SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fien10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FelinecatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MazouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RonderotondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Bloes![]()
![]()
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Spelletjes)meet 18 april 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
Stroopwafelmeisje
Majo
Misschien
Joycie88
KapiteinCupcake
[ Bericht 1% gewijzigd door MaJo op 12-04-2015 21:42:56 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Voor veranderingen in de OP stuur me even een berichtje of quote me hier
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Nog even mijn vraag in de herhaling:quote:Op woensdag 8 april 2015 22:01 schreef MaJo het volgende:
Even een vraagje voor de teunisbloemolie/tarwekiemolie slikkers. Ik weet dat je tot de eisprong teunisbloemolie moet slikken en daarna over moet gaan op tarwekiemolie maar kun je tarwekiemolie niet altijd blijven slikken? Aangezien dit ook goed is voor je hart e.d.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
MaJo, ik heb begrepen dat je die inderdaad gewoon de hele cyclus kunt blijven slikken. Maar, er gingen ook geruchten op zwangerschapspagina (niet de meest betrouwbare bron) dat het je cyclus (nog meer) in de war kon gooien. Ik ben er dus mee gestopt toen ik opeens op dag 34 nog geen eisprong had gehad (waar ik de rondes ervoor rond de 33e dag al ongesteld was).
Balen van het bloed![]()
![]()
Majo![]()
Wanneer het bloeden echt doorzet idd aan de teunisbloemolie, en even een belletje naar je huisarts! Tarwekiemolie heb ik nooit gebruikt dus daar weet ik het fijne niet van...
En vertroetel jezelf maar een beetje nu.. Jouw lijf kan jou echt goed in de maling nemen zeg..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Durf voorzichtig te zeggen m'n eisprong gevonden te hebben... temperatuur vanmorgen 36.5 zo hoog is ie nog niet geweest...
Wel heel spannend te bedenken dat ik dan voor het eerst zeker weet op het juiste moment geklust te hebben. Laat die dubbele strepen maar komen!![]()
Ik heb steeds tarwekiemolie geslikt, teunisbloem alleen van ongesteld tot eisprong. Mijn cyclus werd er een stuk regelmatiger van 28-32 dagen ipv 28-we zien wel wanneer, kan ook 80 worden)
Daarnaast ook goud geslikt, visolie, vitamine d en foliumzuur voor je weet maar nooitEn dus die preseed, maar goed daar vroeg je niet naar
![]()
![]()
Och Majo.. Wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu. Hoe lang heeft deze cyclus nu geduurd?
Ik denk dat je het beste kan beginnen met teunisbloemolie als je precies weet wanneer je eisprong is. Dat is nog wel lastig te peilen bij jou, toch? Begin anders inderdaad met tarwekiemolie, dat kan je blijven slikken, ook tijdens de zwangerschap!
En bestel een tube van die preseed! Ik ben ook echt reuze nieuwsgierig naar dat spul Bloesem! Ik ga volgende ronde ook preseed bestellen.
Jeeh Leonietje! Goeie timing dus, mooi dat jullie zijn blijven doorklussen!![]()
Nou meiden, het blijft nog even spannend want helemaal geen bloedverlies meer. Gisteren nog even met elkaar geklust dus had verwacht dat de sluizen wel open zouden gaan maar helemaal niets![]()
Ik zit nu op dag 72. Tarwekiemolie gebruik ik inmiddels al een paar weken. Teunisbloem wil ik mee starten als de menstruatie doorzet. En preseed ga ik ook maar eens aanschaffen denk ik
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpen![]()
![]()
Doen wij ook altijd zo.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:05 schreef Bloesem. het volgende:
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpen![]()
![]()
Cygne ik duim voor deze super baby. Ze kunnen in iedergeval niks zeggen over jullie vruchtbaarheidquote:
![]()
![]()
Nee das iig een plus.![]()
Mijn man en zijn zus zijn allebei eerste ronde raak-kindjes en de kindjes van schoonzus ook. Bij ons duurde t de eerste keer wat langer. "Dan ligt t aan jou, meid." Zei schoonpapa nog.![]()
![]()
In zijn idee liggen vruchtbaarheidsproblemen altijd bij de vrouw.![]()
![]()
Mijn vriend vond het idee maar helemaal niks dus als ik het aanschaf zal het bij ons ook eerder er zo aan toegaanquote:Op donderdag 9 april 2015 13:05 schreef Bloesem. het volgende:
Een tip: het moet officieel met zo'n superawkward applicator/inbrenghuls en dan een kwartier stilliggen, maar wij hebben gewoon heat of the moment in de tube geknepen en dat heeft prima geholpenDat idee (dat het altijd bij de vrouw ligt) is iets wat veel mensen denken. Ik had het er met vriendinnen afgelopen weekend over en die wisten helemaal niet dat afwijkingen ook bij de man vandaan kunnen komen. Niet hetzelfde als vruchtbaarheidsproblemen maar wel dat afwijkingen dus ook van de mannelijke lijn kunnen komen. Ik wist dat eerst eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 9 april 2015 14:10 schreef Cygne het volgende:
Nee das iig een plus.![]()
Mijn man en zijn zus zijn allebei eerste ronde raak-kindjes en de kindjes van schoonzus ook. Bij ons duurde t de eerste keer wat langer. "Dan ligt t aan jou, meid." Zei schoonpapa nog.![]()
![]()
In zijn idee liggen vruchtbaarheidsproblemen altijd bij de vrouw.
Preseed besteld, vriend moet er maar aan geloven
Mijn translocatie komt bij mijn vader vandaan dus, en vruchtbaarheidsproblemen spelen ook vaak bij mannen. Zo ongeveer 50/50 zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend vond het idee maar helemaal niks dus als ik het aanschaf zal het bij ons ook eerder er zo aan toegaan
[..]
Dat idee (dat het altijd bij de vrouw ligt) is iets wat veel mensen denken. Ik had het er met vriendinnen afgelopen weekend over en die wisten helemaal niet dat afwijkingen ook bij de man vandaan kunnen komen. Niet hetzelfde als vruchtbaarheidsproblemen maar wel dat afwijkingen dus ook van de mannelijke lijn kunnen komen. Ik wist dat eerst eigenlijk ook niet![]()
Door jou weet ik dat nu inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2015 16:21 schreef Cygne het volgende:
[..]
Mijn translocatie komt bij mijn vader vandaan dus, en vruchtbaarheidsproblemen spelen ook vaak bij mannen. Zo ongeveer 50/50 zelfs geloof ik.Van vruchtbaarheid wist ik wel maar niet dat het 50/50 was eigenlijk.
Hoezo dat dan? Wordt er juist de laatste jaren niet weer beter gelet op gezond eten en beweging?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij is ook de zaadkwaliteit behoorlijk achteruit gegaan de afgelopen decennia.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Klopt ja.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:32 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij is ook de zaadkwaliteit behoorlijk achteruit gegaan de afgelopen decennia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het idee dat onvruchtbaarheid vooral bij de vrouw weg komt lijkt soms ook een vooroordeel te zijn in de medische wereld.
hoor tenminste vaak dat een vrouw allerlei onderzoeken krijgt. terwijl het sperma van de man niet eens is onderzocht. zo'n simpel testje.![]()
Blijft spannend inderdaad!quote:Op donderdag 9 april 2015 13:00 schreef MaJo het volgende:
Nou meiden, het blijft nog even spannend want helemaal geen bloedverlies meer. Gisteren nog even met elkaar geklust dus had verwacht dat de sluizen wel open zouden gaan maar helemaal niets![]()
Ik zit nu op dag 72. Tarwekiemolie gebruik ik inmiddels al een paar weken. Teunisbloem wil ik mee starten als de menstruatie doorzet. En preseed ga ik ook maar eens aanschaffen denk ik
Al lijkt wat jij beschrijft wel een beetje op mijn laatste menstruatie (1 dag wat lichte afscheiding, anderhalve dag echt vloeien, 1 dag wat minder en daarna zo goed als over, dag erna weer wat roze) en mijn test was alsnog negatiefCassandra gaf toen aan dat zij ook zo'n menstruatie had gehad met vooral roze afscheiding en dat dat schijnbaar voor kan komen als menstruatie. Ik vond het echt stom, want ik bleef ergens hoop houden omdat het zo anders liep dan ik van mezelf gewend was.
Maar ik hoop dat het bij jou wel gewoon alsnog streepjes zijn! Maar 72 dagen, pfff, lang zeg...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit menstruatie was, heb tot nu toe 4x gehad met vegen. En ook alleen aan het wc papier, niks in mijn onderbroek. Dat zou dan wel een erg lichte menstruatie zijnIk ga er vanuit dat het nog wel echt losgaat.
Ik heb trouwens dat boek "Het Nieuwe Zwanger Worden" al een tijdje binnen. Ga daar eens aan beginnen en zal laten weten of er nog iets interessants instaat
Ik heb ook al n dag of 4 vegen. Kan n innestelingsbloeding zijn of weer n vroege miskraam. We zien t wel.![]()
Ik hoop dat het bij jou een innesteling betekentquote:Op donderdag 9 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Ik heb ook al n dag of 4 vegen. Kan n innestelingsbloeding zijn of weer n vroege miskraam. We zien t wel.Gisteren had je een duidelijkere test toch?
Ik wil nu eigenlijk gewoon ongesteld worden, die limbo vind ik nog vervelender eigenlijk
Test wordt wel donkerder ja. Ach en zolang t bij zo weinig blijft denk ik er weinig van.
En snap ik!![]()
![]()
Ik vergeet steeds over een ovulatie test te piesen.. is dat wat ze noemen "het los laten en er niet mee bezig zijn" ?![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Nope nog geen nieuws. Nog steeds niet ongesteld (eergisteren mijn laatste veeg bloed) en mijn tetten staan op knappen. Maar heb even geen zin om te testen op het moment, het zal toch wel weer negatief zijnMaandag, dinsdag én woensdag al een negatieve test gehad dus ik laat het hier even bij denk ik
Maar hoe is het met de rest dan? Het is zo rustig hier
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hierquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:13 schreef MaJo het volgende:
Maar hoe is het met de rest dan? Het is zo rustig hier
Hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt of anders toch nog streepjes piest! Zo lang in onzekerheid lijkt me echt zo klote...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik ga voor je duimen!quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:17 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik mag nog een paar dagen klussen voordat ik weer op het wachtbankje mag. Dus weinig te melden hier
Hoop voor jou dat je snel ongesteld wordt of anders toch nog streepjes piest! Zo lang in onzekerheid lijkt me echt zo klote...
Ik hoop het ook maar heb de hoop al wel bijna opgegeven. Al denk ik toch nog morgen voor de zekerheid een testje te doen, mijn borsten doen echt zo'n pijn, niet normaal
Hier nu zes dagen overtijd. Beetje buikpijn, weer een negatieve test, maar nog geen drupje bloed. Dus herken je gefrustreerde gevoelens MaJo...
Ik wou gewoon dat ik ongesteld werd zodat ik weet waar ik aan toe ben en op naar de volgende poging mag!
Mijn huid is ook enorm onrustig, heb zonder anticonceptie altijd veel puistjes en dat doet zo'n pijn, om over het onflatteuze maar te zwijgen. Raak een beetje in klaagmodus, sorry...
Hopelijk hebben we beiden snel duidelijkheid MaJo!Warempel, een drempel.![]()
Die puistjes heb ik ook heel erg sinds ik geen pil meer gebruik! Geen idee wat ik kan doen om het te verminderen...
Maar is voor jou ook spannend nog dan Rotonde! Geen bloed dus misschien nog hoop...Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Je zit dan inderdaad in hetzelfde schuitje rotonde, spannend! Ik snap dat gevoel ook heel goed, ik word eigenlijk liever ongesteld dan deze onzekerheidmaar wie weet is het gewoon hartstikke raak joh! Wel gek in jouw geval aangezien je cycli steeds zo hetzelfde waren
'S ochtends en 's avonds goed reinigen (niet met lotion op een watje, maar liefst met facewash en vooral met water. En een goede creme zoeken. Ik zweer bij Hannah, maar dat is een vrij prijzigquote:Op vrijdag 10 april 2015 21:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
Die puistjes heb ik ook heel erg sinds ik geen pil meer gebruik! Geen idee wat ik kan doen om het te verminderen...
Maar is voor jou ook spannend nog dan Rotonde! Geen bloed dus misschien nog hoop...
merk. En verder niet teveel doen eigenlijk; teveel wassen en smeren werkt weer averechts is mijn ervaring.
En verder eenvoor alle spanningen!
![]()
Thanks lieve hilz
Net een test gedaan en deze was weer hartstikke negatief. Gelijk een ovulatietest er tegenaan gegooid en daar was weer een duidelijke streep te zien. Dat betekent dus dat ik voor de derde keer deze cyclus LH aanmaak, dat schiet dus niet op als het steeds niet tot een eisprong komtVolgende week dus maar een afspraak maken met de huisarts. Ik wilde eigenlijk wachten tot ik ongesteld werd maar dat kan dus wel weer even duren
Hier ook een virtuele knuffel na precies hetzelfde afgelopen maand. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, en dan natuurlijk het liefst in de vorm van twee streepjes!![]()
Hmmz majo, t lijkt mij idd een goed idee om de huisarts te raadplegen...
dikke knuffel voor jou
S. 2014
J. 2016![]()
Hopelijk stuurt de huisarts je door en kan je cyclus een keer goed bekeken worden Majo.
Ronderotonde jou cyclus ook al helemaal van slag, wat irritant.
Fien al een streepje kunnen vinden op de ovutesten?![]()
Thanks meiden! Ik ga nu zeker naar de huisarts want dit klopt allemaal gewoon niet.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hebben Mazou en Felinecat ooit nog gepost? Hun NOD's staan nog in februari namelijk
Ik kan zaterdag niet voor de spelletjes meet, we moeten naar een verjaardag van een nichtje (zou eigenlijk dit weekend zijn maaris ziek) en gaan op de heenweg nog een geslachtsbepaling doen
![]()
Ik ben moe, misselijk en super emotioneel. Leuke combinatie van symptomen.... Laatste test donderdagochtend negatief. Morgenochtend test ik nog een keer... Dan nadenken over huisarts, want ben overtuigd dat het gewoon weer negatief is.Warempel, een drempel.![]()
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!![]()
Kan mijn nod naar 16 april? Ik ben ook nog niet ongesteld geworden sinds februari maar fertility friend app geeft aan dat ik vorige week donderdag een eisprong zou gehad hebben. Ik zie het niet aan mijn grafiekje, dus heb weinig hoop dat het ook zo is.
voor majo en ronderotonde
Ik weet helaas ook hoe het voelt. Cylcussen 32 35 34 32 42 en nu op dag 56
![]()
ik durf de huisarts nog niet zo goed bellen, vooral bang om afgewimpeld te worden.![]()
Dit heb ik ook altijd.. behalve de laatste paar maanden sinds ik zo hevig menstrueer.. lijkt wel grote schoonmaakquote:Op zaterdag 11 april 2015 16:12 schreef Sara82 het volgende:
Majo, ik moet wel zeggen dat die "positieve" lh-test die je hier toen postte, voor mijn doen niet positief zou zijn. Ik maak ook altijd lh aan, genoeg voor twee strepen. Pas als de test streep net zo donker of donkerder is, issie positief.... (zoals ook in de gebruiksaanwijzing stond bij die van mij.) Daarom vroeg ik al een keer of je nog verder aan het testen was.... maar ga lekker langs de huisarts, want die cycli duren wel lang...!![]()
![]()
Ik ben er nog hoor! Maar ik merk dat ik er wat minder mee bezig ben dan voorheen. Dus ik post hier ook wat minder. We klussen nog altijd en mijn cyclus is niet helemaal regelmatig maar het gaat z'n gangetje. Nog altijd geen behoefte om aan ovulatietesten te beginnen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 14:10 schreef MaJo het volgende:
Thanks meiden! Ik ga nu zeker naar de huisarts want dit klopt allemaal gewoon niet.
Hoe is het met de rest van de meiden?
Hebben Mazou en Felinecat ooit nog gepost? Hun NOD's staan nog in februari namelijk
Ik las dat jouw cyclus ook nog altijd niet regelmatig is? Balen hoor. Ben benieuwd wat de huisarts zegt. En bij rotonde net zo dus... Gedoe allemaal![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: