Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Even inbreken .. sorry![]()
Ik weet de exacte regelgeving niet en of het b.v. wel/niet met NHG te maken heeft.
Maar ik heb mij laten vertellen dat het je flink in de problemen kan brengen als je het verzwijgt en je krijgt problemen.
Ik heb ook gehoord dat sommige verstrekkers een verklaring van DUO willen hebben tegenwoordig.
Klok-klepel verhaal. Maar misschien wel even het uitzoeken waard.
als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenAan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen
Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.quote:Op vrijdag 17 april 2015 09:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne, ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt? Is een belletje naar de gynaecoloog die op de hoogte is van jouw situatie geen idee dan? Die wil waarschijnlijk wel op korte termijn een echo doen om te kijken hoe en wat, terwijl een verloskundige daar misschien terughoudender in kan zijn.
En een dikke knuffel, ik ben zo trots op de manier waarop jullie erin staan! Je houdt je koppie maar mooi boven water.
Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebben Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 17-04-2015 12:37:23 ]
Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte isquote:Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.
VK is ook op de hoogte van de situatie. Translocatie, miskramen ed.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:13 schreef Elleska het volgende:
[..]
als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.
Ik heb wel een studieschuld maar enkel de basisbeurs die wordt kwijtgescholden wanneer de studie binnen 10jaar is afgerond. Waardoor de studieschuld geen invloed had op de hypotheek.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef Mineola het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:Weet je meiden, ik ben zo'n ontzettend n00b op dit gebied, ik wist niet eens dat NHG een keuze wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Ik dacht dat je dit sowieso af moest sluiten. Dan kunnen we het in ons geval beter niet doen.
Wat de maandlasten betreft: we gaan het bedrijf van mijn ouders overnemen waardoor we over een aantal jaar zeker het dubbele gaan verdienen. Wat dat betreft ziet de toekomst er voor ons juist rooskleurig uit en kunnen we het tegen die tijd juist makkelijk betalen. Ook nu zouden we prima uitkomen, zelfs met maximale aflossing per maand
5 - 28 februari Thailand O+
Geen sorry!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte is
Dikkequote:Op vrijdag 17 april 2015 08:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat lees ik een enorme kracht in jouw posts, Cygne. Kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar wat hou jij je goed sterk in deze situatie! En jouw (nuchtere) kijk helpt mij ook iets nuchterder te blijven.
Ik blijf voor je duimen. Het is je zo gegund!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb mezelf wel verwend met fijne spulletjes om mijn werkplek fijner te maken.![]()
Hahaha!quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef Cygne het volgende:
Dat was zo leuk! Als ik dan een fout had gemaakt: "WONG!".
Ik heb met de vk afgesproken om zelf even mijn hcg in de gaten te houden en als de testen positief blijven staat er een echo gepland op 2 mei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Dit zegt clearblue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
bank nam hier heen genoegen met het maandbedrag dat ze zien op mn rekening als maandelijkse agschrijving, ook niet met printje van de duosite met huidige schildbedrag. ze wilden echt een printje met de hele opbouw van de originele schuld.quote:Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebbenAan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen
Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
Wij gebruiken de hypotheekrekening alleen voor de hypotheek. Salaris van mijn man wordt er op gestort en daarna gaat er een bepaald bedrag naar onze "normale" rekeningen waar de rest van de vaste lasten van betaalt worden. Hypotheekverstrekker heeft dus geen enkele inzage in de rest van onze afschrijvingen.quote:Op vrijdag 17 april 2015 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
zomaar verzwijgen lukt echt niet zo makkelijk meer. je moet vaak een betaalrekening openen bij de bank waar je hypotheek loopt en dan zien ze dat er geld naar duo gaat (net als onderhandse leninhen van familie, waarsxhuwde onze adviseur ook voor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |