Ik hoop dat het bij jou een innesteling betekentquote:Op donderdag 9 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook al n dag of 4 vegen. Kan n innestelingsbloeding zijn of weer n vroege miskraam. We zien t wel.
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:13 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe is het met de rest dan? Het is zo rustig hier
Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hier
Hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt of anders toch nog streepjes piest! Zo lang in onzekerheid lijkt me echt zo klote...
'S ochtends en 's avonds goed reinigen (niet met lotion op een watje, maar liefst met facewash en vooral met water. En een goede creme zoeken. Ik zweer bij Hannah, maar dat is een vrij prijzigquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
Die puistjes heb ik ook heel erg sinds ik geen pil meer gebruik! Geen idee wat ik kan doen om het te verminderen...
Maar is voor jou ook spannend nog dan Rotonde! Geen bloed dus misschien nog hoop...
Dit heb ik ook altijd.. behalve de laatste paar maanden sinds ik zo hevig menstrueer.. lijkt wel grote schoonmaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Sara82 het volgende:
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!
Ik ben er nog hoor! Maar ik merk dat ik er wat minder mee bezig ben dan voorheen. Dus ik post hier ook wat minder. We klussen nog altijd en mijn cyclus is niet helemaal regelmatig maar het gaat z'n gangetje. Nog altijd geen behoefte om aan ovulatietesten te beginnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:10 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden! Ik ga nu zeker naar de huisarts want dit klopt allemaal gewoon niet.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hebben Mazou en Felinecat ooit nog gepost? Hun NOD's staan nog in februari namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |