De testen zijn onderweg!quote:Op woensdag 15 april 2015 08:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ik stuur je een pee em
Edit: Tis een DM geworden
Lekker he! Echt zo geen kantoorwerk-binnenblijf weer eigenlijk...quote:Op woensdag 15 april 2015 12:56 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ooh het is echt heerlijk weer! Hier nog 6 dagen tot NOD, het aftellen is begonnen..
Ik heb inderdaad ook echt alleen mijn standaard ongesteldheidssymptomen. Maakt het afwachten op het bloed makkelijker.quote:Op woensdag 15 april 2015 13:32 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Lekker he! Echt zo geen kantoorwerk-binnenblijf weer eigenlijk...
Hier nog 8 dagen tot NOD. Tot op heden geen rare 'wtf-ik-heb-dit-normaal-nooit-zou-het-zou-het' symptomen, ik hoop dat dat zo blijftZou het wel makkelijker maken om rustig af te wachten deze ronde
Zou het dan tochquote:Op woensdag 15 april 2015 15:49 schreef Cygne het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Blijf bloeden. Maar test wordt nog steeds donkerder. Ga t maar even in de gaten houden.
Ik ga nergens van uit. Ik hou t even in de gaten. Als t blijft oplopen misschien contact opnemen met vk.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het dan tochIk blijf voor je duimen!
owquote:Op woensdag 15 april 2015 23:26 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat een hartvormige baarmoeder niet iets is om voor te jompelen Majo
Succes met verdere onderzoeken Silver!
En Cygne, blijf voor je duimen
Mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld, maar heeft hier nooit problemen gegeven.behalve bij mn bevalling maar zover ben je nog nietquote:Op woensdag 15 april 2015 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
owsjois brengt het als iets tofs toch?
geen idee wat het inhoudt, dacht dat het geen kwaad kon. Wat is de implicatie daarvan?
Ik bedenk me net dat ik een gekantelde baarmoeder heb. Kan dat nog meespelen met minder makkelijk zwanger worden?
Nou Silver, toch fijn dat je duidelijkheid hebt en dat er iets aan gedaan kan worden! Lijkt me wel een fijn ideequote:Op woensdag 15 april 2015 17:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
Vanmiddag de echo gehad en het was een schoolvoorbeeld van PCOS in m'n eierstokken. Nu weer een afspraak met de huisarts maken om de vervolgstappen te besprekengelukkig zag de rest er wel normaal uit! Al blijk ik een hartvormige baarmoeder te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |