Hahaha!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef Cygne het volgende:
Dat was zo leuk! Als ik dan een fout had gemaakt: "WONG!".
Ik heb met de vk afgesproken om zelf even mijn hcg in de gaten te houden en als de testen positief blijven staat er een echo gepland op 2 mei.
Ik had vandaag op m'n spreekuur ook een chinese vrouw, maar het was druk dus ik adviseerde haar om over een kwartiertje terug te komen. Toen had ik ook een binnenpretje, omdat de afhaalchinees ook altijd zegt; "kwaltieltje!" als je besteld en vraagt hoe lang het ongeveer duurt.
Voor je weer is het 2 mei! Maar laten we hopen dat je de echo niet nodig hebt voor een echte bevestiging
Dit zegt clearblue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Dit zegt clearblue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bank nam hier heen genoegen met het maandbedrag dat ze zien op mn rekening als maandelijkse agschrijving, ook niet met printje van de duosite met huidige schildbedrag. ze wilden echt een printje met de hele opbouw van de originele schuld.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenAan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen
wij hebbem wel NHG gedaan ondanks de kosten, ook vanwege lagere rente die eraan vast zit en wegens risico.
studieschuld van mijn vriend telt overigens niet mee want die betaalt nog niet af! maar we hebben lang niet de max geleend en daar zelf wel al rekening mee gehouden.
zomaar verzwijgen lukt echt niet zo makkelijk meer. je moet vaak een betaalrekening openen bij de bank waar je hypotheek loopt en dan zien ze dat er geld naar duo gaat (net als onderhandse leninhen van familie, waarsxhuwde onze adviseur ook voor).
/offtopicKwak![]()
Cygne
Ik heb echt mega veel bewondering voor je!
Even een dikke knuffel!
En ik blijf voor je duimen!Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Lieve cygne, ondanks de start ziet het er toch veelbelovend uit. Zou dit eindelijk de o zo welkome plakker zijn?![]()
![]()
Spannend Cygne, 2 mei is het zo! Heb je genoeg afleiding tot die tijd?
Even een vraagje tussendoor: je leest dat men adviseert om na een jaar proberen naar de huisarts te gaan, óf als je cyclus onregelmatig/langdurig is. Maar, wat is dan onregelmatig of lang? En hoe weet ik dat ik niet nog steeds 'ontpil'?
Als ik het vergelijk met sommige cycli hier, valt het allemaal wel mee. Maar maakt dat het dan normaal? Pffff, word soms zo onzeker van mezelf![]()
![]()
Ik heb genoeg afleiding gelukkig. Sta er eigenlijk ook niet heel er bij stil. Ik denk eigenlijk dat de situatie zoiets is zoals sq zei.![]()
![]()
Wij gebruiken de hypotheekrekening alleen voor de hypotheek. Salaris van mijn man wordt er op gestort en daarna gaat er een bepaald bedrag naar onze "normale" rekeningen waar de rest van de vaste lasten van betaalt worden. Hypotheekverstrekker heeft dus geen enkele inzage in de rest van onze afschrijvingen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
zomaar verzwijgen lukt echt niet zo makkelijk meer. je moet vaak een betaalrekening openen bij de bank waar je hypotheek loopt en dan zien ze dat er geld naar duo gaat (net als onderhandse leninhen van familie, waarsxhuwde onze adviseur ook voor).![]()
Cygne, mijn duimen draaien! Sterkte met afwachten. En besef me ook dat je er met alleen een goede echo ook nog niet bent![]()
![]()
Wij ook niet, want niet alle hypotheken worden door de klassieke banken verstrekt![]()
Maar het lukt je idd echt niet om schulden en leningen tegenwoordig te verzwijgen bij een hypotheekaanvraag, los van het feit of dat überhaupt een verstandig idee is bij het aangaan van een serieuze financiële overeenkomst als een hypotheek.
En nu weer tweede streepjes graag!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2015 20:10 schreef Kyara het volgende:
Cygne, mijn duimen draaien! Sterkte met afwachten. En besef me ook dat je er met alleen een goede echo ook nog niet bent![]()
Stapje voor stapje.![]()
Wel bizar, ik zie dat bij een kans van 1 op de 100, 200?? Nipt wordt aangeraden.
Bij ons is de kans op een chromosoomafwijking 1 op 10. Raar idee. Mijn moeder mocht een vwp tijdens haar zwangerschap van mij maar heeft ze afgewezen. 'Want de anderen waren ook gezond en n kindje met down is ook gewoon welkom'. Niet wetende dat ze een grote kans had op iets anders, bij ons alledrie trouwens.![]()
Spannend cygne!
Hoe zijn de testen van CB over het algemeen? nog nooit mee getest. Ik heb al de hele dag een vieze smaak in mn mond. Nooit zo erg en lang gehad.. en niks dat helptMorgen NOD maar voel de krampjes al op komen, rooie zee in zicht..
![]()
Gelukkig! Ben nog niet zo pro met alle testen :$ Hoop voor jou dat het nu maar wel mag doorzetten. Lijkt me echt heel frustrerend met zo'n verleden, maar deze test ziet er dan toch wel hoopvol uit! Ik ga ook duimen voor je.quote:Op vrijdag 17 april 2015 23:17 schreef Cygne het volgende:
Die zijn prima hoor, maar in feite kun je ook prima toe met die van kruidvat.![]()
Dankje aardappel.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat deze diagnose me wel helpt, het heeft een reden als het fout gaat. We hoeven dan niet zelf de keuze te maken als t kindje gehandicapt is.
Als we het niet hadden geweten en er was een kindje gekomen met een handicap hadden we er net zo goed van gehouden en voor gezorgd. Maar nu hebben we de keuze, voor het kindje zelf, maar ook voor ons. Al verwacht ik dat die keuze nog steeds heel moeilijk zal zijn als we ervoor komen te staan.![]()
Tjongejonge! het leek wel een eeuw te duren maar eindelijk mn eisprong weer een soort van gevonden...3dagen lang een zeer lichte streep en gisteravond (volgens mijn app DE dag) ineens weer helemaal blanco![]()
Krijg er de pest van![]()
![]()
Bedankt meiden voor de adviezen! We gaan in ieder geval maandag het gesprek open aan en dan zien we wel wat er gebeurt
Stroopwafel: als jij het gevoel hebt dat je naar de huisarts wil zou ik dat gewoon doen! Hoe zijn je cycli nu precies? Voor ontpillen staat geloof ik een half jaar, die fase zijn we inmiddels wel voorbij
Cygne wat ontzettend spannend! Ik blijf goede hoop houden dat dit een plakker isHoe voel je je verder, last van kwaaltjes? 2 mei duurt nog twee weekjes, dat is wel te overzien!
Deadly misschien maak je weinig LH aan? Sommige meiden hebben gewoon geen knalstreep. Dus dan heb je je ei gewoon gevonden!![]()
Ik ga echt nooit meer alcohol drinkengisteren drie wijntjes op en ik heb me toch een kater, niet leuk meer
Ik heb tot een paar maanden terug altijd duidelijk mijn eisprong kunnen 'meten' maar door al die rare fratsen ben ik van mijn schema af.
normaal had ik de hele maand een hele lichte streep en met mijn eisprong bijna even donker als de controle streep.. sinds dat erge menstrueren heb ik alleen nog maar een lichte streep met mijn eisprong en de rest vd maand blanco.
Het valt me de laatste weken zo zwaar... over 1,5maand ook nog beide zonder werkik heb niks meer onder controle en ik heb er gewoon zo vreselijk de pest in dat er gewoon werkelijk niks positiefs is wat het een beetje kan compenseren. . Soms denk ik er zelfs over om weer aan de pil te gaan gewoon om die zorgen niet meer te hebben! Hoef ik ook niet meer terug naar die trol van een gyn met dr gemekker zonder actie
![]()
![]()
Ah deadly, vervelend dat je je zo voeltik hoop dat het snel raak is!
Hier weer bloedverlies, voor de vijfde keer deze cyclus. Hopelijk zet het nu eindelijk een keer door
Frustrerend MaJo!![]()
Ik ben een keer n weekend vrij, komt mooi uit want zooo moe.![]()
Blij off topic gezever in spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He bah, Deadly! Hopelijk komt er snel iets positiefs op jullie pad en gaan jullie een heel zonnige toekomt tegemoet. Soms zit echt even niets mee.en een knuffel. Zou willen dat ik iets voor je kon doen.
Nou, MaJo, ik hoop het ook! Deze week heb een een afspraak staan, toch?
Hier gister weer een break down gehad. Zag het echt niet meer zitten.. En het stomme is: rationeel weet ik dat er niets aan de hand hoeft te zijn, maar toch ben ik 'emotioneel' helemaal kapot. En dan schaam ik me weer, omdat het nog helemaal niet zo lang is en omdat er mensen zijn die veel langer wachten/(andere) problemen hebben en die zie je toch ook niet elk half uur janken? Uiteindelijk wel een fijne dag gehad en ik voel me nu wel weer iets beter. Ben vooral zo klaar met het "er mee bezig zijn".
Positief nieuws: we gaan vanmiddag kijken voor een kittenwe willen al langer harig-gezinsuitbreiding en vanmorgen kwam het perfecte poesje langs op marktplaats. Dus vanmiddag even kijken of het er in het echt ook allemaal goed uit ziet enzo en als dat zo is hebben we over een paar weken een poes!
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt tof Cygne! Lijkt me super zo'n handige papaDie van mij heeft twee linkerhanden helaas
Stroopwafel ik snap dat heel goed hoor, had gisteren ook even zo'n dagjeIk denk dat de komst van een kitten een goeie is, dan heb je ook wat afleiding. En kittens zijn leuk
Ze zijn ook een goeie voorbereiding op kinderen, je krijgt te maken met een vaster ritme en ook hoe je ze opvoed. Zo merk ik dat ik minder streng ben dan vriend maar daardoor heeft Noa wel meer respect voor vriend dan voor mij. Goede les als we kinderen hebben
En kennen jullie de mop van MaJo die denkt dat ze ongesteld wordt en het dan toch niet wordt? Nou dat dus weer
Nog even wat kittenspam speciaal voor Stroopwafel van Noa 4 jaar geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op zondag 19 april 2015 12:49 schreef MaJo het volgende:
Nog even wat kittenspam speciaal voor Stroopwafel van Noa 4 jaar geleden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit mijn eieren niet (eindelijk!) uit mijn eierstokken rammelt, weet ik het ook niet meer.
![]()
![]()
![]()
Ze (?) lijkt ook op onze Fred (werknaam)![]()
![]()
![]()
Noa is een meisjequote:Op zondag 19 april 2015 13:22 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit mijn eieren niet (eindelijk!) uit mijn eierstokken rammelt, weet ik het ook niet meer.
![]()
![]()
![]()
Ze (?) lijkt ook op onze Fred (werknaam)![]()
En ook echt een meisje, ze kan echt een dramaqueen zijn
Ik heb gisteren een meme gemaakt omdat ze weer eens dramatisch deed
Oooooh kittens! En Majo.![]()
Hoewel ik duidelijk de genen van mijn vader heb geërfd, heb ik niet zn klustalent geërfd.![]()
![]()
Nooh kittens. En rooie kittens
![]()
![]()
Cygne, veelbelovende CB test. 2 mei is inderdaad niet lang wachten, dus ik ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen! En wat lief dat je vader dat heeft gedaan.
voor alle mentale breakdowns.
Hier pornoprammen en emo buien. Al twee dagen krampjes, maar geen bloed te zien. Soms denk ik: potver, als ik nu al aan het temperaturen was, kon ik een beetje inschatten hoe de test eruit komt te zien.
Maar ik ga niet testen![]()
![]()
Spannend Cupcake! Wanneer mag je van jezelf testen?
Ik heb ook weer gespannen tetten maar ik ga woensdag pas testen als ik naar de huisarts ga, trek me al lang niks meer aan van symptomen, heeft tot nu toe ook nooit wat gezegd
Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen! Ik ga ook woensdag testen denk ik. Sowieso eerst NOD afwachten, die is op dinsdag.quote:Op zondag 19 april 2015 16:08 schreef MaJo het volgende:
Spannend Cupcake! Wanneer mag je van jezelf testen?
Ik heb ook weer gespannen tetten maar ik ga woensdag pas testen als ik naar de huisarts ga, trek me al lang niks meer aan van symptomen, heeft tot nu toe ook nooit wat gezegd
Ja die klachten moet ik ook echt niet op letten, totaal geen touw aan vast te knopen. Morgenavond maar even heel hard sporten om mijn gedachten te verzetten.
![]()
Jaj kittens! Altijd leuk
Dat gevoel herken ik soms wel Deadly, van ga maar weer aan de anticonceptie want het wachten op is zooo slopend. En telkens weer ongesteld worden, bah, en emotioneel flexibel gedrag. Soms hoor ik mezelf dingen zeggen waarvan ik me tegelijkertijd afvraag, waarom zeg ik dit nou weer? Je raakt er zo gefrustreerd van.... Maar het blijft allemaal gewoon afwachten. En dat zullen we toch gewoon geduldig moeten ondergaan. Zucht.Warempel, een drempel.![]()
Nou, wij zijn verliefdFred is alleen een meisje, dus nu op zoek maar een meisjespoezennaam.
En dan de komende weken maar obsessief op internet struinen naar alles wat we nodig hebben. Tenminste iets van afleiding! Want dat gevoel van Deadly en Rotonde ken ik maar al te best![]()
![]()
Lieeef stroopwafel! Wij hebben nu ook sinds een weekje een kitten in huis en het is echt zó leuk! Het geeft mij ook echt zoveel afleiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Fien10 op 19-04-2015 17:27:57 ]![]()
Kan iemand deze n00b even uitleggen hoe ik een foto toevoeg![]()
Gelukt!
[ Bericht 48% gewijzigd door Fien10 op 19-04-2015 17:35:01 ]![]()
Kittenquote:Op zondag 19 april 2015 17:07 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Nou, wij zijn verliefdFred is alleen een meisje, dus nu op zoek maar een meisjespoezennaam.
En dan de komende weken maar obsessief op internet struinen naar alles wat we nodig hebben. Tenminste iets van afleiding! Want dat gevoel van Deadly en Rotonde ken ik maar al te bestHele goede afleiding!
Ik zit op dag 22 en had net een vleugje roze afscheidingEn heel de dag gespannen (en af en toe pijnlijke) borsten. Af en toe jeuken ze.
Word nu toch wel een beetje nerveus... Mijn cycli tot nu toe waren 27-24-26-25, dus zou wel vroeg zijn voormaar zou alsnog kunnen natuurlijk. Ff afwachten maar...
quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:22 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik heb tot een paar maanden terug altijd duidelijk mijn eisprong kunnen 'meten' maar door al die rare fratsen ben ik van mijn schema af.
normaal had ik de hele maand een hele lichte streep en met mijn eisprong bijna even donker als de controle streep.. sinds dat erge menstrueren heb ik alleen nog maar een lichte streep met mijn eisprong en de rest vd maand blanco.
Het valt me de laatste weken zo zwaar... over 1,5maand ook nog beide zonder werkik heb niks meer onder controle en ik heb er gewoon zo vreselijk de pest in dat er gewoon werkelijk niks positiefs is wat het een beetje kan compenseren. . Soms denk ik er zelfs over om weer aan de pil te gaan gewoon om die zorgen niet meer te hebben! Hoef ik ook niet meer terug naar die trol van een gyn met dr gemekker zonder actie
voor jou
Hoop dat er snel wat positiefs jouw kant op komt.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Spannend!!quote:Op zondag 19 april 2015 15:25 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Nooh kittens. En rooie kittens
![]()
![]()
Cygne, veelbelovende CB test. 2 mei is inderdaad niet lang wachten, dus ik ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen! En wat lief dat je vader dat heeft gedaan.
voor alle mentale breakdowns.
Hier pornoprammen en emo buien. Al twee dagen krampjes, maar geen bloed te zien. Soms denk ik: potver, als ik nu al aan het temperaturen was, kon ik een beetje inschatten hoe de test eruit komt te zien.
Maar ik ga niet testenHave you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Jouw kat ja? Wat een koppie!quote:Op zondag 19 april 2015 14:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noa is een meisjeEn ook echt een meisje, ze kan echt een dramaqueen zijn
Ik heb gisteren een meme gemaakt omdat ze weer eens dramatisch deed
[ afbeelding ]
Ik ben ook benieuwd naar de huisarts! Ik hoop dat ze me doorstuurt maar dat verwacht ik welquote:Op zondag 19 april 2015 16:15 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen! Ik ga ook woensdag testen denk ik. Sowieso eerst NOD afwachten, die is op dinsdag.
Ja die klachten moet ik ook echt niet op letten, totaal geen touw aan vast te knopen. Morgenavond maar even heel hard sporten om mijn gedachten te verzetten.
Dan gaan we samen testen woensdag, wie weet wat daar uitkomt
quote:Op zondag 19 april 2015 17:13 schreef Fien10 het volgende:
Lieeef stroopwafel! Wij hebben nu ook sinds een weekje een kitten in huis en het is echt zó leuk! Het geeft mij ook echt zoveel afleiding.Noh superschattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet hij/zij?
Yup, meet Noaquote:Meestal is ze een schatje maar af en toe is ze uit het niets feisty. Dus toen heb ik een foto van haar gemaakt met dit als resultaat
Maar het grootste deel van de dag ligt ze lekker op mijn boezem te kroelen
Spannend MaJo, zij heet... Hoe ik hier heet.![]()
Noa is ook lief!
Voor Zoë ook spannend.
Hier inmiddels op dag 26, ik ben benieuwd of de clomid aangeslagen is en ik een eisprong heb gehad. Ik heb er geen op kunnen sporen met ovulatie testen namelijk. Maar sinds vrijdag zijn de ovulatie testen ineens wel heel donker. Ik dacht vrijdag laat ik nog eens een testje doen, want ik was ervan in de veronderstelling dat ik op dag 18 van m'n cyclus zat (zoveel afleiding geeft een kitten dus). En toen een best donkere streep, gisteren ook. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Ik voel me ook absoluut niet zwanger ofzo, maar ik hoorde wel eens dat positieve ovulatietesten ook kunnen komen door een eventuele zwangerschap. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden zal ik nog eens testen, dan zou ik op dag 30 zitten.![]()
Leuke naam voor een poesquote:Op zondag 19 april 2015 17:48 schreef Fien10 het volgende:
Spannend MaJo, zij heet... Hoe ik hier heet.![]()
Noa is ook lief!
Voor Zoë ook spannend.
Hier inmiddels op dag 26, ik ben benieuwd of de clomid aangeslagen is en ik een eisprong heb gehad. Ik heb er geen op kunnen sporen met ovulatie testen namelijk. Maar sinds vrijdag zijn de ovulatie testen ineens wel heel donker. Ik dacht vrijdag laat ik nog eens een testje doen, want ik was ervan in de veronderstelling dat ik op dag 18 van m'n cyclus zat (zoveel afleiding geeft een kitten dus). En toen een best donkere streep, gisteren ook. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Ik voel me ook absoluut niet zwanger ofzo, maar ik hoorde wel eens dat positieve ovulatietesten ook kunnen komen door een eventuele zwangerschap. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben geworden zal ik nog eens testen, dan zou ik op dag 30 zitten.Had je die naam al langer in je hoofd omdat het ook al je username is?
Zou het niet kunnen dat je nu je eisprong hebt en je cyclus dus rond de 40 dagen is? Ik zou in ieder geval met een donkere teststreep nu aan de slag gaanOf kan het met clomid niet dat je cyclus dan zo lang is? Spannend in ieder geval!
Dankje, ja had ik al heel lang in m'n hoofd inderdaad.
Ja dat zou ook kunnen, we hebben in iedergeval geklust vrijdag. En vandaag maar weer denk ik. Het is wel de bedoeling met clomid dat je cyclus korter dan 34 dagen is. Maar liever het zekere voor het onzekere. Ben ook echt benieuwd bij jou woensdag!![]()
Hophop aan de hupshups jijquote:Op zondag 19 april 2015 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
even een quicky... Als je temp omhoog gaat dan heb je toch een eisprong? Op zeker enzo?
.
S. 2014
J. 2016![]()
Bij mij was het eitje dan al gesprongen. Dag na de eisprong ging mijn temp 0,3-0,5 omhoog en dagen erna bleef het wat stijgen.
Waren mijn testen nog optijd?![]()
![]()
Als ie een paar dagen achter elkaar hoog blijft heb je waarschijnlijk je eisprong gehad jaquote:Op zondag 19 april 2015 23:29 schreef Hilzillah het volgende:
even een quicky... Als je temp omhoog gaat dan heb je toch een eisprong? Op zeker enzo?
. Temp. stijgt meestal de dag na je eisprong.
![]()
Temperatuur is overigens alleen betrouwbaar wanneer gemeten direct na het wakker worden na minstens 4 uur ononderbroken slaap.
Daarom temp ik nu niet, die 4 uur ononderbroken slaap haal ik vrijwel nooit.
![]()
Zaterdag ochtend was hij hoger, vanmorgen was hij hoger. Dus vrijdag eitje gesprongen. Goed gebruik van gemaakt![]()
Ging mij erom dat als je temp stijgt je ook op zeker een ei hebt.
Mijn 'de gyn heeft met de curettage iets stuk gemaakt' gevoel kon ik maar niet loslaten![]()
![]()
Yes, die waren gelijk de dag erna binnen. Ook vrijdag gebruikt. Samen met een Action test. Maar op alle twee de testen vrijwel geen zichtbare streep. Controle streep op staafje test was heul heul licht. Op Action test wel wat donkerder. Ik weet niet wat dat is, ik en ovu testenquote:Op zondag 19 april 2015 23:32 schreef coccinelle het volgende:
Bij mij was het eitje dan al gesprongen. Dag na de eisprong ging mijn temp 0,3-0,5 omhoog en dagen erna bleef het wat stijgen.
Waren mijn testen nog optijd?![]()
![]()
3 dagen na ei... Maar temperatuur gaat weer naar beneden. Dus dan kan ik er geloof ik wel vanuit gaan dan het weer mislukt is deze ronde.![]()
![]()
Hil, wanneer ben je begonnen met de ovulatietesten? Want je LH piek meet je 24 tot 48 uur voor je eisprong. Dat zou dus dinsdag, woensdag of donderdag vorige week moeten zijn. Maar temperaturen is sowieso meer betrouwbaar.
Je temperatuur gaat pas vlak voor je menstruatie omlaag, hooguit een paar dagen. Te vroeg om te zeggen dat het mislukt is. Een dipje in je temperatuur is normaal. Misschien is het morgen weer wat hoger. Als het maar boven je laagste temp zit.
Voorbeeld van een chart waarbij geen conceptie heeft plaatsgevonden:
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik zal er wat printscreentjes in knallen...
Temp lijstje:
Vr. 10 - 36.59
Za. 11 - 36.51
Zo. 12 - niet omdat vrijgezellenfeestkater
Ma. 13 - 36.50
Di. 14 - 36.59
Wo. 15 - 36.46
Do. 16 - 36.65
Vr. 17 - 36.63
Za. 18 - 37.34
Zo. 19 - 37.02
Ma. 20 - 36.50
(ja, batsen op afroep)
![]()
Ik ben heul niet zwanger hoor Cupcake
Verre van dat. Ik denk dat de temp piek door een tijdelijke snotkop komt en niet door een ei![]()
Nee, maar je hebt wel goed gemikt! Dus ik hoop dat operatie 'kidnap het ei' succesvol wordt afgerond!quote:Op maandag 20 april 2015 09:48 schreef Hilzillah het volgende:
Ik ben heul niet zwanger hoor Cupcake
Verre van dat. Ik denk dat de temp piek door een tijdelijke snotkop komt en niet door een ei![]()
![]()
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 20 april 2015 10:08 schreef Hilzillah het volgende:
Oh zoZaadjes zijn op lassocursus geweest dus wie weet
![]()
Ik hoop dat het je eisprong was en dat het raak is deze rondeEn batsen op afroep, herkenbaar
Ik ben trouwens gisteren begonnen in "Het Nieuwe Zwanger Worden", het eerste hoofdstuk was al interessant! Hier een aantal feitjes die voor mij nieuw waren:
- Er wordt altijd onterecht dramatisch gedaan over zwanger worden op latere leeftijd. Uit onderzoek blijkt dat er weliswaar een iets kleinere kans is om boven de 35 zwanger te worden maar dit verschil is veel kleiner dan altijd gedacht. Iets van 82% van de stellen tussen de 21 en 35 is binnen een jaar zwanger. Boven de 35 is dat iets van 76% van de stellen. Niet zo heel schokkend dus (bij interesse zal ik het precieze cijfer erbij pakken).
- Bij zwanger worden is niet alleen goede voeding belangrijk maar ook een gezonde geest. Juist door die horrorverhalen van moeilijk zwanger worden boven de 35 gaan vrouwen juist vaak doemdenken en dat werkt niet mee met zwanger worden. Probeer er dus zo open mogelijk in te staan.
- Foliumzuur wordt zowat verplicht om te slikken terwijl je deze zuren ook uit voeding kunt krijgen, zoals uit groene groenten als spinazie, sla en broccoli. Sommige vrouwen zijn overgevoelig voor de tabletten en worden er juist misselijk van.
Dat laatste punt vond ik wel interessant, je hoort eigenlijk nooit wat over de keerzijden van foliumzuur. Ik ben ook erg vaak misselijk de laatste maanden, wie weet houdt dit verband met elkaar
Majo..![]()
Ik had dat even nodig geloof ik..![]()
Vooral over 35+ .. misschien toch maar eens dat boek kopen..![]()
Hier nu trouwens in de wachtweken, maar lekker op vakantie ( Zonder lief) zouden ze alcohol-vrije cosmopolitans hebben in NYC?
ik heb deze keer niet echt een flinke ovulatie streep gezien, maar denk dat dat kwam Door minder geconcentreerde urine..
Wel ook gebatst op bestelling..
Nu ja. . We zien wel..
En hilz.. fijne app hè womanlog log?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Hee wat interessant! Zeker dat laatste over foliumzuur inderdaadquote:Op maandag 20 april 2015 11:46 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens gisteren begonnen in "Het Nieuwe Zwanger Worden", het eerste hoofdstuk was al interessant! Hier een aantal feitjes die voor mij nieuw waren:
- Er wordt altijd onterecht dramatisch gedaan over zwanger worden op latere leeftijd. Uit onderzoek blijkt dat er weliswaar een iets kleinere kans is om boven de 35 zwanger te worden maar dit verschil is veel kleiner dan altijd gedacht. Iets van 82% van de stellen tussen de 21 en 35 is binnen een jaar zwanger. Boven de 35 is dat iets van 76% van de stellen. Niet zo heel schokkend dus (bij interesse zal ik het precieze cijfer erbij pakken).
- Bij zwanger worden is niet alleen goede voeding belangrijk maar ook een gezonde geest. Juist door die horrorverhalen van moeilijk zwanger worden boven de 35 gaan vrouwen juist vaak doemdenken en dat werkt niet mee met zwanger worden. Probeer er dus zo open mogelijk in te staan.
- Foliumzuur wordt zowat verplicht om te slikken terwijl je deze zuren ook uit voeding kunt krijgen, zoals uit groene groenten als spinazie, sla en broccoli. Sommige vrouwen zijn overgevoelig voor de tabletten en worden er juist misselijk van.
Dat laatste punt vond ik wel interessant, je hoort eigenlijk nooit wat over de keerzijden van foliumzuur. Ik ben ook erg vaak misselijk de laatste maanden, wie weet houdt dit verband met elkaarAangezien de eerste twee nog lang niet voor mij gelden
Hahaha. Eens even googlen dat boek.
Ik moest ook aan jou denken toen ik dit allemaal las, ik weet dat jij er ook wel mee "zit". Ik vond het wel een hele geruststelling, ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik wel heel laat begonnen ben (word bijna 33). Maar dat komt dus meer door wat ik om me heen hoor dan dat ik me echt oud voel.quote:Op maandag 20 april 2015 13:56 schreef Barreltje het volgende:
Majo..![]()
Ik had dat even nodig geloof ik..![]()
Vooral over 35+ .. misschien toch maar eens dat boek kopen..![]()
Hier nu trouwens in de wachtweken, maar lekker op vakantie ( Zonder lief) zouden ze alcohol-vrije cosmopolitans hebben in NYC?
ik heb deze keer niet echt een flinke ovulatie streep gezien, maar denk dat dat kwam Door minder geconcentreerde urine..
Wel ook gebatst op bestelling..
Nu ja. . We zien wel..
En hilz.. fijne app hè womanlog log?Ik vond het ook interessant!quote:Op maandag 20 april 2015 13:58 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Hee wat interessant! Zeker dat laatste over foliumzuur inderdaadAangezien de eerste twee nog lang niet voor mij gelden
Hahaha. Eens even googlen dat boek.
Ik zal de komende tijd wel wat dingen blijven noemen hier als jullie dat leuk vinden
MaJo de Encyclopedie!quote:Op maandag 20 april 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken toen ik dit allemaal las, ik weet dat jij er ook wel mee "zit". Ik vond het wel een hele geruststelling, ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik wel heel laat begonnen ben (word bijna 33). Maar dat komt dus meer door wat ik om me heen hoor dan dat ik me echt oud voel.
[..]
Ik vond het ook interessant!
Ik zal de komende tijd wel wat dingen blijven noemen hier als jullie dat leuk vinden
Ja leuk!quote:Op maandag 20 april 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest ook aan jou denken toen ik dit allemaal las, ik weet dat jij er ook wel mee "zit". Ik vond het wel een hele geruststelling, ik krijg ook steeds meer het gevoel dat ik wel heel laat begonnen ben (word bijna 33). Maar dat komt dus meer door wat ik om me heen hoor dan dat ik me echt oud voel.
[..]
Ik zal de komende tijd wel wat dingen blijven noemen hier als jullie dat leuk vinden![]()
#voorlichtingvanmajo![]()
Lasso --> eitje vangen.quote:Op maandag 20 april 2015 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee?![]()
Ik hoop dat het je eisprong was en dat het raak is deze rondeEn batsen op afroep, herkenbaar
![]()
![]()
Leuk! Cursus streepjespiesen van MaJo!quote:Op maandag 20 april 2015 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
een van de redenen waarom lurken bij z&g zo leerzaam is, is Mignonne die overal verstand van heeft.Zie zelf door de bomen het bos niet meer...
![]()
Ik hoop dat de lasso goed gemikt heeft Hilz!
Hier op dag 27, nog niets te merken. Alleen misselijk vanochtend in de auto, maar dat komt denk ik meer omdat ik gewoon helemaal niet lekker ben. Keelpijn enzo, blehhh
Nu voor pampus op de bank met poezel op schoot.![]()
![]()
Wie kan ik gelukkig maken met ovulatietesten. Vijf van de action en denk nog rond de dertig staafjes van Amazon. Ik stuur ze met alle liefde op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kapitein![]()
![]()
Het gekke is dat ik gisteren opeens een sterk gevoel kreeg dat je zwanger was
Gefeliciteerd meid, eindelijk weer iemand van mijn lichting
![]()
En ik zal de komende tijd feitjes blijven spammen aangezien er interesse is voor een encyclopeMaJo![]()
KapiteinCupcake! Wow wat een mooie streep!!![]()
Dit topic was wel weer toe aan streepjes!!Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Gefeliciteerd Kapitein!!!![]()
![]()
Ja doen! Ik vond ze ook leuk om te lezenquote:Op maandag 20 april 2015 20:24 schreef MaJo het volgende:
Kapitein![]()
![]()
Het gekke is dat ik gisteren opeens een sterk gevoel kreeg dat je zwanger was
Gefeliciteerd meid, eindelijk weer iemand van mijn lichting
![]()
En ik zal de komende tijd feitjes blijven spammen aangezien er interesse is voor een encyclopeMaJo![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 20:13 schreef KapiteinCupcake het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Ben je sinds 2013 bezig dan, ik dacht recenter? Geen idee eigenlijk, de meesten zijn inmiddels wel doorgeschoven denk ikquote:Op maandag 20 april 2015 20:42 schreef deadly_kiss het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leden uit 2013?
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 20 april 2015 21:16 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ja doen! Ik vond ze ook leuk om te lezenMorgen hoofdstuk 2
Nopes!2e kerstdag 2013... dus bijna 1,5 jaar hierquote:Op maandag 20 april 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben je sinds 2013 bezig dan, ik dacht recenter? Geen idee eigenlijk, de meesten zijn inmiddels wel doorgeschoven denk ikmaar ik ben hier pas actief met reageren sinds augustus 2014
![]()
Is er eigenlijk een reden waarom je niet in de op staat? Zonder die op zouden mijn posts hier nog meer ego/dagboek wordenquote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nopes!2e kerstdag 2013... dus bijna 1,5 jaar hiermaar ik ben hier pas actief met reageren sinds augustus 2014
![]()
Volgens mij ben je inderdaad de enige uit 2013. Maar aangezien dat niet in de op staat, kan ik dat niet met zekerheid zeggen![]()
![]()
quote:Op maandag 20 april 2015 21:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is goed om te horenMorgen hoofdstuk 2
Heb ik wat te lezen in afwachting van![]()
Sinds gistermiddag wat roze afscheiding bij vegen en vanochtend 1 druppel rood, rest van de dag weer wat roze. En heel de dag door af en toe wat krampen. Nu wachten tot het echt start![]()
Wel vroeg deze keer, dag 23.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Gefeliciteerd KapiteinCupcake![]()
EncyclopeMaJo fijn van die info, was foliumzuur vergeten vandaag, maar heb wel broccoli gegeten![]()
Fien ik ben benieuwd!
Deadly_kiss, jeetje ook al lang bezig![]()
![]()
Toevallig, op de dag af op dezelfde datum! Of het was hier 1e kerstdag, zou m'n post even terug moeten zoeken daarvoor..quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nopes!2e kerstdag 2013... dus bijna 1,5 jaar hiermaar ik ben hier pas actief met reageren sinds augustus 2014
![]()
Hier sinds juli 2013.quote:Op maandag 20 april 2015 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
![]()
En KapiteinCupcake!![]()
![]()
Kaptein gefeliciteerd!!
Ein-de-lijk weer!!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Nachtbraker hier hoor maar.. Ik weet dat tests positief kunnen blijven na n miskraam en ook niet lichter worden soms. Maar kan dit ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het KAN laat je zelf zien..
De vraag is of je dit kan zien bij een miskraam, toch?
Je weet het as zeker bij een echo.. Ik heb even gemist of je dat al gedaan hebt?!?
Verder duim ik nog steeds voor je!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Cupcake! Wat goed, gefeliciteerd!!en nu snel t tweestreepjesstokje doorgeven aan de volgende
Cygne... Ik heb er geen zinnig woord over te zeggen dus dan maar
En majo, met dat boek over gezond lichaam en geest.... Ik heb juist gelezen dat stress weinig invloed heeft op zwanger worden? Mijn werk is eigenlijk alleen maar stress en frustratie dus dan zou t nooit gaan lukken...
Cygne ik breek even in. Heb je de optie bedacht dat er 2 eitjes waren? Waarbij t eitje met de translocatie is afgestoten en die zonder nu verder groeit? Hoor je meer.
bedacht dit ivm mijn zusje die vaak meerdere rijpe eitjes heeft ( zelf helft van 2 eiige tweeling)I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2015 04:29 schreef Barreltje het volgende:
Dat het KAN laat je zelf zien..
De vraag is of je dit kan zien bij een miskraam, toch?
Je weet het as zeker bij een echo.. Ik heb even gemist of je dat al gedaan hebt?!?
Verder duim ik nog steeds voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Adnap, zou kunnen. Mijn oma heeft een tweeling gehad, wel beiden voldragen waarvan een vermoedelijk een ongebalanceerde translocatie had. Oma heeft twee van zulke kindjes voldragen. Allebei direct na geboorte overleden. Dat vind ik eigenlijk t engst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Cygne op 21-04-2015 05:45:01 ]![]()
Wat mij betreft hoef je daar echt geen sorry voor te zeggen, hoor! Volgens mij zijn we hier allemaal erg bewust van het feit dat het nu eenmaal niet bij iedereen vanzelfsprekend is dat er een gezond kindje komt of dat het soms wat langer duurt. Of is dat niet wat je familie zo confronterend vind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: