abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 april 2015 @ 08:12:48 #176
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151764323
Wat lees ik een enorme kracht in jouw posts, Cygne. Kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar wat hou jij je goed sterk in deze situatie! En jouw (nuchtere) kijk helpt mij ook iets nuchterder te blijven.
Ik blijf voor je duimen. Het is je zo gegund! :*
pi_151765942
Cygne, ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt? Is een belletje naar de gynaecoloog die op de hoogte is van jouw situatie geen idee dan? Die wil waarschijnlijk wel op korte termijn een echo doen om te kijken hoe en wat, terwijl een verloskundige daar misschien terughoudender in kan zijn.

En een dikke knuffel, ik ben zo trots op de manier waarop jullie erin staan! Je houdt je koppie maar mooi boven water :*.
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 10:57:33 #178
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151767617
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2015 23:06 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Even inbreken .. sorry :@

Ik weet de exacte regelgeving niet en of het b.v. wel/niet met NHG te maken heeft.
Maar ik heb mij laten vertellen dat het je flink in de problemen kan brengen als je het verzwijgt en je krijgt problemen.

Ik heb ook gehoord dat sommige verstrekkers een verklaring van DUO willen hebben tegenwoordig.

Klok-klepel verhaal. Maar misschien wel even het uitzoeken waard.
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebben :Y Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen ;) Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen -O-
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 10:58:31 #179
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151767635
En eens met de rest wat betreft Cygne, je staat er super goed in denk ik. En ondertussen blijven we gewoon doorduimen voor je, die plakker komt er hoe dan ook :Y :*
pi_151767979
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 10:57 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebben :Y Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen ;) Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen -O-
als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.

Ik heb wel een studieschuld maar enkel de basisbeurs die wordt kwijtgescholden wanneer de studie binnen 10jaar is afgerond. Waardoor de studieschuld geen invloed had op de hypotheek.
pi_151768520
Nog even een :* voor Cygne, vind het knap hoe je alles kunt relativeren en positief kunt blijven bekijken!
pi_151769058
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 09:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Cygne, ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt? Is een belletje naar de gynaecoloog die op de hoogte is van jouw situatie geen idee dan? Die wil waarschijnlijk wel op korte termijn een echo doen om te kijken hoe en wat, terwijl een verloskundige daar misschien terughoudender in kan zijn.

En een dikke knuffel, ik ben zo trots op de manier waarop jullie erin staan! Je houdt je koppie maar mooi boven water :*.
Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.

VK is ook op de hoogte van de situatie. Translocatie, miskramen ed.
pi_151769217
quote:
Het klopt dat je in de problemen komt met de NHG als je ze nodig hebt en je blijkt gelogen te hebben Aan de andere kant is de kans groot dat je er nooit gebruik van hoeft te maken en ze er dus ook niet achterkomen Dat van die verklaring lijkt me sterk, ik heb gelezen dat ze dit niet mogen eisen. Maar wie weet dat sommige verstrekkers dit toch doen. Ik denk dat we niet moeten verzwijgen dat we een studieschuld hebben maar de hoogte misschien iets rooskleuriger moeten maken. Dit staat me echt tegen maar zoals ik al zei kunnen we anders geen hypotheek krijgen
Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 17-04-2015 12:37:23 ]
pi_151769241
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:57 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ik loop niet bij de gynaecoloog, want ik ben niet medisch. Als ik dat wens zal mijn vk waarschijnlijk ook wel direct een echo willen maken, maar voor mij hoeft dat nog niet direct.

VK is ook op de hoogte van de situatie. Translocatie, miskramen ed.
Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte is :)
  Moderator vrijdag 17 april 2015 @ 13:07:37 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151770963
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 11:13 schreef Elleska het volgende:

[..]

als je er toch geen gebruik van wil/kan maken kan je net zo goed geen NHG afsluiten.

Ik heb wel een studieschuld maar enkel de basisbeurs die wordt kwijtgescholden wanneer de studie binnen 10jaar is afgerond. Waardoor de studieschuld geen invloed had op de hypotheek.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:03 schreef Mineola het volgende:

[..]

Sorry, ik zie dit toevallig en hoewel totaal offtopic wil ik toch even reageren hierop:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Weet je meiden, ik ben zo'n ontzettend n00b op dit gebied, ik wist niet eens dat NHG een keuze was :') Ik dacht dat je dit sowieso af moest sluiten. Dan kunnen we het in ons geval beter niet doen.

Wat de maandlasten betreft: we gaan het bedrijf van mijn ouders overnemen waardoor we over een aantal jaar zeker het dubbele gaan verdienen. Wat dat betreft ziet de toekomst er voor ons juist rooskleurig uit en kunnen we het tegen die tijd juist makkelijk betalen. Ook nu zouden we prima uitkomen, zelfs met maximale aflossing per maand :)
pi_151774619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 12:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat je met die translocatie en miskramen eigenlijk direct een medische indicatie te pakken had.. Toch fijn dat jouw vk op de hoogte is :)
Geen sorry! :*
Ik twijfelde er zelf ook over en heb t aan geneticus gevraagd. In principe mag ik gewoon zelf kiezen wat ik wil. Wel is t zo dat ik met n goede echo met 12 weken t radboud moet bellen voor een vruchtwaterpunctie.
pi_151776130
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2015 08:12 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Wat lees ik een enorme kracht in jouw posts, Cygne. Kan het niet goed in woorden uitdrukken, maar wat hou jij je goed sterk in deze situatie! En jouw (nuchtere) kijk helpt mij ook iets nuchterder te blijven.
Ik blijf voor je duimen. Het is je zo gegund! :*
Dikke :* voor jou!

Láng verhaal in spoiler.

SPOILER
Heb mezelf wel verwend met fijne spulletjes om mijn werkplek fijner te maken. O+
pi_151777353
Wat een periode heb je achter de rug Cygne en wat ben ik dan blij om te lezen dat je de knop hebt om kunnen zetten O+ Mijn duimen draaien voor een echte 100% plakker!

Ik moest wel grinniken om de trainchinees hahaha :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_151778043
Dat was zo leuk! Als ik dan een fout had gemaakt: "WONG!".

Ik heb met de vk afgesproken om zelf even mijn hcg in de gaten te houden en als de testen positief blijven staat er een echo gepland op 2 mei.
pi_151778304
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:20 schreef Cygne het volgende:
Dat was zo leuk! Als ik dan een fout had gemaakt: "WONG!".

Ik heb met de vk afgesproken om zelf even mijn hcg in de gaten te houden en als de testen positief blijven staat er een echo gepland op 2 mei.
Hahaha! :D
Ik had vandaag op m'n spreekuur ook een chinese vrouw, maar het was druk dus ik adviseerde haar om over een kwartiertje terug te komen. Toen had ik ook een binnenpretje, omdat de afhaalchinees ook altijd zegt; "kwaltieltje!" als je besteld en vraagt hoe lang het ongeveer duurt.

Voor je weer is het 2 mei! Maar laten we hopen dat je de echo niet nodig hebt voor een echte bevestiging :)
pi_151778912
Dit zegt clearblue.

SPOILER
pi_151778979
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 17:59 schreef Cygne het volgende:
Dit zegt clearblue.

SPOILER
O+
  vrijdag 17 april 2015 @ 18:09:30 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151779086
quote:

[..]

bank nam hier heen genoegen met het maandbedrag dat ze zien op mn rekening als maandelijkse agschrijving, ook niet met printje van de duosite met huidige schildbedrag. ze wilden echt een printje met de hele opbouw van de originele schuld.

wij hebbem wel NHG gedaan ondanks de kosten, ook vanwege lagere rente die eraan vast zit en wegens risico.

studieschuld van mijn vriend telt overigens niet mee want die betaalt nog niet af! maar we hebben lang niet de max geleend en daar zelf wel al rekening mee gehouden.

zomaar verzwijgen lukt echt niet zo makkelijk meer. je moet vaak een betaalrekening openen bij de bank waar je hypotheek loopt en dan zien ze dat er geld naar duo gaat (net als onderhandse leninhen van familie, waarsxhuwde onze adviseur ook voor).

/offtopic
Kwak
pi_151779147
Cygne O+

Ik heb echt mega veel bewondering voor je!
Even een dikke knuffel!

En ik blijf voor je duimen!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_151780570
Lieve cygne, ondanks de start ziet het er toch veelbelovend uit. Zou dit eindelijk de o zo welkome plakker zijn? O+
  vrijdag 17 april 2015 @ 19:58:04 #196
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_151782508
Spannend Cygne, 2 mei is het zo! Heb je genoeg afleiding tot die tijd?

Even een vraagje tussendoor: je leest dat men adviseert om na een jaar proberen naar de huisarts te gaan, óf als je cyclus onregelmatig/langdurig is. Maar, wat is dan onregelmatig of lang? En hoe weet ik dat ik niet nog steeds 'ontpil'?

Als ik het vergelijk met sommige cycli hier, valt het allemaal wel mee. Maar maakt dat het dan normaal? Pffff, word soms zo onzeker van mezelf -O-
pi_151782695
Ik heb genoeg afleiding gelukkig. Sta er eigenlijk ook niet heel er bij stil. Ik denk eigenlijk dat de situatie zoiets is zoals sq zei. ;)
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:07:56 #198
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151782841
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2015 18:09 schreef kwakz0r het volgende:
zomaar verzwijgen lukt echt niet zo makkelijk meer. je moet vaak een betaalrekening openen bij de bank waar je hypotheek loopt en dan zien ze dat er geld naar duo gaat (net als onderhandse leninhen van familie, waarsxhuwde onze adviseur ook voor).
Wij gebruiken de hypotheekrekening alleen voor de hypotheek. Salaris van mijn man wordt er op gestort en daarna gaat er een bepaald bedrag naar onze "normale" rekeningen waar de rest van de vaste lasten van betaalt worden. Hypotheekverstrekker heeft dus geen enkele inzage in de rest van onze afschrijvingen.
  vrijdag 17 april 2015 @ 20:10:26 #199
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_151782922
Cygne, mijn duimen draaien! Sterkte met afwachten. En besef me ook dat je er met alleen een goede echo ook nog niet bent :*
pi_151783191
wij hebben helemaal geen betaalrekening bij de hypotheekverstrekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')